FooladFc.ir

هاشمی نسب: این برد تقدیم به هواداران

فولاد خوزستان موفق شد در خانه برابر پرسپولیس صدرنشین به برتری برسد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، مهدی هاشمی نسب در نشست خبری پس از بازی در خصوص تقابل با پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود. ما خوب شروع کردیم و می دانستیم از بازی چه می خواهیم. می دانستیم با تیم قابل احترامی که بازیکنان ملی پوش و با کیفیت بالا دارد و صدرنشین است، دیدار داریم. بچه ها خوب شروع کردند، به گل رسیدیم، بازی را کنترل کردیم. نمی خواهم روی مسائل فنی ریز شوم.

او ادامه داد: 10 دقیقه آخر، یک سری عوامل دست به دست هم داد تا بازی احساسی شود. به روی دروازه ما فشار آوردند که خدا را شکر توانستیم از تم گلمان محافظت کنیم. سه امتیاز مهم را گرفتیم، تیم های بالای جدول را امیدوار کردیم، خودمان نیز به جدول برگشتیم.
وی اظهار داشت: جا دارد از تک تک بازیکنان تشکر کنم. واقعا با تمام وجود جنگیدند. برای من یک روز به یاد ماندنی بود. جا دارد که از آنها تشکر کنم.

او در پاسخ به جمله یکی از خبرنگاران که تولد او را تبریک گفت، اظهار داشت: ممنونم. در این چند ساله، امروز یکی از بهترین کادوهای تولدم را از بازیکنان با غیرت فولاد گرفتم، شاید عار نباشد که بگویم دست تک تکشان را می بوسم. برایم روز خوبی بود. مردانه جنگیدند، تلاش کردند و حقشان را گرفتند.

مربی فولاد در پاسخ به صحبت های گل محمدی که واژه لجن را برای بازی امروز به کار برده بود، گفت: ما هفته قبل با هوادار اینجا مساوی کردیم... حالا اسم تیم ها را نمی آورم. اما در سه، چهار بازی پشت سر هم مساوی می کردیم. مربیان آنها می آمدند ما را بغل می کردند، تبریک می گفتند و اعلام می کردند ما خیلی خوب بازی کردیم. اما حالا که امروز بازی را بردیم، تیممان لجن شده است!

هاشمی نسب صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: امروز لجن بودیم! دور رفت و جلوی 60 هزار تماشاگر که به من، آقای نکونام، بازیکنان و همه فحاشی می کردند، آنجا هم لجن بودیم که نتوانستند ما را ببرند؟ سوپر کاپ هم لجن بودیم؟ سه بازی، هفت امتیاز گرفتیم. به هر حال صحبت هایشان برای من قابل احترام است، ولی اینگونه نیست. اگر ما را برده بودند، الآن همه ما را بغل می کردند، ما را می بوسیدند، بابت تیم خوبمان به ما تبریک می گفتند، ولی متأسفانه الآن تیممان لجن شده است. صحبت خاصی ندارم، هر کسی آزاد است نظر خودش را بدهد. خدا را شکر اینجا دموکراسی است و همه می توانند صحبت های خودشان را انجام دهند.

مربی فولاد درباره صحبت های گل محمدی که گفته بود بازی به این دلیل بدون تماشاگر شده تا تعدادی از هواداران فولاد برای فحاشی به استادیوم بیایند، اظهار داشت: ما از خدایمان بود که تماشاگران در استادیوم حضور پیدا کنند. این پیروزی را به هواداران فولاد تبریک می گویم. اگر تماشاگران اینجا بودند، کارمان راحت تر بود. همه می دانند چه قشری در خوزستان طرفدار فولاد هستند و کسانی که از سایر شهرها می آیند، وضعیت را می دانند. درصد رنگ بندی ها مشخص است. کاش تماشگران بودند و لذت می بردند. ما اینجا غریب بودیم، تهران غریبیم، در سیرجان غریبیم، به هر جا می رویم غریبیم. ولی بچه هایمان با تعصب، غیرت... به قول دوستان با لجن بازی... با لجن بازی نمی شود سه امتیاز را کسب کرد. کار کردیم، زحمت کشیدیم، از شکل گلمان معلوم بود که لجن بازی در کار نبوده است.

