1403/01/31
4:48
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 14 شهریور 1401 21:45

نکونام: فردا به حضور هواداران نیاز داریم

فولاد خوزستان فردا در ورزشگاه خانگی خود با مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام در کنفرانس خبری پیش از بازی با مس رفسنجان در مورد این مسابقه گفت: مثل تمام بازی‌ها، بازی سخت و مهم برای هر دو تیم است. با تمرکز کامل باید وارد بازی بشویم. شناخت کامل از تیم حریف داریم. روی بازی مستقیم که شگردشان است موفق هستند. با تمام توان‌مان اگر وارد بازی شویم می‌توانیم یک بازی خوب همراه با نتیجه داشته باشیم. نکته مهم در بازی فردا حضور هواداران‌مان است که خیلی مهم است و به ما کمک می‌کند و می‌توانیم هر حریفی را تحت فشار قرار دهیم. فردا نیاز به حمایت‌شان داریم، تا دقیقه صد و هرچقدر بازی طول کشید نیاز به حمایت‌شان داریم تا بازیکنان برای موفقیت فولاد تا لحظه آخر بجنگند.

او در مورد تغییرات جدولی پس از برد دقایق آخر فولاد و نزدیک بودن لیگ امسال گفت: قبلا لیگ دو قسمت بود و الان سه قسمت است. یک قسمت تیم‌هایی هستند که هزینه‌های خیلی کلانی انجام دادند که هنوز تمام نشده است؛ آنها تیم‌هایی هستند که از روز اول نقل و انتقالات برای قهرمانی وارد این چرخه شدند. یک سری تیم‌ها مثل ما متوسط رو به بالا هستند و تیم‌های دیگری هستند که مثل هرسال برنامه‌ریزی‌شان مشخص است. در کل لیگ امسال، فوتبال ایران اینطور شده که فاصله‌ها خیلی نزدیک است. هر تیمی که با تمرکز و اشتباه کمتر وارد مسابقه شود، می‌تواند به موفقیت برسد. من حتی موقع برد هم بعضی وقتها ناراحت می‌شوم اما هفته قبل به خاطر بازی خوب‌مان مقابل تیم پرمهره سپاهان که توانسته بود استقلال را شکست دهد و بازی‌های خوب دیگری انجام داده بود، خوشحال بودم که بچه‌ها با تمرکز بالا وارد زمین شدند.

سرمربی فولاد افزود: همه باید این را بدانیم که تازه چهار هفته از لیگ گذشته و تا هفته آخر هزار اتفاق می‌افتد. فوتبال ایران آنقدر اتفاقات می‌بیند که پیش‌بینی‌اش سخت است. هرچه جلوتر رویم می‌بینیم که تیم‌ها دنبال بازیکنان آزاد هستند و هر تیمی بتواند ثبات داشته باشد در نهایت موفق می‌شود‌. بازی سپاهان تمام شده و تمام تمرکزمان روی بازی فردا است و فردا با تمام توان و تمرکز وارد مسابقه می‌شویم.

نکو در پاسخ به اینکه پریرا مقابل فولاد بازی خواهد کرد گفت: ما با تیم مس رفسنجان بازی داریم. آنها ۳۰ بازیکن قابل احترام دارند و به مجموعه مس رفسنجان بابت داشتن ثبات در این چندسال تبریک می‌گویم. پریرا برای فولاد زحمت کشیده و مردم اینجا دوستش دارند و خودم هم علاقه خاصی به او دارم ولی فردا باید بهترین عملکرد را برابر تیم مس رفسنجان داشته باشیم چرا که فوتبال یک مسابقه ۱۱ به ۱۱ است.

نکونام در مورد غایبین تیمش ادامه داد: تمام بازیکنان‌مان آماده هستند. آبشک علی‌رغم اینکه فکر می‌کردیم مشکلش حاد باشد فردا هست. احسان پهلوان با تیم تمرین کرده و تصمیم می‌گیریم که بازی کند یا نه. سه بازیکن مصدوم دیگر داریم که مهم نیست. بازیکن‌ها همه آماده هستند که بهترین عملکردشان را داشته باشند.

او در مورد ثبات در فوتبال ایران گفت: ما نه فقط در باشگاه‌ها بلکه در مدیریت‌مان هم ثبات کم داریم. ثبات باعث پیشرفت و رشد فوتبال می‌شود به شرطی که بدانید راه و مسیرتان درست است. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و باید تمرکزمان روی کار خودمان باشد‌. در آخر نتیجه شما صحبت می‌کند و من روی این موضوع تمرکز دارم. خواسته‌ها در هر باشگاهی متفاوت است و من نسبت به اهداف و خواسته‌هایم جلو می‌روم.

او در مورد تغییرات فولاد نسبت به فصل قبل گفت: ما در دو سال گذشته بازیکن نمی‌توانستیم بگیریم و این بیشترین آسیبی بود که تیم و هواداران‌مان از این مسئله دیدند. فولاد حداقل یک سال دیگر به این تغییر و تحولات نیاز دارد که به ثبات لازم برسد که همیشه در آسیا و چهارتیم اول لیگ حضور داشته باشد که باید این پله‌ها یکی یکی طی شود‌.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---