1403/01/31
13:27
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 12 تیر 1395 13:44

با رویکرد بهره مندی حداکثری از ظرفیت های موجود در استان

برنامه های گسترده برای هواداران فولاد خوزستان

با ایجاد دپارتمان تجارت و درآمدزایی در باشگاه فولاد خوزستان هواداران این باشگاه می توانند پس از طی مراحلی که در نهایت به اعطای کارت هواداری ختم می گردد از خدمات گسترده و امتیازهای متنوعی بهره مند شوند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در بیانیه روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان آمده است:
" امروزه در دنیای فوتبال حرفه ای، هواداران وفادار به عنوان یار دوازدهم و یکی از مهمترین ارکان باشگاه های فوتبال قلمداد می گردند. باشگاه فولاد خوزستان با سابقه قریب به سی سال حضوردر بالاترین سطح فوتبال حرفه ای کشور به عنوان بازیکن سازترین باشگاه و یکی از چهار باشگاه پرطرفدار فوتبال کشور، همواره مورد توجه ویژه فوتبال دوستان قرار داشته است.نامگذاری سال 1395 به "سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" توسط مقام معظم رهبری، باشگاه فولاد خوزستان را برآن داشت تا نسبت به برنامه ریزی در خصوص تکریم هواداران و ارتقاء هرچه بیشتر سطح کیفی زندگی هواداران که سرمایه های اصلی باشگاه محسوب می گردند، اقدام نمایند.

در این راستا، تدوین منشور اخلاقی و حرفه ای فوتبال و اصلاح و بهبود ساختار سازمانی با رویکرد بهره مندی حداکثری از ظرفیت های موجود در استان خوزستان را در دستور کار قرار گرفته است. همچنین ایجاد دپارتمان های تخصصی و حمایت از شرکت های اقتصادی دانش بنیان استان خوزستان به منظور شناسایی ظرفیت های اقتصادی در جهت تعاملات پایدار و سازنده با شرکای تجاری بر اساس اهداف تبیین شده، از مهمترین اقدامات می باشند. امید است با استعانت از پروردگار متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)، با همراهی هواداران فهیم و همیشه همراه، باشگاه فولاد خوزستان در زمینه خدمت رسانی به هواداران همچون استعداد پروری و بازیکن سازی، رتبه نخست را در بین باشگاه های فوتبال کشور کسب نماید."

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (5 نظر تا کنون)

فولاد💓
یک شنبه 13 تیر 1395 9:35 PM
لطفا بیشتر توضیح دهید

مصطفی
یک شنبه 13 تیر 1395 9:12 AM
انجام کار اقتصادی و بازده اقتصادی داشتن یک باشگاه یکی از ارکان حرفه ای بودن است. این رویکرد جدید در کنار حمایت های لازم از سوی صنایع فولاد خوزستان ضامن موفقیت باشگاه در آینده است. با آرزوی موفقیت برای باشگاه محبوبمان فولاد بزرگ ...

مهدی چنانی
یک شنبه 13 تیر 1395 8:48 AM
مدیر محترم سایت خواهش میکنم این نظرات را روی سایت بگذارید و حتما نشان سرمربی محترم و شایستهء تیم آقای مهندس نعیم سعداوی بدهید. تیم فولاد هنوز در دو پست حیاتی نیاز به بازیکن دارد، تمنا میکنیم که برای این دو پست هزینه کنید فوتبال و قهرمانی بدون هیچ هزینهء هم نمیشود! تیم نیاز به یک هافبک طراح درجه یک و یک مهاجم نوک درجه یک دارد که با توجه به قرارداد داشتن اکثر بازیکنان با باشگاههایشان پیشنهاد ما در این دو پست: هافبک طراح:مسعود شجاعی و مهاجم نوک یکی از این نفرات به ترتیب اولویت: 1میداوی 2پریرا 3نانگ

هادی
شنبه 12 تیر 1395 6:45 PM
فقط خواهشا مراقب باشید مثل .......چند سال پیش کانون هواداران نشه!!!!

Amordad
شنبه 12 تیر 1395 4:36 PM
خبر خوبی است .فولاد یک گام دیگر به سمت حرفه ای شدن برداشت.امیدوارم باشگاه فولاد خوزستان هرچه زودتر از نظر مالی هم روی پای خودش بایستد .به عنوان یک هوادار هرکاری از دستم بر آید برای باشگاه دوست داشتنی ام فولاد ،انجام می دهم. به امید روزهای بهتر برای فولاد و هوادارانش .

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---