1403/01/10
2:10
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 07 مهر 1400 15:16

گرشاسبی در کنفرانس مطبوعاتی:

می‌خواهیم با شرافت و با تمام وجود بازی کنیم، شاید مجبور شویم در مقطعی در مجموعه غدیر بازی کنیم

 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به پنجره بسته باشگاه و این‌که با آگاهی از این شرایط، مدیریت فولاد را پذیرفتم، گفت: در فولاد تاوان این پنجره را به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان داده‌ایم و همچنان تاوان می‌دهیم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حمیدرضا گرشاسبی در نشست خبری که امروز (چهارشنبه، هفتم مهرماه) در باشگاه فولاد برگزار شد، در خصوص فعالیت‌های باشگاه در مدت مدیرعاملی‌اش، اظهارکرد: تمام وجود و تار و پودم از خوزستان است و پس از پیگیری‌هایی که آقای ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد جهت همکاری من با باشگاه فولاد داشت، کار را در این باشگاه آغاز کردم و باید بگویم شروع کارمان به یکباره بود. هیچ لابی برای گرفتن مسئولیت تاکنون نداشته‌ام و به هیچ مقام و فردی برای گرفتن پست، تماس نگرفته‌ام و ان‌شاءالله با همین روحیه از ورزش کنار بروم. روحیات من به این شکل است که در هر جایی کار کرده‌ام با میز کارم به صورت روکم‌کنی کار کرده‌ام و کم‌فروشی نمی‌کنم و اگر متوجه شوم که نمی‌توانم قدمی به جلو حرکت کنم خیانت نمی‌کنم و آویزان میز مدیریتی نمی‌شوم.

با آگاهی از پنجره بسته، مدیریت فولاد را پذیرفتم
وی با قدردانی از مدیران شرکت فولاد و اعضای هیات مدیره این شرکت و باشگاه فولاد بابت اعتماد به او و سپردن مدیرعاملی باشگاه به وی، گفت: من آمده‌ام تا نوکری بچه‌های خوزستان را کنم. در زمان شروع کارم، فصل نقل و انتقالات شروع شده بود و همان موقع چهار بازیکن اصلی‌مان از تیم رفته بودند. ضمن این‌که پنجره بسته بود و باید بگویم من با توجه به همه این مسائل، مدیرعاملی فولاد را پذیرفتم و هیچ بهانه‌ای وجود ندارد. به نظر من وقتی محدودیتی است باید حداکثر تلاش‌مان را انجام دهیم. برخی مسئولیت را می‌پذیرند و بعد یادشان می‌آید که پول و امکانات نیست. سؤال این است پس چرا آمدید؟ و به نظر می‌آید هدف‌شان این بوده که بیایند شرایط را برهم بزنند و بروند.

در فینال جام حذفی، با شیمبا قرارداد بستند
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: آمده‌ام برای استان خوزستان قدمی بردارم و اگر نتوانم یاعلی می‌گویم و خداحافظی می‌کنم. اما باید بگویم شرایط‌مان در بدو شروع کار در باشگاه فولاد به صورتی بود که قرارداد ۱۷ بازیکن تیم که ۱۵ نفر آن‌ها جزو بازیکنان اصلی‌ بودند، تمام شده بود و از این تعداد نیز چهار بازیکن به صورت ۹۰ درصد قصد جدایی داشتند؛ حتی در فینال جام حذفی از شیمبا امضا گرفته بودند که به تیم دیگری برود که ما این موضوع را نمی‌دانستیم ولی با هر ترفندی که بود، ارتباط گرفتیم و متوجه امضا قرارداد او شدیم و حتی مدیرعامل استقلال تهران گفته بود که شیمبا را استقلالی بدانید و حتی برای او بلیت تهیه شده بود که با این تیم به اردوی دوبی برود ولی تلاش‌مان را کردیم و او را برگرداندیم. کولیبالی هم از کویت و تیم مدعی قهرمانی در ایران پیشنهاد داشت و هر طور که بود او را هم حفظ کردیم و البته خدا می‌داند با چه سختی این بازیکن‌ها حفظ شدند. ضمن این‌که باید بگویم به خاطر همین پنجره بسته، حتی در رده سنی نونهالان هم نمی‌توانیم برای تیم‌مان بازیکن بگیریم و انگار سناریوی پرسپولیس زمانی که خودم در آن باشگاه بودم، در حال تکرار است. پس لطفا همه این محرومیت را ببینند.

