1403/02/08
16:47
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

شنبه 07 بهمن 1402 9:7

محمد آبشک در گفتگو با رسانه باشگاه فولاد خوزستان:

هواداران فولادِ متحول شده ای را در نیم فصل دوم می بینند

هافبک باتجربه فولاد می گوید لیاقت این تیم جنگیدن برای قهرمانی است و به هواداران اطمینان داد که با تلاش بازیکنان و جو مثبتی که در باشگاه ایجاد شده، فولادی متحول شده در نیم فصل دوم ببینند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در تعطیلات نیم فصل با محمد آبشک که در پنج فصل گذشته بیش از 130 بازی رسمی برای فولاد در رقابت های مختلف انجام داده به گفتگو نشسته ایم.

* در ابتدا نگاهی به پانزده بازی قبل بیاندازیم. شروع فولاد ناباورانه بود، اما رفته رفته با آمدن مارتینز جایگاه تیم صعودی شد.
 همه به این موضوع واقف هستیم که برخی مسائل در ابتدای رقابت ها وجود داشت که مورد رضایت هواداران هم نبود، این شرایط باعث شد که نتایج نامناسبی بگیریم. بعد از تغییرات و آمدن آقای مارتینز، ایشان تمام سعی اش را کرد که از تیم و فوتبال ایران شناخت پیدا کنند و روحیه تیم را ترمیم کرد. جو تیم با توجه به باخت در چهار بازی اول فصل خیلی سنگین بود اما کادر جدید با توجه به اینکه تا پیش از این سابقه کار در فوتبال ایران را نداشت و تیم را مربی دیگری بسته بود خیلی زودتر از انتظارها تاثیر حضورش را نشان داد و توانست این کار را به نحوه خوبی انجام دهد و شرایط را تغییر دهد و اگر در بعضی مسابقات بد شانس نبودیم، می توانستیم امتیازهای بیشتری بگیریم.

*انتظارات هواداران و مردم از فولاد بالا است. چه پیش بینی از نتایج تیم در نیم فصل دوم داری؟
ایستادن در اینجای جدول مناسب فولاد خوزستان و هوادارانمان نیست. باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا جایگاه فولاد را بالاتر ببریم. البته نیم فصل دوم کار سخت تر می شود چرا که تا حدودی شکل جدول مشخص شده و ما باید تمرکز و توانمان را دو برابر کنیم و این چیدمان را تغییر دهیم. با توجه به اینکه فولاد همیشه یکی از قدرت های لیگ بوده و برای رقبا مشکل ایجاد می کرده، هدف واقعی ما این است که چهره واقعی فولاد را دوباره نشان دهیم. من اطلاع دارم که مدیریت باشگاه و سرمربی در تلاش برای تقویت تیم هستند و از آنجایی که با تغییرات اخیر جو باشگاه بهتر شده، انشاالله هماهنگ تر و قوی تر از گذشته بازی می کنیم و به جایگاه واقعی مان می رسیم. با اطمینان به هواداران قول می دهم که 100 درصد فولاد متحول شده ای را در نیم فصل دوم می بینند.

*به عنوان یک بازیکن باتجربه شرایط رقابت بین تیم ها در این فصل را چطور میبینی؟
حقیقتاً بازی در لیگ ما سخت است و اینجوری نیست که فوتبال بازی کردن در ایران آسان باشد. بازیکنان خارجی هم بر این موضوع تاکید دارند. بازی ها فیزیکی است، دوندگی ها زیاد است و تیم ها اکثرا نزدیک به هم هستند. با توجه به شرایط اول فصل و قوانینی که گذاشتند خیلی از بازیکنان تقسیم شدند و به غیر از یکی دو تیم که قوانین را به نفع خودشان تغییر دادند فکر می کنم لیگ برای بقیه تیم ها خیلی سخت شده است. البته ما بهانه ای نداریم و باید با تمرکز و تلاش چند برابری روند صعودی مان را ادامه دهیم. خوشبختانه در مسیر مناسبی قرار گرفته ایم و مطمئنم که از این جایگاه خارج می شویم. من قصد شعار دادن ندارم؛ واقعا شایستگی این باشگاه خیلی بیشتر این است. فولاد همیشه باید در بین بالانشین ها باشد و همه باید کمک کنند تا شخصیت فولادِ قهرمان را حفظ کنند.

* ایوب والی با 15 فصل حضور در فولاد از جمع تیم جدا شد.
قبل از اینکه  فولاد بیایم با ایوب صحبت می کردم و او را می شناختم. از نظر من ایوب مرد اخلاق و از نظر فنی جزو بهترین مدافعانی است که کنارش بازی کردم. من می دانم ایوب با توجه به اینکه به شهر و باشگاه اش علاقه داشت به هیچ پیشنهادی جواب مثبت نداد. برای او آرزوی موفقیت دارم، حقیقتاً دل ما برای ایوب تنگ می شود.

*صحبت پایانی شما را می شنویم
من از شما تشکر می کنم. الان پنج فصل است که در خدمت فولاد و خوزستان هستم؛ این باشگاه واقعاً دوست داشتنی و خاص است. امیدوارم همه عوامل باشگاه و هواداران و خود ما بازیکنان که نقش مهمی در موفقیت تیم داریم، در ادامه عملکرد خوبی داشته باشیم. درست است که نقش حمایتی مدیرعامل، ارکان باشگاه و هوادار مهم است و همه باید یک دل باشند که یک تیم نتیجه بگیرد اما این بازیکن است که در زمین مسابقه به میدان می رود. من امیدوارم به تغییر وضعیت مان در جدول هستم؛ به هر حال دلخوشی مردم این استان به فولاد است و برای اینکه احساس خوبی داشته باشیم و سرمان بالا باشد باید تلاش مان را دوچندان کنیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1701 - مجموع امتیازات : 3500
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---