FooladFc.ir
نیک‌نفس: کل تیم حول محور سرمربی تیم متحد هستیم
بدشانس نبودیم السد را با دو، سه گل می‌بردیم

هافبک تیم فولاد ایران می‌گوید منطقی نیست با توجه به قدرت رقبا وعده و وعید بدهیم اما هواداران بدانند هر آنچه در توان داریم ارائه می‌کنیم.
به گزارش سایت باشگاه فولادخوزستان، زبیر نیک‌نفس که در دو دیدار گذشته فولاد جزو بازیکنان اصلی فولاد در دیدار برابر العین امارات و السد قطر بود در گفت‌وگو با رسانه باشگاه فولاد به سوالاتی درباره آخرین وضعیت این تیم، دیدار برابر السد و بازی فردای این تیم برابر الوحدات اردن صحبت کرد:

*از بازی با السد قطر شروع کنیم؛ دیداری که عملکرد عالی فولاد در نهایت با برد همراه نشد.
بازی سختی بود. السد پرمهره‌ترین تیم فوتبال آسیاست. عجیب نیست که بگوییم السد گران‌ترین تیم قاره را دارند اما همه دیدند که ما مقابل این تیم چه نمایشی ارائه کردیم. اگر شانس با ما یار بود می‌توانستیم با دو، سه گل این تیم را ببریم.

*با برد برابر السد فقط دو دقیقه فاصله داشتید اما یک امتیاز هم نمی‌تواند نتیجه بدی باشد.
با نمایشی که ارائه کردیم یک امتیاز برای السد بد نبود. آنها مدعی اصلی قهرمانی در آسیا هستند اما ما تمام فضاها را از حریف گرفتیم و با یک بازی منسجم نقاط قوت حریف را کنترل کردیم. اگر از فرصتهایی که بوجود می‌آوردیم بخوبی استفاده می‌کردیم سه امتیاز الان در حساب ما بود. در دقایق پایانی یک لحظه از دفاع غافل شدیم و باعث شد تا مجازات شویم و بازی برد را با تساوی عوض کنیم. فکر می‌کنم السدی‌ها باید از این تساوی شاد باشند. بودجه آن‌ها چند برابر بودجه تیم ما بود و ما حتی نمی‌توانستیم از فرصت نقل و انتقالاتی‌ استفاده کنیم. با این حال با آنالیز و کار شبانه‌روزی که کادر فنی‌مان انجام داده بود زاویه تاریکی از این تیم برای ما وجود نداشت و همه چیز را درباره السد می‌دانستیم.

*البته تساوی در دیگر بازی شرایط یکسانی را در این گروه بین هر چهار تیم بوجود آورده است.
به هر حال این بازی به پایان رسید. نتیجه باید طور دیگری رقم می‌خورد و ما بخاطر نمایشی که ارائه کردیم و برتری‌مان از نتیجه راضی نیستیم. تا دقیقه پایانی جنگیدیم، با قلب‌مان بازی کردیم اما در نهایت قسمت نبود پیروز شویم. تلاش کردیم دستورات آقای نکونام را در تمام دقایق بازی اجرا کنیم تا هواداران‌مان به تیم‌شان افتخار کنند.

*تو به عنوان عضو تیمی که در دو بازی اخیر چشم‌های آسیا را به خود خیره کرده دلیل این نمایش‌های اخیر تیم‌تان را چه می‌دانی؟
اگر بخواهم در یک کلمه بگویم، اتحاد و انسجام تیمی. تیم ما بسیار منسجم و متحد است. در فولاد رفاقت حرف اول و آخر را می‌زند. کل تیم حول محور سرمربی تیم متحد هستند. این ویژگی اصلی فولاد است و اگر دنبال دلیل موفقیت‌های اخیر فولاد در این یکی دو فصل هستید، باید بگویم به جز مسائل فنی، همین اتحاد تیم را به این شرایط رسانده است.


*اگر حرفی باقی مانده می‌شنویم.
از انرژی مثبت و دعای هواداران و مردم ایران ممنونیم. چیزی که می‌توانیم به آنها قول بدهیم این است که برای شادی آن‌ها از جان مایه می‌گذاریم. با توجه به قدرت رقبا و مشکلاتی که مثل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات داشتیم تنها قولی که می‌توانیم این است که مثل دو بازی قبل هر آنچه  در توان داریم، ارائه کنیم. پنج دیدار دشوار دیگری پیش‌رو داریم. آقای نکونام می‌گوید باید طوری بازی کنیم که وقتی بازی سوت پایان را می‌زند، جدا از نتیجه‌ای که کسب می‌شود سرمان را بالا بگیریم. اکنون تمام تمرکز و فکرمان روی دیدار بعدی برابر الوحدات اردن است تا بتوانیم یک نمایش خوب و کامل را ارائه کنیم و برای موفقیت و سه امتیاز بجنگیم.

کد خبر : 10174 - جمعه 27 فروردین 1400 - 14:6
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است