1403/02/08
11:11
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

سه شنبه 08 اسفند 1402 12:55

توضیح مدیر حقوقی فولاد درباره قرارداد پریرا

باشگاه مس فسخ یک‌طرفه را تایید کرده است

مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان توضیحاتی را درباره عقد قرارداد با لوسیانو پریرا ارائه کرد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در پی اظهارات صورت گرفته از سوی برخی مقامات باشگاه مس رفسنجان مبنی بر غیرقانونی بودن فسخ یک طرفه قرارداد لوسیانو پریرا و حضور این بازیکن در فولاد خوزستان، عارف عارف‌نیا مدیر حقوقی باشگاه در مقام پاسخگویی برآمد.

مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان گفت: باشگاه مس رفسنجان بر اساس قراردادی که با آقای پریرا منعقد کرده، بدهی مالی به این بازیکن داشته و بازیکن مطابق با مقررات فیفا به باشگاه مس نوتیس زده و خواهان دریافت مطالبات خود شده است. با گذشت مهلت تعیین شده باشگاه مس رفسنجان مجددا به تعهدات مالی خود در قبال آقای پریرا عمل نکرده و به همین خاطر وکیل بازیکن در تاریخ 5 بهمن ماه با استناد به نوتیس‌هایی که به باشگاه مس رفسنجان داده بود، کاملا قانونی و مطابق با مقررات فیفا به صورت یک‌طرفه قرارداد خود را فسخ کرده و خواهان غرامت شده است. باشگاه فولاد خوزستان در تاریخ 5 اسفند اقدام به عقد قرارداد با بازیکن کرده و در این شرایط ذکر چند نکته ضروری است:

1-مطابق قوانین مسئولیت فسخ یک‌طرفه قرارداد با فسخ‌کننده است و در این ماجرا فسخ‌کننده آقای پریرا بوده است؛ به همین خاطر موجه یا غیرموجه بودن فسخ ارتباطی به باشگاه فولاد خوزستان ندارد و اگر باشگاه مس رفسنجان ادعایی در این خصوص دارد، باید از خود بازیکن شکایت کند.

2-بر اساس قوانین زمانی امکان شکایت از باشگاه مقصد در شرایط اینچنینی وجود دارد که باشگاه متهم به تحریک بازیکن باشد. با توجه به اینکه باشگاه فولاد خوزستان دقیقا یکماه بعد از تاریخ فسخ قرارداد با آقای پریرا قرارداد امضا کرده، مشخص است که باشگاه فولاد در فسخ یک‌طرفه بازیکن و تحریک ایشان نقشی نداشته است.

3-در فاصله فسخ قرارداد پریرا با مس رفسنجان(5 بهمن) تا انعقاد قرارداد با فولاد خوزستان(5 اسفند) سه باشگاه دیگر برای این بازیکن پیش‌نویس قرارداد ارسال کردند و اگر قرار باشد باشگاهی را متهم به تحریک بازیکن کنیم، فولاد چهارمین باشگاهی است که به ایشان پیشنهاد داده است.

4- جالب‌تر از همه این مسائل حقوقی، باشگاه فولاد خوزستان اسنادی در اختیار دارد دال بر اینکه باشگاه مس رفسنجان بعد از فسخ یک‌طرفه ، مجددا برای پریرا قرارداد همکاری فرستاده است؛ اگر باشگاه مس رفسنجان ادعا دارد که فسخ بازیکن صحیح نبوده و بازیکن را تحت قرارداد خود می‌دانسته، هیچ دلیلی وجود ندارد که برای او قرارداد جدیدی را ارسال کند. این مساله نشان می‌دهد که مدیران باشگاه مس رفسنجان به صحیح بودن فسخ یک‌طرفه پریرا اعتقاد دارند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---