1403/01/30
17:26
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 17 بهمن 1401 15:37

نکونام: به حضور هواداران احتیاج داریم

فولاد خوزستان فردا در دیداری خانگی برابر سپاهان اصفهان قرار خواهد گرفت.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار فولاد خوزستان و سپاهان شرکت کرد و از دغدغه اصلی‌اش برای این تیم سخن گفت. او در شروع صحب خود گفت: قطعا مثل تمام مسابقات لیگ نیاز داریم با تمرکز کامل وارد بازی شویم. مسابقه سخت و‌ سنگینی خواهیم داشت. از شروع دور برگشت مسابقاتی که در لیگ داشته‌ایم سخت بوده است و به انرژی زیاد و تمرکز بالا احتیاج داشتیم. فردا مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داریم. نیاز داریم تمام بازیکنان تمرکز داشته باشند تا با بهترین کیفیت در زمین مسابقه حاضر شویم و حداکثر امتیاز را بگیریم.

وی در ادامه گفت: در مقابل تیم‌هایی که بازیکنانی دارند که در لحظه نتیجه را عوض می‌کنند، باید خیلی باهوش باشید و می‌دانیم از بازی فردا چه می‌خواهیم و امیدوارم توام‌ با نتیجه برای فولاد باشد.

نکونام در ادامه درخواست ویژه‌ای داشت و گفت: امیدوارم مسابقه فردا با حضور هواداران برگزار شود. هواداران فولاد به ورزشگاه بیایند و بعد از مدت‌ها از وجود آن‌ها استفاده کنیم. همه شهر‌ها و همه تیم‌ها استفاده کرده‌اند و می‌توانند از این حمایت بهره ببرند اما ما هنوز نتوانسته‌ایم. در دور رفت دیداری که با حضور هواداران برگزار شد را با برد پشت سر گذاشتیم. انرژی هواداران به ما کمک کرد که دقیقه ۸۸ بازی را ببریم. فردا به حضور آن‌ها نیاز داریم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. اگر چنین شود باید همه در کنار هم ۱۰۰ دقیقه تمرکز داشته باشیم و با حمایت تماشاگران به موفقیت برسیم که همه با هم در کنار هم بعد از بازی خوشحال باشیم.

سرمربی فولاد درباره غیبت چهار بازیکن کلیدی سپاهان و تاثیرش در بازی فردا گفت: فردا با تیم سپاهان بازی داریم و دوست داشتیم تمام بازیکنانش حضور داشته باشند. به هر حال این از اتفاقات طبیعی فوتبال است ولی آن‌ها آنقدر فوتبالیست و بازیکن دارند که با نبودن برخی، خلالی در روند بازی آن‌ها به وجود نیاید. ما هم دو بازیکن خود را قطعا نداریم. ما تیمی هستیم وقتی بازیکنانمان را نداشتیم هیچ گله‌ای نداشتیم و فقط اعلام کردیم که امیدوار هستیم بتوانیم بازیکن جذب کنیم تا شرایط تیم را خوب کنیم که این اتفاق الان رخ داده است. هر کدام از بازیکنان تیم ما حضور داشته باشند قطعا بهترین عملکرد را دارند و هر کس هم حضور ندارد، با تمام وجود به دنبال موفقیت تیم است. قطعا برای سپاهان هم چنین خواهد بود.

او در مورد غیبتش در بازی قبل مقابل تراکتور و شکستی که فولاد متحمل شد، گفت: به هر حال شرایط تیم با وجود سرمربی متفاوت خواهد بود. اما همه دیدید که من به اشتباه در بازی پرسپولیس اخراج شدم و صد در صد نا حق بود. در هفت سالی که مربیگری انجام می‌دهم فقط یکبار سه اخطاره شدم و یکبار اخراج‌ شدم که به اشتباه بود. سعی می‌کنم به تمام داوران احترام بگذارم تا این اعتماد به نفس را داشته باشند با تمرکز کار خود را انجام دهند. اگر کدورتی هم پیش می‌آید، سعی دارم بعد از بازی از بین ببرم و از طرف من همیشه این‌چنین بوده و احترام وجود داشته است. ولی بازی قبلی من به اشتباه اخراج شدم اما گله‌ای نیست و اتفاقی بود که رخ داد. آقای بنیادی‌فر هم در آن مسابقه واقعا قضاوت خوبی داشتند.

