1403/01/28
11:37
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 13:43

گفتگو با عبیاوی، آقای گل فولادی لیگ نوجوانان؛

دوست دارم مهاجم تیم بزرگسالان فولاد شوم، بازیکنان فولاد تشنه گل هستند

تیم نوجوانان فولاد خوزستان در فصل 98-1397 هرچند از صعود به مرحله نهایی بازماند اما از نظر آماری یکی از برترین خط حمله های این رقابت ها را در اختیار داشت.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در پایان این رقابت ها امیرحسین عبیاوی؛ مهاجم پرورش یافته آکادمی فولاد عنوان آقای گلی را به خود اختصاص داد.
با این فولادمرد آینده دار و 14 گله به گفتگو نشسته ایم:

* چه شد که به فوتبال روی آوردی و وارد باشگاه فولاد خوزستان شدی.
با توجه به اینکه پدرم همواره ورزش را دنبال می کرد از کودکی علاقه خاصی به فوتبال داشتم و آرزویم این بود که در باشگاه فولاد حضور داشته باشم. به همین دلیل در سال 1393 در مدرسه فوتبال این باشگاه ثبت نام کردم و خوشبختانه پس از یک سال حضور در این دوره توانستم نظر مثبت کادر مربیگری تیم نونهالان فولاد  را جلب و وارد تیم های پایه باشگاه فولاد خوزستان شوم.

* قبل از پوشیدن پیراهن فولاد، فوتبال را به صورت جدی دنبال کرده بودی؟
قبل از فولاد در تست گیری تیم ملی زیر 13 سال شرکت کرده بودم و زیر نظر مربیان تمرینات جدی و منظمی را دنبال می کردیم اما در رقابت‌ خاصی شرکت نکردم و فقط با تیم های شهرستانی بازی کردیم. اولین حضور حرفه‌ای من در فوتبال آکادمیک به باشگاه فولاد خوزستان مربوط می‌شود که جایگاه فعلی ام را مدیون آن می دانم.

* تجربه حضور در لیگ برتر نونهالان چگونه بود؟
بعد از اینکه به تیم فولاد آمدم، 2 فصل در رده نونهالان پیراهن این تیم را بر تن کردم. در فصل نخست تیم ما نایب قهرمان شد و من در پست های مختلفی حضور داشتم و 7 گل زدم و در کنار دیگر بازیکنان تیم توانستیم فوتبال قابل قبولی نمایش دهیم. البته 12 پاس گل هم داشتم. در آن فصل حسین شاوردی از فولاد بهترین گلزن رقابت ها شد.
در فصل بعد با توجه به تجربه بیشتر بازیکنان توانستیم قهرمان ایران شویم و با 19 گل و 12 پاس منجر به گلی که داشتم یکی از بهترین روزهای فوتبالی ام را تجربه کردم و توانستیم جام قهرمانی را برای فوتبال استان خوزستان و باشگاه فولاد به دست بیاوریم.

* اکنون دو سالی است که در نوجوانان فولاد حضور دارید، این لیگ را چطور دیدی؟
این لیگ هم تجربه های بسیار خوبی برای من داشت. در فصل گذشته با توجه به اینکه سن کمی داشتم، بازی های زیادی به من نرسید و نهایتا 3 گل و 1 پاس گل داشتم.
اما در این فصل خدا را شکر با 14 گل زده آقای گل شدم و این افتخار را برای باشگاه و خودم به دست آوردم و 10پاس منجر به گل هم دادم. طی این مسابقات تمام هم تیمی هایم به من کمک کردند و اگر این موضوع نبود نمی توانستم این تعداد گل را به ثمر برسانم. امسال فضای بسیار خوب و یکدلی و وحدت در مجموعه تیم حاکم بود اما متاسفانه نتوانستیم در این لیگ مقام شایسته ای بدست آوریم.


* سقف رویاهای شما کجاست؟
 دوست دارم روزی مهاجم تیم بزرگسالان فولاد شوم و آقای گلی لیگ برتر را تجربه کنم. حضور در تیم ملی و پوشیدن تیم ملی یکی از رویاهای دیگر من است و در آخر هم بازی  در لیگ های خارج از ایران.

* در پست تخصصی خودت به فوتبال کدام یک از بازیکنان چند فصل اخیر فولاد علاقه داری؟
بازیکنان و مهاجمان خوبی در چند سال اخیر در تیم فولاد حضور داشتند اما من فوتبال حسن بیت سعید و سبک بازی اش را دوست دارم که خیلی است. البته پریرا هم در این سال ها موفق بوده و علاقه خاصی به ایشان دارم.

* چه عواملی باعث شده که امروز امیرحسین عبیاوی به عنوان یکی از گلزن ترین بازیکنان پایه فوتبال ایران شناخته شود؟
از روز اولی که خواستم فوتبال را استارت بزنم پدر و مادرم خیلی به من کمک کردند و همواره دوست داشتم به‌نوعی زحمات و حمایت های آنها را جبران کنم اما در نگاهی کلی تر باشگاه فولاد خوزستان به عنوان مجموعه ای حرفه ای باعث پرورش من شد و درهای فوتبال حرفه ای را بروی من گشود. قطعاً فولاد نقش بسیار زیادی در رسیدن به این موفقیت ها دارد و امیدوارم که روزی بتوانم زحمات و حمایت های آقای رضایی مدیرعامل محترم و آقای مهدی پور مدیر تیم‌های پایه و تمامی مربیانم در سالیان اخیر را جبران کنم.

* در سال های اخیر تیم های فولاد در رده پایه یک نقطه اشتراک داشته اند و آن هم تعداد گل های زده بالای آنهاست. دلیل آن چیست؟
این آمار به نوع فوتبال هجومی و آموزش های باشگاه بر میگردد. بازیکنان ما تشنه گل هستند، در این فصل ما 3 آقای گل داشتیم. بازیکنان سعی کردند هم به تیمش کمک کند و هم اینکه در افتخارات فردی نیز به جایگاه خوبی برسند و نام باشگاهشان را بالا ببرند.

* صحبت پایانی...
امیدوارم بتوانم فوتبالم را در رده های بالاتر باشگاه فولاد ادامه داده و فصل آینده قهرمانی با تیم جوانان را تجربه کنیم و شاهد موفقیت همه تیم های باشگاه باشیم.

منبع خبر : مصاحبه از محمد رضایی

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

مصطفی
جمعه 20 اردیبهشت 1398 12:55 PM
باشگاه باید مثل همیشه با تمرکز از بر بازیکن سازی اونها رو به رده بزرگسالان و بازدهی برسونه. به امید سربلندی فولاد...

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1498 - مجموع امتیازات : 2830
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1450 - مجموع امتیازات : 2667
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1423 - مجموع امتیازات : 2741
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1405 - مجموع امتیازات : 2616
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---