1403/02/04
10:32
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 24 شهریور 1395 13:18

مدیر موسسه کوثر در خوزستان مطرح کرد:

اعطای کارت اعتباری-هواداری فولاد مجانی است

مدیر موسسه اعتباری کوثر در استان خوزستان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر خطاب به اعضای تیم فولاد خوزستان گفت: از اینکه میزبانی اعضای باشگاه فولاد خوزستان و تیم بزرگسالان این باشگاه پرافتخار را بر عهده داریم خوشحال هستیم، موسسه اعتباری کوثر در سالیان اخیر در کنار توجه به امور فرهنگی نگاه ویژه ای به مقوله ورزش و خصوصا فوتبال کشور داشته است و با برخی ازباشگاه های مطرح همکاری های خود را آغاز کرده و در جدیدترین اقدام افتخار دارد با باشگاه فولاد که سابقه درخشانی در فوتبال کشور دارد و از هواداران بسیاری بهره می برد همکاری اسپانسری خود را شروع کرده است.
رسول ارزانی در ادامه اظهار داشت: موسسه اعتباری کوثر با داشتن7 شعبه در سطح کلانشهر اهواز و 8 شعبه در دیگر شهرهای استان خوزستان بدون دریافت هزینه ای از هواداران این باشگاه اقدام به ثبت نام حساب در کمترین زمان ممکن خواهد کرد. با اقدامات صورت گرفته در حال حاضر تمامی شعب ما از امروز برای انجام این کار آمادگی لازم را دارند.
مدیر موسسه اعتباری کوثر در خوزستان رد پایان افزود: بنده خوشحال هستم که می توانیم در کنار این باشگاه خدمات خوبی را ارائه دهیم و از همه هواداران فولاد خوزستان تقاضا دارم برای کسب و کارت هواداری به شعب موسسه مراجعه کنند و از خدمات موسسه مالی اعتباری کوثر بهره مند شود.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (3 نظر تا کنون)

امیرعلی فریدونفر
یک شنبه 10 مهر 1401 1:54 PM
تیم عالی از نظر من روز به روز بهتر میشه و آروزی موفقیت و پیروز شدن در آسیا من خودم گلر هستم آرزو دارم به شما به پیوندم تمامی راه هایی که خودم را به شما برسانم نشد فقط منتظر هستم

محمد رضا نیسی
چهارشنبه 28 آذر 1397 7:10 PM
شخصی هستم که عاشق تیم بزرگ فولاد خوزستان

سجاد ملایی
چهارشنبه 24 شهریور 1395 9:06 PM
تورخدا وحید طالب لو بزارید تو گل. تقریبا همه گلهایی که خوردیم از ضعف دروازبان بوده

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1693 - مجموع امتیازات : 3492
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1509 - مجموع امتیازات : 2841
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1461 - مجموع امتیازات : 2678
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1434 - مجموع امتیازات : 2752
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1416 - مجموع امتیازات : 2627
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1291 - مجموع امتیازات : 2017
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---