FooladFc.ir
رادکیا: می‌خواهیم در تمام زمینه‌ها حرفه‌ای‌تر شویم
موفقیت فولاد حاصل کار تیمی است

در رده بندی جهانی باشگاهها در سال 2022، فولاد خوزستان بهترین تیم ایران شد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، مهندس «حمیدرضا رادکیا» سرپرست مدیریت عامل باشگاه فولاد با تمجید از این اتفاق می‌گوید: «ابتدا به تمام اعضای تیم خداقوت و خسته نباشید می‌گویم. در سال میلادی گذشته برای فولاد اتفاقات خوبی رخ داد. در سال 2021 که تیم با شکست استقلال در فینال جام حذفی، به قهرمانی رسید. سال گذشته میلادی هم در سوپرجام پرسپولیس را شکست دادیم و عنوان قهرمانی را به دست آوردیم. همچنین در آسیا هم تنها تیم ایرانی بودیم که موفق شدیم با اقتدار از مرحله گروهی صعود کنیم و به دور حذفی برسیم. این موفقیت‌ها حاصل یک کار گروهی و تیمی است. هواداران فولاد، اعضای تیم، کارکنان، مسئولان و مدیران باشگاه چه آنها که هستند و چه آنها که در موفقیت‌ها بودند و دیگر کنار ما نیستند و همینطور مدیران و کارکنان کارخانه فولاد خوزستان همه در این موفقیت نقش داشتند.»
وی با اشاره به آینده فولاد خوزستان، اضافه می‌کند: «موفقیت‌ها تنها مسئولیت‌ها را سنگین‌تر می‌کنند. با حفظ روحیه تیمی و اتحاد خود، تلاش می‌کنیم از این به بعد هم از نام فولاد دفاع کنیم. خوشحالم مربیان و بازیکنانی داریم که مسئولیت پذیر هستند و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند. تمام قد از تیم حمایت می‌کنیم و شک ندارم اتفاقات خوبی در راه است. در سه جام خواهیم جنگید. در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا. هر کدام برای ما اهمیت خودش را دارد. در لیگ بی انگیزه نیستیم و تا روز آخر تلاش می‌کنیم. در جام حذفی هم شروع خوبی داشتیم. در لیگ قهرمانان هم می‌خواهیم نماینده‌ای سربلند برای ایران باشیم. امیدوارم در آسیا فوتبال ایران از فولاد حمایت کند. همچنین هدف ما این است در زمان فشرده نقل و انتقالات خواسته‌های سرمربی و کادر فنی را برآورده کنیم. انشالله ضعف‌های تیم را برای نیم فصل دوم از بین می‌بریم. شاید خیلی از تیم‌ها بعد از بازی‌های حذفی چند روزی به تعطیلات رفتند ولی ما تعطیلی نداشتیم. کادر فنی به طور مداوم پیگیر تمرینات و نقل و انتقالات بود و هست. ما هم در باشگاه پیگیر بوده ایم تا انشالله کار به سرانجام خوبی برسد.»
 رادکیا در پایان می‌گوید: «هدف ما این است که فولاد را به باشگاه بهتر و قوی‌تر تبدیل کنیم. می‌خواهیم در تمام زمینه‌ها حرفه‌ای‌تر شویم.»

کد خبر : 10974 - چهارشنبه 28 دی 1401 - 17:56
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است