FooladFc.ir

فولاد میزبان مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور

باشگاه فولاد خوزستان میزبان برگزاری مرحله پایانی رقابت های لیگ برتر نونهالان کشور شد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوستان، این مرحله از مسابقات از ۱۷اردیبهشت ماه به میزبانی باشگاه فولادخوزستان در ورزشگاه 200 دستگاه برگزار خواهد شد.
تیم های فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان، شاهین شیراز، دبیری تبریز و کیا تهران پنج تیم حاضر در مرحله نهایی این مسابقات هستند که برای کسب قهرمانی با هم رقابت خواهند کرد.
تیم نونهالان فولاد خوزستان که در این فصل با سرمربیگری یعقوب سلحشور مقتدرانه به این مرحله رسیده است، خوزستانی ها را امیدوار به کسب جام قهرمانی لیگ برتر نونهالان در مهد فوتبال ایران کرده است.
تیم فوتبال فولاد در رقابت‌های لیگ برتر نونهالان باشگاه های کشور با سرمربیگری یعقوب سلحشور و به سرپرستی محمود صالحی در مرحله گروهی موفق شد با ۱۱ پیروزی و یک تساوی از گروه پنجم به مرحله دوم صعود کند و در این مرحله نیز تیم خلیج فارس شیراز را از پیش رو بردارد و جزو تیم های فینالیست قرار گیرد.
فولاد خوزستان از بازیکنان آینده داری سود می برد که برخی از آنها در آینده نه چندان دور می توانند پله‌های ترقی را طی کنند.
از طرفی بنا به اعتقاد کارشناسان بازی‌های فولاد خوزستان در این مسابقات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و بازیکنان بسیار خوبی توانستند خودنمایی کنند.

کد خبر : 10687 - دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 - 8:52
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است