1403/01/09
22:56
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

سه شنبه 11 بهمن 1401 22:44

حمید رجبی: نقشه‌‌های بزرگی در سر داریم

مربی فولاد می‌گوید تراکتور یکی از بهترین و فنی‌ترین تیم‌های لیگ است.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، فردا در یکی از مهمترین دیدارهای هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر، تراکتور در زمین خود میزبان شاگردان جواد نکونام است.
حمید رجبی مربی این تیم ابتدا توضیح می‌دهد: «پیش از هر چیز می‌خواهم درگذشت تعدادی از هموطنان‌مان در زلزله خوی را به تمام مردم ایران به ویژه ترک زبان‌های عزیز تسلیت بگویم. متاسفانه خیلی‌ها بی خانمان شده‌اند و تعداد زیادی از مردم خوی نیز آسیب دیده‌اند. »

او درباره اقدام فولادی‌ها برای کمک به مردم خوی می‌گوید: «این پیشنهاد را آقای نکونام سرمربی تیم دادند و سریعا با استقبال همه مواجه شد. تصمیم گرفتیم بخش عمده پاداش دیدار پرسپولیس را به زلزله زده‌ها کمک کنیم. البته گفتیم هرکس دوست دارد می تواند مبلغ اضافه‌تری بدهد. انشالله این کمک کوچکی به مردم آسیب دیده باشد. شنیدن این خبرها حال همه را بد می‌کند. هیچکدام از ما نمی‌توانیم الان شرایط مردم خوی را درک کنیم. »

رجبی درباره دیدار فردا مقابل تراکتور در تبریز هم اضافه می‌کند: «خیلی خوشحالیم که با هواداران پرشور این تیم دیدار می‌کنیم. طرفداران فولاد هم مثل آنها هستند. فردا با یکی از بهترین و فنی‌ترین تیم‌های ایران بازی داریم. آقای خمز تراکتور را متحول کرده. بازی‌های اخیر آنها کاملا گویا بوده. تراکتور عالی بازی می‌کند و خوب نتیجه می‌گیرد، موضوعی که انگیزه ما را برای رویارویی با آنها بیشتر می‌کند. شک نکنید بازیکنان فولاد مثل دیدار با پرسپولیس با تمام وجود به زمین می‌روند. نکات فنی لازم را به آنها منتقل کرده‌ایم و کاملا آماده شروع مسابقه هستیم. فولاد در بازی پرسپولیس نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌خواهد هوادارانش را شاد کند. در بازی تراکتور هم بزرگترین انگیزه ما همین است. می‌خواهیم خوزستانی‌ها سرشان را بالا بگیرند. انشالله در بازی تراکتور هم نتیجه لازم را به دست بیاوریم. البته نکونام در این بازی کنار خط حضور ندارند و غیبش قطعا اثرگذار است. امیدوارم بازیکنان با یک نتیجه مناسب هدیه خوبی به او بدهند.»

دستیار جواد نکونام درباره حاشیه‌ها و اتفاقات بازی پرسپولیس هم می‌گوید: «ما بی توجه به حاشیه‌های این مسابقه، تمام تمرکزمان را روی بازی تراکتور گذاشتیم. دیدید که هیچیک از مربیان ما از فردای بازی مصاحبه نکردند چون اتفاقات بازی با پرسپولیس همان شب برایمان تمام شد و از فردا با جدیت به تمرینات بازگشتیم. می‌دانستیم پرداختن به حواشی می‌تواند مانع بزرگی در مسیر فولاد باشد. ما نقشه‌های بزرگی در سرمان دارد که نمی‌گذاریم به این راحتی خراب شود. بازی های مهمی پیشروی ماست و بعد از آن به لیگ قهرمانان می رویم. روزی که اجازه بدهیم حاشیه‌ها به فولاد ضربه بزند، خودمان را نابود کرده‌ایم. جواد نکونام هم تاکید روی این موضوع داشت و دارد به همین خاطر تمرکزمان را از دست ندادیم.»

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

عبدالمجید بابادی یوسفی
پنج شنبه 13 بهمن 1401 7:41 PM
جناب آقای رجبی عزیز تازمانی که فولاد نوجومی بازی نکند وفقط دفاع وهافبک درزمینه بفرست و بازیکنان جوان بخصوص خوزستانی ها را بازی ندهدنتایج بهتری نخواهد گرفت باید فوروارد جذب می کردید

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---