FooladFc.ir

شارجه پرستاره حریف دوم فولاد در اردوی دبی

تیم‌الشارجه با ستاره‌های مطرحی از دنیای فوتبال امروز برابر فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، فولادی‌ها در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی دبی از ساعاتی دیگر به مصاف الشارجه امارات خواهند رفت.الشارجه چهارمین تیم پرافتخار فوتبال امارات است که 6 مرتبه عنوان قهرمانی لیگ این کشور را از آن خود کرده است. آنها 9 بار نیز جام ریاست جمهوری این کشور را به دست آورده اند از جمله آخرین دوره این پیکارها در فصل 2021 – 2022.

الشارجه شش بازیکن ملی پوش را نیز در فهرست تیم ملی امارات دارد. شاهین عبدالرحمن، الحسن صالح، خالد ابراهیم، ماجد راشد،سالم سلطان و ماجد حسن بازیکنانی هستند که عضو‌تیم ملی امارات هستند.

علاوه بر این، ستاره های مطرحی همچون پاکو آلکاسر، کایو لوکاس، میرالم پیانیچ، کوستاس مانولاس، عثمان کامارا، گوستاوو، مترجمی ملونی، لوان پریرا، کایو روسا، ماخته دیوپ نیز در ترکیب الشارجه حضور دارند، ۱۰ بازیکن خارجی که ترکیب الشارجه را به یک از گرانترین تیم‌های آسیایی تبدیل کرده‌اند.  کوزمین اولاریو سرمربی موفق اهل رومانی نیز هدایت آنها را برعهده دارد.الشارجه اکنون با 20 امتیاز و تنها 2 امتیاز اختلاف با صدر جدول رده بندی ادنوک
 لیگ امارات، در جایگاه چهارم قرار دارد.

شاگردان جواد نکونام که در‌مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، در این مرحله باید برابر الفیصلی عربستان قرار بگیرند و برای حضور پرقدرت در این مسابقات و همچنین لیگ برتر و‌ جام حذفی خود را آماده می‌کنند. 

کد خبر : 10918 - یک شنبه 13 آذر 1401 - 10:40
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است