1403/01/28
11:53
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

دوشنبه 15 مرداد 1397 17:16

همزمان با بازدید مدیرکل ورزش وزارت تعاون و سرپرست فدراسیون کارگری انجام شد؛

معرفی فولاد خوزستان به عنوان شرکت برتر در حوزه ورزش های کارگری

در مراسمی با حضور مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون با اهداء تندیس و لوح تقدیر از فعالیت های شرکت فولاد خوزستان در زمینه ورزش کارگری تقدیر و این شرکت به عنوان شرکت برتر در حوزه ورزش های کارگری استان خوزستان معرفی شد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان بعد از ظهر روز یکشنبه میزبان هیاتی بلندپایه از ورزش کارگری بود.

در این بازدید آقایان فرزاد حیدری (مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، جواد رمضی (سرپرست فدراسیون ورزش کارگری)، بیژن خراسانی (نایب رییس فدراسیون آماتوری ورزش کارگران)، سید حمید غفاری (رییس هیات ورزش کارگری خوزستان)، رضا شهنی (معاون پشتیبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان)، عباس علوانی (مسئول پیشین ورزش کارگری خوزستان) و سرکار خانم معصومه موسوی (نایب رئیس هیات ورزش کارگری خوزستان) با حضور در باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، بخش های مختلف این مجموعه را مورد بازدید قرار داده و در جلسه ای مشترک با مسئولان فولاد خوزستان حضور یافتند.

در این مراسم علی محمدی معاون منابع انسانی و اموراجتماعی فولاد خوزستان درباره اهداف استراتژیک شرکت و به انجام رساندن رسالت اجتماعی فولاد خوزستان در امر ورزش اظهار داشت: فولاد خوزستان درترویج ورزش بصورت تخصصی و ورزش همگانی با احداث ورزشگاه، استادیوم ورزشی، انعقاد قرارداد با سالن های ورزشی درسطح شهر اهواز، برگزاری مسابقات ورزشی برای کارکنان و خانواده آنان اهداف بالایی را دنبال می‌نماید.

همچنین حبیب الله رضایی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، توضیحاتی در رابطه با سیاست های شرکت فولاد خوزستان در زمینه ورزش بیان کرد و اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان با توجه به مسئولیت های اجتماعی خود و با اعتقاد به لزوم انجام ورزش توسط شهروندان و خصوصا خانواده بزرگ پرسنل فولاد، از دیرباز در این فضا حضور داشته و در حال حاضر نیز با نگاه بسیار مثبت و ورزشی مهندس کشانی، مدیرعامل محترم و مهندس محمدی، معاون محترم منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان وارد فاز جدیدی از فعالیت های ورزشی خود شده و امیدواریم با ایجاد تحولات مد نظر مدیران کلان سازمان بتوانیم با کشف و پرورش استعدادهای نهفته در سطح استان در رشته محبوب فوتبال فعالیت های بیشتری داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین با اشاره به سرمایه گذاری طولانی مدت فولاد در زمینه فوتبال، اظهار داشت: از آنجا که خوزستان از گذشته به عنوان مهد فوتبال ایران شناخته میشد، این موضوع هیات مدیره باشگاه را برآن داشت که با شیوه ای نوین و اصولی با کشف استعدادها و پرورش آنها در قالب مدارس فوتبال خدمتی ماندگار به فوتبال استان خوزستان و کشور کند. خوشبختانه تاریخچه باشگاه در طول زمان فعالیتش بسیار پربار بوده و به عنوان یکی از سازنده ترین باشگاه های فوتبال ایران شناخته می شود.

پایان بخش این مراسم اهداء تندیس و لوح تقدیروزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مهندس کشانی به پاس حمایت های شرکت فولاد خوزستان از ورزش کارگری بود که در نبود ایشان به جناب آقای مهندس محمدی اهداء گردید.

گفتنی است، آقایان علیرضا خزلی، اسماعیل فرامرزی و نبی الله رازانی؛ نمایندگان امور ورزشی شرکت فولاداکسین از میهمانان مراسم بودند.

 
برای تماشای تصاویر مربوطه برروی لینک زیرکلیک کنید:

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1498 - مجموع امتیازات : 2830
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1450 - مجموع امتیازات : 2667
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1423 - مجموع امتیازات : 2741
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1405 - مجموع امتیازات : 2616
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---