1403/01/09
18:5
Register

سایر لیگ ها

تبلیغات



اطلاعات بازی

صفحه اصلی >    اطلاعات بازی
لیگ قهرمانان آسیا / هفته 1
فولاد خوزستان

0
1
الهلال عربستان

پنج شنبه 04 اسفند 1401

21:30
الجنوب

فولاد بازنده سربلند مقابل نایب قهرمان جهان

فولاد در شبی که بالاتر از حد انتظارات همه بازی کرد و تیم پرمهره و متمول الهلال عربستان را به چالش کشید، نهایتاً در دقایق آخر روی یک غفلت با نتیجه 1 بر 0 شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر آسیا بازماند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، تیم فولاد ایران از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (پنجشنبه) مورخ ۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ در ورزشگاه الجنوب برابر مدافع عنوان قهرمانی آسیا، تیم پرستاره الهلال عربستان قرار گرفت و با ارایه یک فوتبال تماشایی و آبرومندانه چندین بار تا مرز بازکردن دروازه این تیم پیش رفت و تیرک دروازه آنها را هم به لرزه درآورد.
 فولادی‌ها که با توجه به صعود تاریخی شان به مرحله یک چهارم نهایی به اهمیت این دیدار را پی برده بودند از همان ابتدا با حملات بسیار خوب و قدرتمندانه تیم پرستاره الهلال عربستان را شوکه کردند و توانستند موقعیت های بسیار زیادی را بر روی دروازه این تیم خلق کنند و اگر شانس با آنها یار بود، فولاد می توانست برابر حریف نامدار خود به برتری برسد.
در دقیقه ۱۴ این دیدار ارسال دیدنی روبرتو تورس در دهانه دروازه به بوحمدان رسید ولی ضربه سر او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
درست یک دقیقه بعد، فولاد بلافاصله یک فرصت فوق العاده را از دست داد. روی اشتباه مدافعین الهلال و پاس بوحمدان به احسان پهلوان، او وارد محوطه جریمه شد که ضربه زمینی او را عبدالله المعیوف با پا مهار کرد تا این موقعیت استثنایی از دست برود.
در دقیقه 38 هم فرار تند و تیز ساسان انصاری از سمت چپ می‌توانست موقعیت خوبی را برای این تیم خلق کند ولی ضربه او با برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد.
در دقیقه 49 حرکت تند و تیز انصاری در عمق و ارسال او، پس از چند رفت و برگشت در پشت محوطه جریمه به سینا مریدی رسید که شوت روی پای این بازیکن با برخورد به مدافعان الهلال راهی کرنر شد.
در دقیقه 61 ساسان انصاری روی یک فرار تند و تیز و دیدنی از قلب خط دفاعی الهلال عبور کرد و در شرایطی که نزدیک بود به سمت دروازه المعیوف پیش برود، با خطای محمد کنو سرنگون شد و داور نیز این بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد. ضربه کاشته را تورس مستقیم به سمت دروازه زد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه 63 ارسال خطرناک بازیکنان الهلال از سمت راست را عارف آقاسی به زیبایی دفع کرد و مانع از سر زنی مهاجمان حریف شد.
در دقیقه 64 یک سیو بزرگ از کریستوفر کنت، فولاد را نجات داد. پس از اینکه سالم الدوسری وارد محوطه جریمه شد، مدافعان فولاد روی پای او رفتند که توپ پشت محوطه جریمه به لوسیانو ویتو رسید و شوت بسیار خوب او را سنگربان اتریشی فولاد با واکنشی دیدنی دفع کرد و دروازه تیمش را نجات داد.
در دقیقه 71 یک فرصت فوق العاده برای فولاد به شکلی باورنکردنی از دست رفت! ارسال کرنر تورس در محوطه جریمه به محمدامین حزباوی رسید که ضربه سر دیدنی این مدافع پیش تاخته با بدشانسی تمام به تیرک دروازه الهلال برخورد کرد و در ادامه نیز ضربه خود حزباوی با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه 80 یک ضربه کاشته برای فولاد به دست آمد که این ارسال با ضربه سر محمدامین حزباوی همراه شد و توپ او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه 82 وحید حیدریه پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

گزارش بازی
وحید حیدریه ساسان انصاری حمید بوحمدان عارف آقاسی مهدی شیری سینا مریدی کریستوفر کنت روبرتو تورس محمد امین حزباوی احسان پهلوان اشکان دژاگه محمد آبشک سعید واسعی علیرضا کوشکی الکس آلگریا سعید آقایی
محمد آبشک (78)


سعید واسعی (84)


محمد آبشک به جای سینا مریدی (62)


سعید واسعی به جای اشکان دژاگه (71)


علیرضا کوشکی به جای احسان پهلوان (71)


الکس آلگریا به جای مهدی شیری (90)


سعید آقایی به جای وحید حیدریه (90)




فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---