1403/01/29
2:55
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 11 تیر 1393 9:16

کلانتری: امسال بيشتر به تيمم كمك مي‌كنم

اسکوچیچ شرایط خوبی را در فولاد حاکم کرده است

هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان كه قرارداد خود را براي سه فصل با اين تيم تمديد كرده است، با بيان اين‌كه فولاد گزینه اول من برای فصل آینده بود، معتقد است كه اسکوچیچ شرایط خوبی را در اين تیم حاکم کرده است.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، ایوب کلانتری در گفت‌وگو با (ایسنا) اظهارکرد: سال گذشته باتوجه به شرایطي كه وجود داشت، آن طور که باید و شاید نتوانستم کار کنم. به هر حال من تصميم گرفتم برای فصل آینده نیز در فولاد بمانم. از مسوولان فولاد نیز که چنین شرایطی را برای من فراهم کردند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان این‌که چند پیشنهاد دیگر نیز داشتم، گفت: من به تيم‌هايي كه به من پیشنهاد داده بودند، گفتم که تیم اول و گزینه اول من فولاد است و اگر آن‌ها من را نخواستند یا من نخواستم در آن‌جا کار کنم، بعد می‌توانم مذاکرات جدی‌ای با آن‌ها داشته باشم.
هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه درباره تمرینات تیمش، خاطرنشان‌كرد: از تمرینات اهواز همراه با تیم بودم و تمرینات خوبی داشتیم. بازیکنان تيم امید‌مان هم که با ما در تمرینات حضور دارند، نفرات خوبی هستند و می‌توانند به ما کمک کنند. به هر حال تمرینات‌مان خوب و به‌روز است و در مرحله بدنسازی به سر مي‌بريم. در حال حاضر در اردوی کرج هستیم و تمرینات خوب و با نشاطی انجام مي‌دهيم.
وی درباره اسکوچیچ نیز عنوان‌کرد: او واقعا مربی بسیار خوبی است و طی این 10 روزي که با یکدیگر کار کرده‌ایم، شرايط خوبی را بر تیم حاکم كرده و تمرینات او بسيار خوب است. اسکوچیچ با بازیکنان دوست است و شرایط‌‌مان خوب مي‌باشد.

کلانتری در پاسخ به این سوال که آیا فولاد می‌تواند از عنوان قهرمانی سال گذشته خود دفاع کند؟ گفت: به هر حال این موضوع به بازیکنان بستگی دارد و ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که موفق باشیم و جواب زحمات مسوولان را بدهیم.
وی در پایان خاطرنشان‌کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا امسال موفقیت‌هایم را بیشتر و به باشگاه کمک کنم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (4 نظر تا کنون)

خرمشهر
چهارشنبه 11 تیر 1393 7:26 PM
بختیار بازیکن خوب و سرشناسیه ولی خواهشا بیش از حد بش .............

فولاد خالص
چهارشنبه 11 تیر 1393 12:04 PM
سلام آیا بختیار در تمرین هست؟ پریرا؟

m_taha
چهارشنبه 11 تیر 1393 11:58 AM
چرا از تمرینات تیم هیچ گزارش یا عکسی قرار نمیدید.لطفا یه گزارش تمرینات تیم بگیرید و روی خروجی سات قرار دهید.باتشکر

مهدی رضایی
چهارشنبه 11 تیر 1393 11:22 AM
مطلب تأسف آور بانک ورزش: تاثير كاپيتان‌ها بر يارگيري تيم با اينكه بختيار رحماني هنوز از بازيكنان جوان ليگ ايران به حساب مي‌آيد اما ظاهراً كم كم راه و روش محرم نويدكيا را در تأثيرگذاري بر تيمش در پيش گرفته است. در اينكه توانايي‌هاي هر دو نفر آن‌ها در فوتبال ستودني است شكي نيست اما شنيده مي‌شود، رحماني هم مثل نويدكيا اخيراً به شدت بر يارگيري‌هاي تيم تأثيرگذار است و حرف او به تنهايي مي‌تواند نظر مسوولان باشگاه را در جذب يا رد بازيكني تغيير دهد. و اين دقيقاً همان خصلتی است که به نویدکیا نسبت داده

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1498 - مجموع امتیازات : 2830
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1450 - مجموع امتیازات : 2667
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1423 - مجموع امتیازات : 2741
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1405 - مجموع امتیازات : 2616
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---