1403/01/10
2:34
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 03 دی 1401 23:10

نکونام پس از دیدار با تیم ذوب آهن چه گفت؟

نکونام معتقد است که بازی شاگردانش با تیم ذوب آهن کاملا یک طرفه بوده است.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن گفت: خودتان دیدید که یک بازی کاملاً یک طرفه بود، به خصوص بعد از دقیقه 21 و زمانیکه تیم حریف ۱۰ نفره شد. آنها کاملاً در محوطه ۱۸ قدم خودشان دفاع می کردند. فکر می‌کنم حتی یک بار نیز توپ به دست گلر ما نخورد. ولی ما بین دو نیمه صحبت کردیم و گفتیم که حریف در انجام بازی مستقیم تبحر دارد و روی توپ های سوم میتواند کرنر، ایستگاهی، خطا، یا اوت دستی بگیرد. آنها روی این کار برنامه داشتند. تیم ما کاملا سوار بازی و آماده گلزنی بود. ما منتظر بودیم که گل بزنیم و تمرکزمان را در دفاع از دست دادیم و تیم حریف به گل رسید.

او ادامه داد: ولی توانستیم فشار مان را ادامه دهیم، گل بزنیم، چند موقعیت خیلی خوب داشتیم. گلی که ما خوردیم را نگاه کنید و با فرصت هایی که از دست دادیم مقایسه کنید. ما در محوطه شش قدم فرصت هایی را از دست دادیم. ضربه مهدی شیری به گل تبدیل نشد، سعید آقایی نیز فرصتی را از دست داد. اگر موقعیت هایمان را نگاه کنید می‌بینید که تیم‌مان زحمتش را کشید. مقابل ذوب‌آهن 10 نفره که کاملاً بسته و خوب دفاع می‌کند، به گل رسیدن و ایجاد موقعیت سخت و دشوار است. ولی تیم ما گل زد و فرصت های خوبی را ایجاد کرد.

وی اظهار داشت: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم، از آنها بخاطر ضربه ایستگاهی گله دارم و گرنه تیم ما خیلی خوب بازی کرد. هم در شروع بازی توپ در اختیار ما بود و هم پایان. با این که خودتان می دانید و دیدید، تیم ما بازیکنی ندارد که بخواهیم بازی بدهیم. ما غبیشاوی و باویه را بازی دادیم. آنها بازیکنان جوانی هستند که بهشان میدان دادیم. چون یار های ما نیستند. کیفیت بازیکنان جوان ما خوب است و تا زمانی که خوب باشند، بازی می کنند. اگر علی باویه به زمین بیاید و اشتباهی انجام دهد، مشکلی ندارد. آنها باید به میدان بیایند و این اشتباهات را در لیگ انجام دهند تا در آینده به فولاد کمک کنند.

نکونام ادامه داد: مصدومیت های زیادی داریم. مجید علیاری، شهاب گردان، وحید حیدریه، علی قربانی و محمد آبشک را نداشتیم. احسان پهلوان بیمار بود و مجبور شدیم امروز به او میدان بدهیم. امروز به سینا شاه عباسی استراحت بدهیم چون در بازی قبل مصدوم شده بود. بازیکنی نداریم که بخواهیم استفاده کنیم. ما کلاً چهار، پنج مدافع وسط و چند مهاجم داریم و مجبوریم به همین صورت تا نیم فصل پیش برویم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی با اشاره به کمبود بازیکن در تیمش گفت: در خط حمله واقعاً بازیکن نداریم. مقابل تیمی که با مدافعان و هافبک دفاعی قد بلند بازی می کنند و فقط بازی مستقیم انجام می دهد و روزنه ها را می بندد، به گل رسیدن سخت است. بازیکنان ما تکنیکی هستند و میانگین قدی خیلی پایینی دارند. روی ارسال نمی توانستیم به نتیجه برسیم که این کار را برای ما سخت کرد. دیدید که ما بازیکن قد بلندی نداشتیم ضربه سر بزند و روی ضربات ایستگاهی ضعیف عمل کردیم. شرایط سخت است و چاره‌ای نداریم. بازیکنانی که امروز بودند و کسانی که هستند، بهترین کیفیت را دارند و در تمرینات خیلی خوب کار می کنند. از این موضوع واقعاً خوشحالم و امیدوارم که بازی‌های بعدی را به خوبی پشت سر بگذاریم تا ان‌شاالله در نیم فصل بتوانیم انرژی تازه ای به تیم مان بدهیم. واقعاً تیم اکنون شرایطی دارد که به قول معروف بازیکنان با دندان تیم را می کشند. واقعا ممنون شان هستم، خیلی زحمت می کشند و حتی در تمرینات نیز تلاش می‌کنند. امیدوارم که این روند مان را ادامه دهیم تا در نیم فصل نفرات مدنظرمان اضافه شوند و تا آن زمان نیز مصدومان مان برسند تا ان‌شاالله تیم آماده شود.

نکونام در مورد بازی دادن به جوانان گفت: تیم ما در شروع فصل شکل دیگری بود و اکنون شکل و شمایل دیگری دارد. متاسفانه با توجه به مصدومیت هایی که به وجود آمده، به نظر من تیم ما زیر و رو شده است. بازیکنان ما در صحنه های ساده‌ای مصدوم شده‌اند ولی ما قطعا چند نفر آنها را تا آخر فصل نخواهیم داشت. امیدواریم که فرشید اسماعیلی برای بازی لیگ قهرمانان آسیا به ما برسد. پاتوسی وضعیت خوبی ندارد و شما دیدید که چه اتفاقاتی افتاد. کاری که ما در ایران می‌کنیم، اسمش چیز دیگری است. امروز گواردیولا بازیکن تیم ملی را کنار گذاشته است چون بازیکن با اضافه وزن به تمرینات آمده است، در دنیای حرفه‌ای اینگونه است.

او ادامه داد: پاتوسی، علی قربانی و مجید علیاری را نداریم. وحید حیدریه را چندین هفته است نداریم. آبشک را در بازی قبل از دست دادیم و امیدواریم که برسند. یونس دلفی را از دست دادیم. او در امارات برخوردی داشت که مچ پایش آسیب دید. 9 بازیکنمان را نداریم. من هیچ وقت اینها را نگفته ام و الان نیز اگر این صحبت ها را مطرح می کنم، فقط می‌خواهم که شما و هوادارانمان بدانید. وظیفه ما این است که شرایط تیم را خوب کنیم. اگر ۱۰ بازیکنمان هم نباشند، تیممان فوق العاده است و تیم‌مان عالی کار می کند و شرایط تیم خوب است. فقط باید بتوانیم نیمکت خوبی داشته باشیم و نفراتی را داشته باشیم که جایگزین می شوند، به تیم انرژی بدهند و به نفرات خسته استراحت دهیم تا در بازی های بعدی آنها را داشته باشیم. امیدواریم بازیکنانی که مصدومیت یا سرماخوردگی داشتند و در این بازی نبودند، به تیم برسند و در آینده به ما کمک کنند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---