1403/02/01
15:35
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 20:36

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان:

انتظارات از تیم فولاد خوزستان بالا رفته است

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان گفت : بردها و موفقیت های اخیر تیم فوتبال این باشگاه در میدانهای داخلی و خارجی سبب شده است تا توقعات و انتظارات از این تیم بالا برود.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سیف الله دهکردی با اشاره به اینکه این موفقیتها نتیجه حمایت مسوولان شرکت فولاد ، همکاری مدیران منطقه ، هواداران و تلاش بازیکنان و کادر فنی بوده است، اظهار داشت: همه سعی بازیکنان و اعضا کادر فنی این است که این روند را برای خشنودی ورزشدوستان ادامه دهند.
وی اضافه کرد: اگرچه ادامه این موفقیت ها کار ساده ای نیست ولی ما با اتکا به خدواند متعال و تلاش و کوشش بازیکنان همه همت خود را بکار خواهیم برد تا در پرتو حضور پررنگ تماشاگران بتوانیم در ورزشگاه به آنچه که می خواهیم در مقابل تیم السد نایل شویم .وی به بازی رفت فولاد در برابر تیم السد اشاره کرد و گفت : ما در آن بازی می توانستیم برنده بازی باشیم ولی شانس با ما یار نبود .
دهکردی افزود: از آنجا که می باید در این بازی برنده زمین مسابقه را ترک کنیم بهمین دلیل بازیکنان ما مترصد هستند تا با برخورداری از حمایت تماشاگران تیم برتر این بازی باشند.
وی در ادامه به موفقیت تیم بزرگسالان این باشگاه در لیگ برتر اشاره کرد و اظهارداشت : ما علاوه بر اینکه در رده سنی بزرگسالان توانستیم قهرمان جام سیزدهم لیگ برتر بشویم در تیمهای پایه موفقیت های خوبی کسب کردیم .
مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان گفت : تیمهای نونهالان ، زیر13 سال ،نوجوانان و جوانان ما امسال موفق شدند قهرمان ایران بشوند ضمن آنکه در رده امید تیم ما در جایگاه سوم کشور قرار گرفت .
وی یادآور اهداف باشگاه فولاد خوزستان در تشکیل تیم های پایه شد و گفت : خروجی های ما از این تیمها سبب شده است که برخی از آنان امروز در تیم بزرگسالان این باشگاه توپ بزنند.

منبع خبر : ایرنا

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (10 نظر تا کنون)

abges.fool
پنج شنبه 25 اردیبهشت 1393 12:38 AM
باسلام خدمت همه فولادی ها از اقای دهکردی انتظارداریم که بازیکنان فولادرا حفظ کنیدوتیم را برای قهرمانی ببندید

رامین
پنج شنبه 25 اردیبهشت 1393 12:28 AM
آقای دهکردی بابت استادیوم دستتون درد نکنه. فقط خواهش می کنم برنامه ای بچینید تا صندلی هاش برای هر بازی به شخص فروخته بشه تا هوادارای همیشگی، سکو ها رو پر کنند نه کسایی که برای فوتبال نمیان و اصلا نمی دونن فوتبال چیه و نیمکت حریف رو تشویق می کنند و... و دیگه می دونیم کی کجا نشسته باز هم ممنونم

عبدالقادر کامیاب
چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 3:50 PM
با سلام خدمت تمام فولادی ها جناب مدیر عامل خواهش میکنم بازیکنان رو نگه دارید و تیم را برای قهرمانی سال بعد در لیگ برتر ببندید ممنونم

علی عفراوی
چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 11:19 AM
اقای دهکردی انتضار مردم از جنابعالی زیاد است که یکی از آنها حفظ بازیکنان وترکیب فولاد است اززحمات شما وهمکارانتان سپاسگزاریم تا کور شود چشم بدخواهان

امین
چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 11:08 AM
غلام رضا مصدومه آرش مصدومه مهرداد مصدومه دیشب هم چاوز مصدوم شد. دارم از دلهره میمیرم. نگران کنندس. به امید خدا

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1686 - مجموع امتیازات : 3485
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1509 - مجموع امتیازات : 2841
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1461 - مجموع امتیازات : 2678
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1434 - مجموع امتیازات : 2752
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1416 - مجموع امتیازات : 2627
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---