FooladFc.ir

پیام لفته سه برادران به فولادمردان ایران

لفته سه برادران، پیشکسوت نام آشنای فوتبال خوزستان در پیامی از تلاش بازیکنان فولاد مقابل تیم الهلال عربستان تقدیر کرد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در پیام آقای لفته سه برادران آمده است:

مدیریت و بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان
با‌ سلام‌ و احترام
ضمن تبریک‌ به خاطر انجام یک بازی‌ عالی‌ در مقابل‌ قهرمان چندین‌ ساله‌ آسیا‌ و یکی‌ از‌ متمول ترین‌ باشگاه های‌ آسیا؛ شما بار دیگر قدرت و توانایی خود را به اثبات رساندید و باعث افتخار ما شدید. این اتفاق‌ نشان داد فولاد می تواند در فضایی امن‌، آرام‌ و سالم و بدور از هرگونه تنش، فوتبالی روان و بدون استرس را آنهم برابر تیمی مانند الهلال بازی کند و حق خودش را در زمین فوتبال بگیرد.
فولادیها، شما دیشب با خودباوری بهترین نتیجه را گرفتید و در آن شرایطی که بر اردو حاکم بود، با اراده ای قوی تر به زمین آمدید و برای فوتبال ایران و خوزستان آبروداری کردید.
به عنوان یک دلسوز فوتبال خوزستان از هواداران می خواهم با حمایت از تصمیمات مدیرعامل و هیات مدیره به باشگاه یاری دهند. مدیران عزیز فولاد این نکته نباید فراموش شود که این تغییرات، آغازی برای بازگشت به فولادِ دوست داشتی و قهرمان است. کار شما تازه شروع‌ شده و بدون‌ ترس‌ و توجه به شانتاژ های احتمالی و ترکش های‌ تصمیمات خود، ترسی‌ به دل راه‌ نداده‌ و انقلاب‌ خودتان‌ را‌ تا پایان ادامه داده‌ و در صورت نیاز با‌ افراد‌ سالم‌، صادق‌ و بدون‌ادعا که‌ کم‌ نیستند‌ مشورت نموده‌ و انشاالله‌ با‌ توکل‌ بخدا‌ و تلاش موفق‌ و پیروز‌ خواهید شد.
ارادتمند‌
سه‌برادران

کد خبر : 11026 - جمعه 05 اسفند 1401 - 11:56
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است