FooladFc.ir

نکونام: ۲ موقعیت فوق‌العاده داشتیم اما گل نشدند

فولاد خوزستان در دیداری خانگی برابر هوادار تهران به تساوی رسید.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی با هوادار گفت: خودتان دیدید که شکل و مدل بازی که امروز 2 تیم انجام دادند، یک دیدار فیزیکی و پر از دعوا بود. در بازی امروز بیشتر توپ در درگیری و تنش بود. تیم هوادار را آنالیز کرده بودیم. چون پرفشار، با پرس و بدون ریسک در عقب زمین بازی می کنند تا توپ را از منطقه خطر دور کنند، می دانستیم بازی سختی است.
وی گفت: به بچه ها گفته بودیم باید از تک موقعیت ها استفاده کنیم تا به گل برسیم وگرنه هر چقدر بازی رو به جلو برود، سخت تر می شود. چون هوادار یک تیم فیزیکی است، به همین دلیل بازی برایمان سخت پیش رفت. با توجه به اینکه ما نیز بازیکن تهاجمی قد بلند نداشتیم، سخت بود بخواهیم از این تیم رد شویم.
سرمربی فولاد با اشاره به موقعیت های از دست رفته تیم گفت: با این حال فکر می کنم 2 موقعیت فوق العاده داشتیم. یکی را از روی خط برگردانند و گلرشان نیز یک سیو بسیار خوب داشت. صحنه های خیلی خوب و پر از موقعیتی را به وجود آوردیم که نتوانستیم استفاده کنیم. در این بازی، باید از تک موقعیت ها استفاده کنید چون بازی جلوی هوادار واقعا سخت است. تیم خوبی هستند و شکل بازیشان را به بهترین شکل پیاده می کنند. سعی کردیم بتوانیم این تیم را دور بزنیم و از عمق دفاعشان استفاده کنیم. این کار را انجام دادیم ولی به گل نرسیدیم.
او خاطرنشان کرد: می دانیم فعلا یک سری کمبودها داریم. منتظریم بازی بعدی تمام شود تا بازیکن جدید جذب کنیم. به بازیکنان نیز گفتم. در این بازی فیزیکی، کار فیزیکی، دویدن و موقعیت سازی را خیلی خوب انجام دادند. بازیکن دوست دارد در ضربات آخر گل بزند، ولی نتوانستیم استفاده کنیم و به گل برسیم. تمام تلاشمان را کردیم، به بازیکنان خسته نباشید می گویم.
وی ادامه داد: تیممان عالی بازی کرد. برای امین حزباوی خوشحالم. بازیکن تیم ملی جوانان ماست و اکنون بازی می کند و کیفیتش را نشان می دهد. خدا را شکر او خوب بازی می کند. علی باویه و غبیشاوی نیز به همین شکل. بچه ها فرصت پیدا کردند و بازی می کنند. آنها باید از این شرایط استفاده کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند و در آینده از آنها بیشتر استفاده کنیم.
نکونام در ادامه گفت: یک سری مصدومیت ها به دلیل کارهای بدنی رخ می دهد، ولی بیشتر مصدومیت های سنگین بخاطر شانس است که رخ می دهد وگرنه خودتان می دانید تیم های خوب دنیا بهترین بدنسازها را دارند ولی باز هم بازیکنانشان مصدوم می شود. این مسائل به بدنسازی و یا اینکه چه اتفاقاتی در تیم افتاده، ربطی ندارد. یک لحظه است که بازیکن، پایی را بد پرت می کند، بعد از پرشش بد فرود می آید و...

سرمربی فولاد در پایان گفت: اگر شما مصدومیت های 2 مهاجم ما را ببینید، صحنه های خیلی راحتی بوده که این اتفاق رخ داده است. به هر حال اینها طبیعت فوتبال است و این مصدومیت ها در همه جای دنیا هست. در جام جهانی دیدیم که یک بازیکن در دقیقه 10 تعویض می شد و مسابقات را از دست می داد. سادیو مانه یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و زیر نظر بهترین مربیان و پزشکان کار می کند ولی قبل از جام جهانی مصدوم شد. این یک بدشانسی است و خیلی جاها نیز نحوه شکل مصدومیت است که متأسفانه اتفاق می افتد. وگرنه همه تیم های من را می شناسند که روی کار بدنی، شرایط خوبی داشته اند. شما می بینید که تیم ما هر چهار یا پنج روز یکبار بازی می کند، هیچ بازیکن تعویضی نداریم ولی با همان 12، 13 بازیکنی که داریم، بهترین عملکرد را در زمین رقم می زنیم.

کد خبر : 10950 - شنبه 10 دی 1401 - 8:16
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است