خدا می‌داند چه خفتی را تحمل کردم
وی ادامه داد: صالح حردانی هم قرار بود به تیم دیگر برود و حتی شماره پیراهن او در آن تیم مشخص شده بود که او را هم نگه داشتیم و آبشک نیز حفظ شد. ساسان انصاری و موسوی هم حدود ۷۰ درصد رفتنی بودند که آن‌ها نیز حفظ شدند. من به خاطر هواداران و مردم خوزستان و برای این‌که فولاد زنگ تفریح نشود، خدا می‌داند چه خفتی را تحمل کردم و باید بگویم درود بر شرف بازیکنانی که به خاطر عرق به فولاد برگشتند. اگر این ۱۷ بازیکن می‌رفتند، فولاد زنگ تفریح می‌شد و زیبا نبود که فولاد لیگ یکی شود. گرشاسبی گفت: ما خوزستانی‌ها نباید انرژی هم را بگیریم و باید به هم افتخار کنیم و یار هم باشیم. ضمن این‌که نباید بگوییم خوزستان مظلوم است زیرا همین خوزستان کشور را نجات داده است و ما شهید داده‌ایم. پس چرا مظلوم هستیم و باید حق‌مان را بگیریم و ان‌شاءالله در بخش فوتبال و تیم فولاد، حق‌مان را می‌گیریم.

ویسی قرارداد سفید امضا کرد
وی درباره پیوستن ویسی و جدایی نکونام نیز عنوان کرد: پیگیری داشتیم تا ترکیب تیم به هم نخورد و پیگیر تمدید قرارداد با نکونام هم بودیم ولی متاسفانه نشد و معطل نماندیم. ما در همین ۴۰ روز که در باشگاه فولاد فعالیت داشته‌ام تاکنون هفت جلسه هیات‌مدیره به دلیل مدیریت بحران تشکیل شده است. به هر حال پیگیر گزینه‌هایی برای سرمربی تیم بودیم اما به هر بازیکنی که می‌گفتیم برای تمدید قرارداد بیا به ما می‌گفت، سرمربی چه کسی است؟ و ما هم اگر یک لحظه غفلت می‌کردیم، شرایط‌مان مثل بازی شطرنج بود و کیش و مات می‌شدیم. از آن جا که خواسته بیشتر مردم خوزستان بکارگیری سرمربی بومی بود، قرعه به نام ویسی رقم خورد. وقتی با ویسی تماس گرفتیم برای حضور در جلسه حاضر شود، او گفت در حال رفتن برای بستن قرارداد با تیم دیگری است که تیم مطرحی هم بود ولی گفت عشقش خوزستان است و من حتی به او گفتم اگر در جلسه حاضر شدی و به توافق نرسیدیم، نگویی که آن تیمی که قرار بود با او قرارداد ببندم را از من گرفتید که او گفت خوزستان را ترجیح می‌دهم و می‌خواهم یک بار دیگر خودم را اثبات کنم. زمانی که در جلسه حاضر شد به او گفتم سه روز دیگر منتظر نکونام می‌مانیم و اگر نیامد با شما قراردادت را نهایی می‌کنیم که در نهایت ویسی سرمربی تیم شد و قرارداد سفید را امضا کرد که چنین رفتاری برای هیات مدیره هم عجیب بود. وی افزود: خواسته ویسی جذب یک دستیار و مربی بدنساز خارجی بود که این مهم انجام شد و باید بگویم قرارداد این دو مربی ۴۵ درصد از باشگاه‌های قبلی‌شان کمتر است اما عنوان کردند چون تیم فولاد آسیایی است، می‌خواهیم در این تیم باشیم.

در فولاد ۲۰ میلیارد تومان تاوان پنجره بسته را داده‌ایم
به گزارش ایسنا، گرشاسبی با بیان این‌که تجربه پنجره بسته را در پرسپولیس هم داشتم، افزود: زمانی که پنجره پرسپولیس بسته شد برای گرفتن رضایت یک هفته به ترکیه رفتیم و رضایت‌نامه هم گرفتیم و وقتی آن را به دادگاه عالی ورزش بردیم، گفتند قبول نیست و شما بازیکن را اغفال کرده‌اید. می‌خواهم این را بگویم که دادگاه بین‌المللی به صورتی است که نمی‌توانیم به آن‌جا برویم و صحبت کنیم. در زمان پرسپولیس این دادگاه به ما می‌گفت چرا این‌قدر خطا می‌کنید و به ما تشر رفتند. اکنون هم در فولاد تاوان این پنجره را به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان داده‌ایم و همچنان تاوان می‌دهیم زیرا هیچ زمانی خودم را به این صورت ندیده بودم که بازیکنی روبه‌روی من بنشیند و برای من شرط بگذارد و وقتی یک بازیکن این گونه با من حرف زد، دوست داشتم زمین باز شود و در آن فرو بروم. اما به این شرایط تن دادیم، آن هم به عشق هواداران و مردم، چراکه مردم نمی‌پذیرند تیم فولاد ببازد و به دسته یک برود. حرفه‌ای نیست بازیکنی را به خانه ببریم و قرارداد ببندیم اما من چاره‌ای نداشتم و حتی این کار را کردم، بماند که چه حرف‌هایی زده می‌شود اما من حاضرم آبرویم را بدهم ولی تیم فولاد حفظ شود. فولاد، تیم تیر خورده‌ای است که می‌لنگد اما من با روحیه‌ای که در علاقه‌مندان به این تیم سراغ دارم، مطمئنم که این محرومیت جبران می‌شود. می‌گویند بلبلی اعتراف کرده است اما هیچ فایده‌ای ندارد و پرونده دیگر رد شده است.

