1403/01/10
3:41
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 28 مهر 1401 18:16

تمام اعضای تیم جریمه شدند

رجبی: داور باید بازیکن نساجی را در دقیقه ۶۰ اخراج می‌کرد

مربی تیم فولاد گفت در دقیقه ۶۰ مسابقه داور دیدار باید صابر حردانی بازیکن تیم نساجی را اخراج می‌کرده است.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حمیدرضا رجبی مربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر نساجی گفت: ما قبل از بازی پیش‌بینی کرده بودیم که تیم حریف چطور بازی می‌کند و نکات تاکتیکی را در تمرینات کار کرده بودیم و می‌دانستیم که تیم حریف روی ضربات ایستگاهی و پنالتی گرفتن تبحر زیادی دارد چون کریم اسلامی یکی از فورواردهایی است که در پنالتی گرفتن تخصص دارد.

وی افزود: این مسائل را در تمرینات گوشزد کرده بودیم و در بحث تاکتیکی، روی تیم‌مان کار کرده بودیم اما متاسفانه روی اشتباه فردی و عدم تمرکز ضربه خوردیم و به حریف پنالتی دادیم؛ علی‌رغم اینکه بازی تحت کنترل ما بود، آنها به گل اول رسیدند. در ادامه ما فشار آوردیم و توانستیم به گل برسیم؛ نیمه دوم با برتری کامل تیم فولاد بود و توپ و میدان در اختیار ما بود و موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و گردش توپ و مالکیت خوبی داشتیم و تیم حریف فشرده بازی می‌کرد اما دوباره روی یک بحث تاکتیکی اشتباه داشتیم، با یک ارسال از کنار و برتری عددی تیم حریف به گل رسید. رجبی ادامه داد: در ادامه هم ما فشار آوردیم اما نساجی، تیمش را پنج دفاعه کرد و فشرده‌تر بازی کرد و اجازه نداد ما به گل برسیم. به تیم نساجی تبریک می‌گوییم.

مربی فولاد با انتقاد از عملکرد بازیکنان این تیم بیان کرد: با توجه به اینکه آقا جواد [نکونام] روی مسائل فنی و تاکتیکی تاکید کرده بودند، ما از باشگاه درخواست کردیم که تمام اعضای تیم را جریمه کنند چون اهداف تاکتیکی ما را به خاطر عدم تمرکز انجام ندادند. توقع ما این بود که با تمام تمرکز در این بازی ظاهر بشوند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. فکر می‌کنم باید دنبال نقاط ضعف خودمان بگردیم و آن را پوشش بدهیم؛ به هر حال تا نیم فصل باید این نقاط ضعف را ترمیم کنیم و اگر بازیکنی به کیفیت مدنظر ما نرسید، باید جدا شود تا بتوانیم نفراتی که می‌توانند به تیم ما کمک کنند، اضافه کنیم. باز هم به تیم خوب نساجی تبریک می‌گویم؛ آنها با توجه به بضاعت‌شان فوتبال قابل قبولی ارائه دادند. بازی جان‌داری بود که با برتری حریف به پایان رسید.

رجبی در خصوص قضاوت داور مسابقه عنوان کرد: فکر می‌کنم داور باید در دقیقه ۶۰ بازی، صابر حردانی را به دلیل خطا روی علی قربانی با کارت زرد دوم جریمه و اخراج می‌کرد. تیم حریف باید ۳۰ دقیقه ده نفره بازی می‌کرد اما متاسفانه داور خیلی راحت از این صحنه گذشت و ادامه داد و با بی‌مهری این بازیکن را اخراج نکرد. شاید تیم حریف هم نقطه نظراتی داشته باشد اما در فوتبال روز دنیا خیلی از برخوردها را خطا نمی‌گیرند ولی آقای کمیل قاسمی به راحتی خطا می‌گرفت و اجازه نمی‌داد بازی انجام شود. در مجموع به جز صحنه‌ای که صابر حردانی باید اخراج می‌شد ما روی صحنه‌ای اعتراض نداریم و پنالتی را هم قبول می‌کنیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

محمدحسین همتی
پنج شنبه 28 مهر 1401 6:51 PM
آقایون، به شعور هواداران احترام بذارید؛ تا کی می‌خواین ادامه بدین این بهونه‌ای تراشی‌ها رو...

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---