FooladFc.ir

خرمگاه: هر دیدار برای ما حکم فینال دارد

فولاد خوزستان فردا در ورزشگاه شهید باهنر کرمان باید به مصاف مس کرمان برود.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، محمد خرمگاه مربی تیم فولاد با حضور در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان گفت: امیدوارم فردا شاهد بازی خیلی خوبی باشیم و تماشاگران لذت ببرند و هر تیمی بتواند از موقعیت هایش استفاده کند، برنده از زمین خارج شود. مس را آنالیز کرده ایم، یک تیم قابل احترام و سخت کوشی است. آنها موقعیت سنج هستند. امیدوارم با نکاتی که به بازیکنان گفته شده و آنالیزی که انجام داده ایم، فردا بتوانند تمام تفکرات آقای منصوریان و کادرفنی را در زمین پیاده کنند تا نتیجه خوبی کسب کرده و هواداران را خوشحال کنیم.

وی درخصوص اینکه برای بازی فردا بازیکن مصدوم یا محرومی دارند، گفت: ما بازیکن محرومی نداریم و تنها سینا مریدی مصدوم است. همانطور که از قبل اطلاع دارید، 2 مهاجممان را هم در اختیار نداریم. امیدوارم که مثل قبل شاهد یک بازی خوب و روان ارائه کنیم تا در شأن مردم خوزستان باشد.

مربی فولاد درباره عملکرد خوب این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: اجازه بدهید من درباره زمانی که در تیم حضور نداشته ام، نظری ندهم. زمانیکه بازی با الهلال را به عنوان یک تماشاگر و یک ایرانی دیدم، از بازی تیم لذت بردم. همه ما دیدیم که الهلال در بازی بعد 7 بار دروازه الدحیل را باز کرد. فولاد نیز در آن مسابقه بسیار خوب و با فکر بازی کرد. آنها در خور نام فوتبال ایران در زمین حاضر شدند. درباره مسائل فنی نمی توانم صحبت کنم چون آن زمان سمتی در تیم نداشتم. ولی اکنون هر سوالی درباره تیم دارید، در خدمت شما هستم.

خرمگاه درخصوص اینکه چقدر به آینده تیم امیدوار است، گفت: انسان همیشه با امید زنده است. ما امیدواریم و تلاش می کنیم، بازیکنان و شرایط باشگاه را باور داریم. پتانسیل تماشاگران را می دانیم و برای کسب بهترین نتیجه تلاش می کنیم. هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد. ما در جام حذفی نیز حضور داریم و با قابلیتی که بازیکنان داریم، امیدواریم در این رقابت ها نتیجه خیلی خوبی کسب کنیم. در مسابقات لیگ برتر نیز شرایطی را رقم بزنیم که در خور نام فوتبال خوزستان، شهر اهواز و تیم فولاد باشد.

وی درباره اینکه هرگاه منصوریان تیمی را برعهده گرفته، شوک مثبتی به تیم وارد کرده و آیا او می تواند فولاد را از بحران نجات دهد، گفت: اگر آقای منصوریان نمی توانست این کار را انجام دهد، این مسئولیت را قبول نمی کرد. ایشان توانایی هایشان را نشان داده و تنها کاری که الآن می توانیم برای فولاد انجام دهیم، این است که بچه ها را از نظر روحی روانی به شرایط آرمانی برسانیم. از لحاظ فوتبالی نیز در بازی با الهلال و ملوان بسیار خوب بودند. فقط باید از نظر روحی یک جراحی داشته باشیم تا بازیکنان بتوانند قابلیت هایشان را در زمین اجرا کنند.

مربی فولاد در پایان و درخصوص اینکه آیا می توان گفت که بازی با مس کرمان یک جدال 6 امتیازی است، گفت: ما اینگونه به بازی ها نگاه می کنیم که هر دیدار برای ما فینال است. ما فقط بازی به بازی پیش می رویم. مس کرمان تیم قابل احترام و سخت کوشی است. بازی فردا برای ما بسیار است. باید تلاش کنیم و زحمت بکشیم تا بچه ها بتوانند تفکرات ما را در زمین پیاده کنند.

کد خبر : 11043 - یک شنبه 14 اسفند 1401 - 13:4
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است