FooladFc.ir

رجبی: ۶ موقعیت گل در یک نیمه کم است؟

فولاد خوزستان موفق شد در یک نمایش برتر برابر آلومینیوم اراک پیروز شود.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حمیدرضا رجبی، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پس از این بازی حضور یافت و صحبت های او را در ادامه می خوانید:

*خیلی بازی منطقی انجام دادیم
بازی سختی بود. آلومینیوم تیم درگیر و فیزیکی است که جلوی تیم های بزرگ همیشه خوب بازی می کند. هیچ تیمی نتوانسته آلومینیوم را به راحتی شکست دهد. خیلی بازی منطقی انجام دادیم. در نیمه اول کاملا بر بازی سوار بودیم. کنترل بازی خودمان را داشتیم و اجازه کاری به حریف ندایم و آنها فقط کار مستقیم انجام دادند. در نیمه دوم با توجه به اینکه آنها فقط دفاع می کردند، یک سری نفرات هجومی آوردیم و توانستیم بازی را ببریم.

*آیا شش موقعیت گل کم است؟
خطیبی در نشست خبری تیم فولاد را به ضدفوتبال محکوم کرد که رجبی در واکنش به این اظهارات گفت: کادر فنی تیم حریف فوتبال را درست ندیدند. شاید به دلیل اینکه پرواز آنها تاخیر داشته بازی را بدون تمرکز و با اشتباه دیدند. ما در نیمه اول شش موقعیت 60-70 درصد داشتیم. من می توانم تک تک این موقعیت ها را بگویم. تک به تک ساسان انصاری، رضاوند به تیر دروازه زد، ضربه سر عباسی، شوت وحید حیدریه در تک به تک بود و نجاریان گل خالی را به بیرون زد.  مگر در فوتبال ایران تیم ها چند موقعیت دارند؟ ما مقابل تیمی چون آلومینیوم شش موقعیت داشتیم. اگر واقعا این شش تا کم است ما سعی می کنیم موقعیت های بیشتری داشته باشیم.

*آسیب دیدگی در بازی فیزیکی زیاد است
رسول همبازی ما بود و هر موقع که می باخت اعصابش خرد می شد. هفت هشت بازی قبلی را پیروز نشده‌اند و این بازی را هم نتوانستند ببرند و یک فشاری روی تیم شان است. این باعث شد که چنین اظهاراتی بکند. وقتی شما بازی فیزیکی می کنی خود به خود درگیری زیاد است و آسیب دیدگی به وجود می آید. آنها در نیمه اول وقتی ما داشتیم فشار می آوردیم، وقت تلف می کردند و آسیب دیدگی بازیکنان ما در نیمه دوم و آمدن برانکار طبیعی بود. ما بازی منطقی انجام دادیم و توانستیم آلومینیوم را شکست دهیم.

*تیم ما نفر نداشت و مجبور بودیم بازیکن بخریم
او در مورد خریدهای فولاد در مارکت زمستانی که این تیم را به فعال ترین تیم لیگ تبدیل کرد گفت: همین تیم آلومینیوم در چند سال اخیر چند بازیکن گرفته است؟ دو پنجره ما بسته بود. تیمی که آسیا رفته، قهرمان حذفی شده و سهمیه گرفته دو سال است که بازیکن نگرفته است. وقتی چهار پنج خرید کردیم، دلیل نمی شود که بگویند هزینه کرده ایم. تیم ما نفر نداشت و مجبور بودیم که این ها را بگیریم. در بازی های بعدی می توانیم بهتر از این ظاهر شویم. خوشحالیم که این نفرات هم به جمع ما اضافه شدند و برای موفقیت فولاد تلاش خواهیم کرد.

*داور ما را دست به عصا کرد
مربی فولاد در مورد قضاوت داور بازی که 9 بار از کارت زرد استفاده کرد هم اظهار داشت: داور با کارت های زردی که داد تیم ما را را دست به عصا کرد. ما تیمی هستیم که پرس از بالا می کنیم و همه مقابل مان دفاع می کنیم. با کارت های داور ولی بازیکنان ما محتاط شدند و امیدوارم که قضاوت درستی شده باشد.

کد خبر : 10586 - یک شنبه 24 بهمن 1400 - 23:22
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است