1403/02/01
10:10
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 13 مرداد 1397 1:54

پورموسوی: بازیکنان فولاد خودباوری نداشتند

این شکست نشانه پیروزی درآینده است

 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازیکنانم در دیدار برابر پرسپولیس خودباوری لازم را نداشتند و شکست سنگینی را متحمل شدیم.

 به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سیروس پورموسوی پس از شکست سنگین سه بر صفر امشب فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران در جمع خبرنگاران گفت: به تیم پرسپولیس به خاطر این پیروزی تبریک می گویم. از هواداران فولاد عذرخواهی می کنم که خودمان نبودیم.

 وی با اشاره به قضاوت داور این مسابقه گفت: از آقای زرگر گلایه دارم که با ما سختگیرانه تر رفتار کرد. شاید اگر بازیکن ما را اخراج نمی کرد می توانستیم مساوی کنیم.

 پورموسوی درباره ضعف فولاد در خط دفاعی اظهار داشت: هفته به هفته باید بهتر شویم. ضعف هایی در این زمینه داشتیم که باید بهتر شویم. هوادار از ما انتطار دارد که بهتر ازسال قبل نتیجه بگیریم. باید هم اینگونه شویم و به این موضوع خوشبینم.

 وی ادامه داد: بازیکنان ما امروز خودشان نبودند و باورشان نسبت به خودشان کمتر بود. بین دو نیمه به بازیکنان همین نکته را گفتم. با توجه به نیازی که داشتیم دو بازیکن جدید به خدمت گرفتیم و امیدوارم بتوانیم در آینده شرایط بهتری داشته باشیم.

 پورموسوی در مورد آینده فولاد گفت: این هفته دوم بود و قول می دهیم که با تمام انرژی و تجربه کار کنیم و تیم بهتری شویم. این شکست نشانه پیروزی در آینده است. باید تلاشمان را بیشتر کنیم. از هوادارانی که به تهران آمده بودند عذرخواهی می کنم و قول می دهیم که در آینده جبران کنیم.

 پورموسوی درباره پست بیت سعید در بازی با پرسپولیس تصریح کرد: بهترین جایی که بیت سعید می تواند بازی کند همان پست وینگر است. او بهترین بازی ها را در فصلی که استقلال خوزستان قهرمان شد در همان پست داشت و امشب هم همان گونه بازی کرد.

 وی در پایان در خصوص عملکرد سروش رفیعی خاطرنشان کرد: او باریکن حرفه ای است و فکر نمی کنم تحت تاثیر تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفته باشد. او بازیکن خیلی خوبی است که پیراهن هر تیمی را بپوشد نسبت به آن عرق و تعصب خواهد داشت.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (7 نظر تا کنون)

سعید
شنبه 13 مرداد 1397 8:27 PM
سلام لطفا قبل از دیرشدن دوازه بان شایسته به ترکیب تیم اضافه کنید2بازی که متاسفانه از ضعف دربازه بانی ضربه خوردیم.سروش رفیعی از عمد هر توپی که بهش داده می شد به عقب پاس میداد تا هم اهنگ حمله را از تیم فولاد بگیرد وهم اجازه شکل گرفتن دفاع پرسپولیس را بدهد.اگر فکر میکنین روی تعصب حرف می زنم لطفا فیلم بازی را بررسی کنید.جناب پور موسوی هم تعویض اشتباه داشتند بهترین بازیکن فولادشماره77بود که می تونست در جناح چپ وراست بازی کنه اما اونوتعویض کرد وفرزاد جعفری ضعیف که مقصر روی گل دوم را تا دقایق پایانی گذ

خلیلاوی
شنبه 13 مرداد 1397 8:05 PM
با سلام .فوتبال زشت ، بازیکنان ترسو ،سردرگم ،بی برنامه و..... تنها چیزی بود که فولاد برابر پرسپولیس نشان داد . تو این ۲۰سال تا حالا اینقدر فولاد را ضعیف و ناتوان ندیده بودم .میدونم سایت این را حذف میکنه و چاپ نمیکنه .

منصور
شنبه 13 مرداد 1397 5:39 PM
سلام: کلا میخواستین ببازین .باید 2گل دیگه مبخوردیم .شانس آوردبم .اعصابمون راخراب کردین .مرادیان دیگه نباید توگل وایسه .سالاری گلر اصلیه .حتی گماری هم بهتر از اینه.

عبدالمجید بابادی یوسفی
شنبه 13 مرداد 1397 2:32 PM
باسلام خدمت آقای پورموسوی وهمکاران کادر فنی وی ,متاسفانه تیم فولاد هم درمیانه میدان وهم در خط دفاع مشکل دارد دروازه بان تیم فولاد دراین بازی مبهوت بود وتحت تاثیرجوورزشگاه لطفاٌ هرچه سریعتر به این مشکلات سامان دهید چون اگرالان امتیاز جمع نکنید نیم فصل دوم بازیها بسیار سختر خواهد بود به امید موفقیت

منصور
شنبه 13 مرداد 1397 12:30 PM
سلام: ازحالا ببعد کرمی ذخیره میشه وبدرقه بجاش بازی میکنه .ایوب هم اگه نتونست خوب بازی کنه نگچی بازی میکنه .گلر هم فقط سالاری ومرادیان دخیره .مرادیان گلری است که از 30 متری راحت گل میخوره.آبروی فولاد رابردید.

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1686 - مجموع امتیازات : 3485
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1509 - مجموع امتیازات : 2841
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1461 - مجموع امتیازات : 2678
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1434 - مجموع امتیازات : 2752
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1416 - مجموع امتیازات : 2627
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---