FooladFc.ir
شعبانی در گفتگو با رسانه باشگاه:
پیروزی فولادمردان تقدیم به هواداران و کارکنان سختکوش شرکت

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان پیروزی تيم بزرگسالان این باشگاه را به هواداران و کارکنان سختکوش شرکت فولاد خوزستان تقدیم کرد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حمیدرضا شعبانی پس از کسب اولین پیروزی تیم فولاد در رقابت‌های لیگ بیست و سوم، اظهار داشت: بسیار خشنودم که حاصل تلاش شبانه روزی اعضای تیم بزرگسالان باشگاه فولاد خوزستان، حمایت ها و دعای خیر هواداران عزیز و زحمات کلیه همکارانم در دیدار برابر هوادار تهران به ثمر نشست و تیم فولاد در این مسابقه مهم به برد رسید.
مدیرعامل باشگاه فولاد، گفت: همانگونه که پیش از این عنوان کردم، هماهنگی و اتحاد تیمی در بین اعضای تیم بیشتر شده و آقای مارتینز خیلی خوب توانسته در مدت زمان کوتاهی که داشته روحیه از دست رفته شاگردانش را بازگرداند. اکنون این پیروزی و خودباوری که بازیکنان به دست‌ آوردند از نظر روحی کار ما را در آینده راحت تر می کند و قطعاً با این روند شاهد درخشش هرچه بیشتر تیم فولاد خوزستان و جبران نتایج از دست داده خواهیم بود.
دکتر شعبانی همچنین با تقدیر از حمایت های صورت پذیرفته از این تيم، اظهار داشت: وظیفه خود میدانم به نمایندگی از سوی مجموعه باشگاه سپاسگزاری خودم را از هواداران عزیز و حامیان همیشگی تیم فولاد خوزستان که در طی ۴ هفته گذشته علی رغم کسب نتایج ضعیف دست از حمایتشان نکشیدند، تقدیر کنم. امیدوارم با این پیروزی گوشه ای از حمایت هواداران عزیز فولاد و خصوصا کارکنان سختکوش شرکت که در شرایط سخت در حال تولید جهادگونه فولاد در جوار کوره های ذوب می باشند را جبران کرده باشیم.

کد خبر : 11210 - شنبه 15 مهر 1402 - 15:44
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است