1403/02/07
17:36
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 15 دی 1401 16:36

مشروح سخنان حبیب الله رضایی و حمیدرضا رادکیا در جمع فولادمردان

فولاد خوزستان در دیداری سخت و‌ حساس موفق شد در اراک برابر آلومینیوم به برتری برسد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان،  پس از این پیروزی دکتر حبیب الله رضایی عضو هیات مدیره به همراه مهندس حمیدرضا رادکیا سرپرست جدید مدیرعاملی باشگاه فولاد در رختکن فولادمردان حاضر شدند.

دکتر رضایی در جمع بازیکنان و دیگر اعضای تیم اینچنین گفت: خدا قوت به تمامی عزیزان، از این برد خوشحالیم و این نتیجه باعث شادی مجموعه تیم، باشگاه، هواداران و مردم خوزستان شد. امیدواریم که این نتیجه باعث شود تا بردهای پیاپی کسب کرده و بتوانیم با کمک شما عزیزان به جایگاه اصلی که در ابتدای فصل انتظار داشتیم، برسیم.
وی در ادامه افزود:  به هرحال این‌جا خدمت رسیدیم که عرض خسته نباشید هم به شما بگوییم و هم به آقای گرشاسبی مدیرعامل اسبق باشگاه که زحمات زیادی کشیدند، خدا قوتی بگوییم. همانگونه که هر تیمی در بحث کادر فنی و بازیکن ممکن است خروجی و ورودی داشته باشد، در بحث مدیریتی هم همینگونه است. آقای گرشاسبی زحمات زیادی کشیدند و وظیفه داریم از او تشکر کنیم. الحق والانصاف هرچه در توان داشتند را انجام دادند.
رضایی همچنین با اشاره به حضور مهندس رادکیا در باشگاه فولاد خوزستان، اظهار داشت: با توجه به اینکه باشگاه فولاد یک باشگاه سیستمی است و با توجه به اهداف ترسیم شده برای آن، آقای مهندس امین ابراهیمی مدیرعامل محترم شرکت فولاد خوزستان معتقد بودند که از مدیران پرسابقه و پر توان شرکت فولاد استفاده شود و قرعه به نام آقای رادکیا افتاد و این انتخاب را به ایشان تبریک می‌گوییم.
وی در ادامه گفت: با توجه به اهداف عالی که در برنامه استراتژیک که با آقای نکونام داشتیم، چیزی تغییر نمی‌کند. اکنون یک مدیر جوان، فعال و حرفه‌ای از شرکت فولاد خوزستان در کنار شماست و امیدواریم جایگاه واقعی فولاد خوزستان را هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

همچنین مهندس حمیدرضا رادکیا سرپرست مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در جمع شاگردان نکونام، اظهار داشت: خوشحالم که در کنارتان هستم. خسته نباشید می‌گویم و از شما ممنونم که امروز با کسب سه امتیاز یک خبر خوب را به سمت خوزستان و طرفداراتان مخابره کردید. گفتنی‌ها را آقای رضایی گفتند و ان‌شالله بتوانیم در کنار هم به هدفی که لیاقتش را دارید، برسیم. من هم هر کمکی از دستم ساخته باشد در خدمت شما خواهم بود. ان‌شاالله در پایان بتوانیم نتیجه خوبی باهم بگیریم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---