وی درخصوص اینکه گل محمدی اعلام کرده اگر داور به سود پرسپولیس خطای پنالتی می گرفت جان سالم به در نمی برد و ترسید که سوت بزند، اظهار داشت: خب چطور همیشه می گویند اشتباه داوری جزوی از فوتبال است؟ نباید فقط وقتی به نفعمان باشد این را بگوییم. من صحنه را ندیدم و نمی خواهم درباره داوری صحبت کنم. آقای بنیادی فر خیلی خوب قضاوت کرد، بجز دقایق پایانی که اشتباهات کوچکی داشت و بازی را به سمت احساسی کردن پیش برد. فشار روی تیم ما را افزایش داد. وگرنه خود آقای نکونام در رختکن نیز گفتند موعود بنیادی فر خوب قضاوت کرده و ما از او تشکر می کنیم.

او ادامه داد: اگر بخواهیم صحبت کنیم، حرف برای زدن زیاد است. الآن شرایط طوری است که کسی دل و دماغ این را ندارد کسی حرف های من و امثال من را گوش کند. به حدی مشکل هست ولی اینطوری که دوستان می گویند نیست. باخت جزوی از فوتبال است. باید قبول کنیم. ما هم سه بازی پشت سر هم به ملوان، گل گهر و نساجی باختیم. اشتباهات داور هم در این باخت ها دخیل بود. من نه آمده ام جواب کسی را بدهم و نه چیز دیگری. ولی امروز برایم روز خاصی بود. بازیکنانمان زحمت کشیدند.

وی همچنین اظهار داشت: جا دارد از مدیریت باشگاه تشکر ویژه ای کنم. در این نقل و انتقالات خیلی کمک کردند، ولی ای کاش می توانستیم یک مهاجم خارجی بگیریم تا به جای این واژه هایی که برای تیممان استفاده می کردند، نتیجه قاطع تری به دست بیاوریم و ثابت کنیم که ما فولاد هستیم، از جنس فولادیم و به این راحتی به کسی باج نمی دهیم، چه در اهواز و چه در شهرهای دیگر. آمار تیم ما در این دو، سه سال معلوم بوده است. در این مدت 2 جام گرفته ایم. با لجن بازی می شود جام بگیرید؟ خیلی تیم ها هستند که بدتر از ما بازی می کنند، ولی ما باید با خیلی از مسائل بجنگیم. تا امروز جنگیدیم، حقمان را نیز گرفته ایم، از این به بعد نیز می جنگیم و برای موفقیت فولاد و هواداران تلاش می کنیم.

هاشمی نسب همچنین در پاسخ به این ادعای گل محمدی که اظهار داشت معیار حضور برخی از مربیان در فولاد، تن صدایشان است، گفت: کدام مربی داد نمی زند؟ تن صدای من خیلی بلند است و بیشتر از همه داد می زنم. به کسی بی احترامی نمی کنم. بازیکنم را از دقیقه یک تا 90 تشویق می کنم. اگر این عرف نیست و غیرقانونی نیست، داور من را دقیقه یک اخراج کند. هر تیمی که روبروی ما می آید، با هر اشتباهی داوری، 10 نفری حمله می کنند. ما هم اینکار را انجام می دهیم. هر کاری که تیم های دیگر می کنند را ما نیز تکرار می کنیم. حالا چرا هی فولاد، فولاد، فولاد...؟

وی ادامه داد: من بیشتر از همه داد می زنم. این تن صدا، تن صدای من است. سه، چهار سال است که کنار خط برای فولاد داد می زنم و حتی یک داور نیامده که بگوید هاشمی نسب چون تن صدایت خیلی بلند است، اخراج! تیمم را تشویق می کنم، کاری به کسی ندارم. می خواهند روی داور فشار بگذارند؟ خب ما نمیذاریم. آیا تن صدایمان این اجازه را (به آنها) نمی دهد؟ همه داد و بیداد می کنند. شما نیمکت تیم های دیگر را ببینید. کنار زمین بزن بزن شده است. با هم دعوا کرده اند. آقا ما تن صدایمان بالاست. اگر این ایراد است، کمیته انضباطی محروم کند، مصوبه امضا کنند و بگویند من حق ندارم داد و بیداد کنم و می روم می نشینم.

مربی فولاد در پایان اظهار داشت: ولی ای کاش قانون برای همه یکی باشد، عدالت برای همه باشد، همه تیم ها را به یک چشم ببینند، ما نیز برای موفقیت تیممان، برای مردم خوزستان، برای مهد فوتبال تلاشمان را می کنیم. هر تیمی بهتر بود، می برد. امروز ما زحمت کشیدیم، بهتر بودیم، قبول کنیم که حق فولاد کسب سه امتیاز بود.

کد خبر : 10987 - جمعه 07 بهمن 1401 - 21:12
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است