1403/02/07
7:58
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 30 آذر 1401 18:43

عبدالله زاده: این برد از نان شب برای ما واجب‌تر بود

فولاد با یک برد چهارگله لیگ برتر را شروع کرد تا نتایج گذشته را به فراموشی بیاورد .

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، احمد عبدالله زاده بازیکن تیم فولاد خوزستان در خصوص دیدار برابر نفت مسجدسلیمان گفت: می‌دانستیم بازی سختی در پیش خواهیم داشت، تیم‌هایی که آقای مهاجری هدایت می‌کند فوتبال با خوب بازی می‌کنند و در بازی گذشته هم کار مارا سخت کردند. حق ما در این دیدار برد بود، در دیدارهای قبلی هم بازی‌هایی بود که باید می‌بردیم اما یک اشتباه یا یک غفلت یا اشتباهات داوری باعث می‌شد به حقمان نرسیم. اما برابر نفت همه تنها به برد فکر می‌کردیم و چیزی جز آن مارا راضی نمی‌کرد. این برد برای ما از نان شب واجب تر بود.


هافبک فولاد خوزستان افزود: از روزی که تمرینات را بعد از تعطیلی شروع کردیم و‌پس از آن اردوی دبی را برگزار کردیم تنها به این فکر کردیم و می‌دانستیم لیگ برتر برای ما از این دیدار شروع می‌شود و دیدید که توانستیم یک برد شیرین کسب کنیم. این برد ابتدای کار ماست و باید در سه دیدار پایانی تا نیم‌فصل بتوانیم‌ امتیازاتی که لازم است را بگیریم و در جدول ‌بالاتر بیاییم.


او‌گفت: تاثیر بازی دوستانه با تیم‌های بزرگ اماراتی اینجا خودش را نشان می‌دهد، دو دیدار خوب در امارات برگزار‌کردیم و حالا ثمره‌اش را در لیگ برتر و پس از آن جام حذفی ‌لیگ قهرمانان آسیا خواهید دید. سیاست ما بازی به بازی است و اکنون به فکر بازی با ذوب‌آهن هستیم. دیدار با نفت مسجدسلیمان برای ما تمام شد و  تنها به فکر ذوب آهن خواهیم بود چرا که وقت برای شادی همیشه است و اکنون زمان تلاش و تمرکز برای مسابقات بعدی است.


عبدالله زاده در پایان گفت؛ این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم که در تمامی شرایط همراه ما هستند، این گروه و این تیم برای شادی هواداران و مردم خوزستان از هیچ فداکاری دریغ نخواهند کرد و مطمئن باشند تا آخرین لحظه برای دلخوشی آن‌ها خواهیم جنگید.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---