1403/01/31
3:19
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 28 آذر 1401 22:54

نکونام: فینام جام جهانی برای من امروز بود

فولاد خوزستان موفق شد در یک‌ نمایش برتر برابر نفت مسجدسلیمان به برتری چهار گله برسد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام، سرمربی فولاد پس از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان در کنفرانس خبری گفت: تبریک می‌گویم به تیم و بچه‌های‌مان به خاطر این برد خوب، لیاقت‌مان بود که زودتر این شرایط را به دست آوریم اما قبل از تعطیلات نتوانستیم به اندازه تلاش و لیاقت‌مان امتیاز بگیریم. چند روز پیش صحبت کردم که تیم‌مان در شروع تعطیلات شرایطش خوب بود ولی دوباره درگیر حواشی داشتیم. پس از آن یک اردوی خیلی خوب داشتیم‌ که تاثیرش را امروز دیدیم‌. با بازی با دو تیم بزرگ توانستیم شرایط خوبی برای تیم‌مان فراهم کنیم.

او در مورد این بازی افزود: به بازیکنانم گفته بودم امروز بازی سختی خواهیم داشت چون تیم‌های آقای مهاجری را می‌شناسم؛ آنها خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنند و در بازی با توپ قوی هستند و امروز ما را اذیت کردند و در این بازی سخت توانستیم از اشتباهات حریف به گل برسیم و روی یک غفلت، اشتباه و عدم صحبت بین نفرات خودمان متاسفانه گل خوردیم اما تیم به بازی برگشت و توانستیم گل بزنیم و بازی را ببریم.

نکونام راجع به قضاوت داور در این بازی گفت: آقای صفایی امروز تصمیمات سختی گرفت اما صحنه ها را دیدم و جا دارد به او تبریک بگویم. جام جهانی تاثیر خوبی داشته و کلاس آموزشی برای ما و داوران بوده است. پنالتی، اخراج و صحنه‌ها درست بود و در این جو سنگین آقای صفایی بهترین قضاوت را کرد. نیمه اول داور چهار دقیقه وقت اضافه گرفت و نیمه دوم هشت دقیقه که فوق‌العاده بود. این اتفاق باید برای فوتبال‌مان بیفتد. تیم‌ها اگر وقت تلف کردند عیبی ندارد، وقت اضافه بگیرند و بازی ادامه داشته باشد تاکیفیت بازی‌ها بیشتر شود.

سرمربی فولاد ادامه داد: به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. این برد برای آنهاست و در آن نقشی نداشتم. مبارک هواداران‌مان باشد، هوادارانی که همیشه پشت ما هستند، با برد ما خوشحالند و از باخت ما ناراحت می‌شوند. تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. شرایط‌مان الان سخت است، مشکلات حواشی بود. امروز هم به خاطر مصدومیت‌ها یک تیم بیرون داشتم. امیدوارم شرایط بهبود پیدا کند و بتوانیم جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم تا در نیم فصل بازیکنان‌ مدنظرمان را جذب کنیم. حواشی و مصدومیت خیلی به ما ضربه زد اما خداراشکر الان همه چیز از ما دور شده و شرایط‌مان خوب است.

او در مورد اعتراض نفتی‌ها به تمارض بازیکنان فولاد گفت: من در این بازی سه تا تعویض کردم که هر سه اجبار بود. محمد آبشک در نیمه اول بیرون آمد؛ دفعه اول افتاد و سه دقیقه بعد هم دوباره افتاد و دید نمی‌تواند دیگر بازی کند. علی قربانی در صحنه‌ای که بالا پرید مصدوم شد. سینا شاه‌عباسی هم پایش گرفت. سه یار خوبم را در این بی بازیکنی از دست دادم در این بازی و هر سه تعویض در شرایط معمول نبود و به دلیل مصدومیت انجام شد.

او در مورد قهرمانی آرژانتین و جام جهانی گفت: امروز ما فواید جام جهانی را در قضاوت، تایم بازی، مربیان و انگیزه بازیکنان دیدیم. فینال جام جهانی برای من امروز بود و دیروز وقتی بازی آرژانتین و فرانسه به وقتهای اضافه کشیده شد تیم‌مان سوار اتوبوس شد. ما تمرکز، کار و وظیفه‌مان چیز دیگری است. آنها بازی و طرفدار دارند، ما هم دوست داریم فوتبال ببینیم اما ما اینجا هستیم برای فولاد. دیروز تیم‌مان وقتهای اضافه را ندید چون وظیفه‌مان بود زود به مسجد سلیمان بیاییم. به بچه‌ها گفتم فینال‌مان امروز است و هرکس می‌خواهد فینال ببیند بازی فردا را در ذهنش طراحی کند. اینکه آرژانتین قهرمان شد به خاطر مسی خوشحالم و فوتبالی که در نود دقیقه دیدم نشان داد فوتبال برترین رشته دنیاست و این هزینه‌ها بی دلیل نیست. فوتبال بین مردم جایگاه ویژه‌ای دارد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---