1403/01/30
18:34
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 15 آذر 1393 10:15

استاندار خوزستان:

همه تیم ها باید از بازیکن سرباز استفاده کنند

استاندار خوزستان گفت: تیم هایی كه توانایی بازیكن سازی دارند باید از سهمیه سرباز بازیكن برخوردار شوند و این امتیاز تنها شامل تیم های نظامی نباشد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، عبدالحسن مقتدایی از پیگیری یك تصمیم در وزارتخانه ورزش و جوانان مبنی بر امكان استفاده باشگاه های سازنده فوتبال کشور همانند فولاد خوزستان از سهمیه بازیکن سرباز برای بهره مندی از بازیكنان خود حتی در دوران خدمت خبر داد.


وی در این رابطه افزود: با توجه به اتفاقات اخیر در فوتبال كشور و به ویژه باشگاه فولاد خوزستان، دیگر آنگونه كه باید شاهد پرورش بازیكن نخواهیم بود زیرا بازیکنانی که با مشقت فراوانی به دوران شکوفایی می رسند به راحتی در اختیار تیم های نظامی قرار می گیرند.
استاندار خوزستان اظهار كرد: در جلسه با سیف الله دهكردی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از وی درخواست كردیم كه پیشنهاداتش را در این خصوص به شكل مكتوب به ما ارائه كند تا با یك تعامل، برای جذب بازیكنان در دوران خدمت سربازی اقدام كنیم.
مقتدایی عنوان كرد: نیاز است تا باشگاه هایی مانند فولاد خوزستان كه در امر بازیكن سازی و بازیكن پروری فعال هستند نیز بتوانند همانند باشگاه های تراكتورسازی، ملوان و نیروی زمینی از سهمیه سرباز بازیكن در تیم استفاده كنند.

وی بیان كرد: با تصویب این امر، تیم ها می توانند از وجود بازیكنانی كه پس از پرورش و رسیدن به آمادگی لازم، به مرز سربازی رسیده اند، استفاده برده و نیاز به جایگزین كردن نیروهای جدید نداشته باشند.
استاندار خوزستان با اشاره به پیگیری محرومیت بازیكنانی كه در سال جاری به علت مشكل كارت پایان خدمت از بازی در لیگ برتر به خصوص باشگاه فولاد خوزستان محروم شده اند، گفت: در حال پیگیری این مشكل هستیم ولی تصمیم آخر با حوزه نظام وظیفه است.
 

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (22 نظر تا کنون)

شاهین اهوازی سابقم
پنج شنبه 11 دی 1393 2:42 PM
باید تو بازی با راه آهن هوادارا حمایت خوب بکنن که با روحیه خوب تیم راه بیفته برا آسیا

فولادیم
پنج شنبه 27 آذر 1393 3:20 AM
یه نگاه به دنیا بکنیم والگو بگیریم ، مسی و رونالدو و... سربازی میرن. وا... کار سختی نیست پرسیدن راهکاراشون

ناصر رحیمی فر
جمعه 21 آذر 1393 10:44 AM
چرا باید تیممون بازیکن بسازه و بعدبصورت لقمه آماده تحویل تیمهای نظامی بده

A.heydarshenas
دوشنبه 17 آذر 1393 8:59 PM
از نظر فیفا دخالت سازمان های دولتی در فوتبال ممنوع است .باشگاه فولاد باید برای فدراسیون ضرب الاجل تعیین کند که اگر بازیکنان سرباز به تیم برنگردند به فیفا شکایت کنه.

توفیق
یک شنبه 16 آذر 1393 12:26 AM
به خدا حق فولاده که از بازیکن سرباز استفاده کنه نه اینکه بسازه بده به تراکتور و ملوان

 1 2 3 4  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---