یکی از مهم‌ترین ملاک‌های من طرح ارزشیابی عملکرد است
وی گفت: برنامه چهار ساله‌ای تدوین کرده‌ایم و خوشبختانه بودجه مصوب شده است و برند لباس‌های تیم نیز فردا مشخص می‌شود و حتی یک فروشگاه در سطح اهواز برای فروش لباس‌های فولاد و... در نظر گرفته‌ شده است. باید بگویم یکی از مهم‌ترین ملاک‌های من برای کارم طرح ارزشیابی عملکرد است. اگر عملکرد حرف بزند، خوزستان، خوزستان می‌شود، در غیر این صورت عقب‌رفت خواهیم داشت. کانون هواداران باشگاه نیز فعال است و هواداران ما چند آتیشه هستند و من از پیام‌هایشان درس می‌گیرم.

استودیو فیلم‌برداری باشگاه فولاد راه‌اندازی می‌شود
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان افزود: مدیرعامل شرکت فولاد بسیار پیگیر ورزشگاه فولاد و زمین چمن است تا زمان شروع مسابقات زمین آماده شود. این زمین مشکلاتی دارد که باید رفع شوند و حتی شاید مجبور شویم در مقطعی در مجموعه غدیر بازی کنیم. همچنین احتمالا بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به صورت رفت و برگشت خواهد بود که باید شرایط لازم را فراهم کنیم که اگر به این صورت باشد از نظر اقتصادی و ایجاد نشاط در بین مردم می‌تواند خیلی مؤثر باشد. ضمن این‌که استودیو فیلم‌برداری باشگاه فولاد با همکاری صدا و سیما در حال راه‌اندازی است تا هواداران بتوانند در جریان ریز و بم فعالیت باشگاه فولاد قرار بگیرند. هتل ورزشگاه هم در دست اقدام است که این هتل پنج ستاره خواهد بود. همچنین تیم فولاد نوین فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی با بیان این‌که به دنبال توسعه رشته‌های دیگر نیز هستیم، افزود: البته تیمی را به شکل احساسی تشکیل نمی‌دهیم و همچنین در بخش بانوان صد درصد برنامه داریم.

می‌خواهیم با شرافت و با تمام وجود بازی کنیم
گرشاسبی درباره این‌که آیا جایگاهی از الان برای فولاد در لیگ بیست و یکم در نظر گرفته‌ شده است؟ خاطر نشان کرد: جایگاه تیم این است که با شرافت و با تمام وجود در زمین قرار بگیرد و با نفرات تیم هم صحبت کرده‌ایم که به خاطر پنجره بسته و محرومیتی که داریم، هر کسی باید به اندازه دو نفر تلاش کند. وی در پاسخ به این سوال که آیا مدیریت قبلی در بسته بودن باشگاه نقش داشته است؟ گفت: مدل من به این صورت است که هر جا می‌روم یک خط‌کش قرار می‌دهم و رو به جلو حرکت می‌کنم. الان هم به همین صورت است. به هر حال اشتباهاتی صورت گرفت اما اکنون تمام تفکرمان این است که برای نیم‌فصل که پنجره باز می‌شود بتوانیم یک بازیکن آسیایی جذب کنیم و خلاءهای تیم پر شوند.

خیلی از پیشکسوتان خوزستان اسطوره هستند
مدیرعامل باشگاه فولاد با ارج نهادن به مقام پیشکسوتان فوتبال خوزستان عنوان کرد: پیشکسوتان، استخوان خورد کرده‌ها و تاریخچه ورزش کشور و خوزستان هستند. خیلی از پیشکسوتان خوزستان برند و اسطوره هستند و یکی از وظایف ما ارج نهادن به پیشکسوتان است و تا توان داریم باید این کار را انجام دهیم.وی با اشاره به وضعیت آکادمی این باشگاه، خاطرنشان کرد: این حلقه گمشده را باید وصل کنیم. ضمن این‌که از مربیان خارجی‌مان می‌توانیم نهایت استفاده را در تمام رده‌های سنی داشته باشیم.

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

Amordad
چهارشنبه 07 مهر 1400 7:05 PM
سپاس صمیمانه از آقای گرشاسبی عزیز و دوست داشتنی.جان تازه ای به فولاد دادید و بی سروصدا ،جنجال و حاشیه و با متانت و حرفه ای ، کارها را به بهترین شکل پیش می برید .هواداران فولاد قدردان زحمات شما هستند و مثل کوه پشتیبان شما هستند . برگزاری اینگونه جلسات رسانه ای یک کار حرفه ای است که باشگاه فولاد به بهترین شکل آن را انجام داد و امیدوارم ادامه دار باشد و هر ماه برگزار شود چون باعث جلوگیری از شایعه پراکنی و ایجاد حاشیه می شود. به امید موفقیت فولاد با زوج خوزستانی گرشاسبی ویسی.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---