نکونام توضیحاتی در خصوص جذب مهاجم خارجی ارائه داد و گفت: نیاز ما جذب دو مهاجم بود که با مهاجمان داخلی صحبت کردیم و نتوانستیم جذبشان کنیم. یا با باشگاه‌های خود قرارداد داشتند، یا اینجا نیامدند و یا مبالغی خواستند که باشگاه تقبل نکرد. ما کماکان با مهاجم خارجی صحبت می‌کنیم و کار خود را جلو می‌بریم. اما الان نیاز به حمایت باشگاه داریم چون فولاد نماینده ایران در آسیاست. متاسفانه اتفاقی که برای ما رخ داده این است که دو مهاجم خود را از دست داده‌ایم و نیاز داریم که بازیکن بگیریم. دنبال جذب مهاجم داخلی بودیم که نشد و به سمت مهاجم خارجی رفته‌ایم. چون باید بازیکن بگیریم و نیاز اصلی ماست. من به باشگاه هم گفته‌ام و نیاز را اعلام کرده‌ام. اما اگر باشگاه مهاجم نگیرد یا شرایط طوری است که نمی‌توانیم هزینه این کار را پرداخت کنیم، باید بدانیم. مردم و هوادار‌ان تمام امید و نگاهشان به فولاد است. ما نماینده ایران هستیم و باید به گونه‌ای باشیم که در لیگ، جام حذفی و آسیا به مشکل نخوریم. با این وضعیت مشکل خواهیم داشت. من به باشگاه هم گفته‌ام و هنوز اتفاقی رخ نداده است. یک مقدار مبالغ بالاست و آن چیزی که به من اعلام کرده‌اند، نتوانستیم هزینه جذب مهاجم را تامین کنیم. اگر خدایی نکرده این اتفاق رخ ندهد، باید در لحظات حساس تصمیمی بگیریم که به تیم فولاد کمک شود. در فوروارد نوک از ساسان انصاری استفاده می‌کنیم که همه مسابقات را بازی می‌کند و استراحتی ندارد.
خدایی نکرده اگر نیاز به تعویض داشته باشیم، دست ما خالی است. این وظیفه باشگاه است که مهاجم جذب کند تا شرایط تیمی را بهبود ببخشیم.

نکونام در پاسخ به سوالی در خصوص تاکتیک پذیری بازیکنان ایرانی گفت: فوتبال ایران الان تغییر کرده است؛ حتی نسبت به نسل ما. فوتبال الان به سمت تاکتیک می‌رود. در دنیا قبلا اینگونه بود اما در ایران تازه شکل گرفته است. این شرایط بهتر هم می‌شود. شاید ۱۰ سال قبل اصلا آنالیزی نبود و کمتر این اتفاق رخ می‌داد که بخواهند تیمی را آنالیز کرده و روی جزئیات آن زوم کنند. قبل‌تر که برمی‌گردیم و ما فوتبال را نگاه می‌کردیم اصلا آنالیزی وجود نداشت و مسابقه دو تیم کلا از تلویزیون پخش می‌شده است. الان فوتبال تاکتیکی شده و وقتی این کار انجام بشود از تیم‌های پایه شروع شده و به بزرگسالان می‌رسد. یک مقدار دیر به فوتبال ایران اضافه شده اما ما بازیکنان بزرگی در تیم‌های بزرگ دنیا داشتیم و قطعا تاکتیک‌پذیر هستند. فوتبالیست‌های ایرانی بسیار باهوش، جنگنده و مسئولیت پذیر هستند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---