1403/01/10
14:1
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

شنبه 20 اسفند 1401 20:19

منصوریان: با تمام وجود از پرچم فولاد دفاع می‌کنیم

سرمربی فولاد گفت: تیم ما هر روز همگن‌تر می‌شود. مجموعه ما استقلال را بعد از بازی با مس کرمان کاملا آنالیز کرده و شناخت کاملی داریم.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، فولاد و استقلال فردا (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند.
علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری قبل از این بازی گفت: به استقلال خوشامد می‌گویم و امیدوارم میزبان خوبی برای آنها باشیم. به طور حتم بازی فردا سخت و زیبا خواهد شد. هر روز که می‌گذرد شکل تیم ما همگن‌تر و یکنواخت‌تر می‌شود. کاملاً استقلال را می‌شناسیم و شکل بازی‌هایش را پس از بازی با مس کرمان آنالیز کرده‌ایم. امیدوارم با حلقه تاکتیک اتحاد که به نظرم مهم‌تر از تاکتیک داخل زمین است، پرانرژی ظاهر شویم. اگر بازیکنان ما شرایط و ریتم بازی با ملوان را داشته باشند می‌توانیم سربلند از زمین خارج شویم.

وی در مورد اینکه فولاد با وجود بازیکنان زیادی که گرفته، نتایج خوبی نگرفته و آینده این تیم را چطور می‌بیند، گفت: شرایط خیلی سخت است چون مصدوم زیاد داریم. زمانی که آمدم سه، چهار بازیکن مصدوم هستند. حوزه لجستیک ما دچار آسیب است و باید سریع جمع و جور کنیم. بازی‌های جام حذفی سخت است و باید ابتدا با تیم گل‌گهر بازی کنیم و سپس برنده‌مان به مصاف پرسپولیس برود. با تمام وجود تلاش می‌کنیم از پرچمی که امانت در اختیارمان است دفاع کنیم. نگاه نمی‌کنیم در چه حوزه‌هایی آسیب خورده‌ایم، وظیفه‌مان این است که هشت بازی در لیگ برتر داریم که برای من حکم حذفی را دارد. بازی فردا نقطه عطفی برای آینده فولاد است و می‌تواند بازیکنان‌مان را بلند کند.

سرمربی فولاد خوزستان درباره محروم و مصدومان تیمش برای دیدار فردا گفت: اسماعیلی، علیاری و قربانی را نداریم و سوکیتا را 50 - 50 داریم. ساسان انصاری را به دلیل 4 اخطاره بودن در اختیار نخواهیم داشت. کم کم نگاه‌مان به بنزین سبزمان هست چون برخی از بازیکنان جوان افق بلندی دارند و به سمتی خواهیم رفت که بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

منصوریان در خصوص اینکه چطور توانسته با مربی اسپانیایی که در کادرفنی قبلی فولاد حضور داشت، تعامل کند، گفت: ما گاردی نداریم. دستیار خارجی زیادی چه در نفت تهران، استقلال و ذوب‌آهن داشتم. کافی است با آنها هم زبان شوید، آن وقت راحت‌تر با شما کار می‌کنند. اعلام کردم هر دو دستیار خارجی را می‌خواهم و از نادر غبیشاوی نیز تشکر می‌کنم که به ما اضافه شد. خبر خوبی دارم که با باشگاه قول و قرار گذاشتیم تا تولید مربی کنیم. نمی‌شود در دو دهه گذشته این همه پیشکسوت داشته باشیم ولی تولید مربی نداشته باشد. از اولین نسل کاپیتان فولاد یعنی سیاوش بختیاری‌زاده تشکر می‌کنم که بنده نوازی کرد. همینطور، حبیب خدریان، کوروش و سهراب بختیاری‌زاده و دیگران. اینها دو دهه از نسل‌شان گذشته و فولاد فعالیتی برای دعوت آنها و منجسم‌تر کردن تیم‌شان نکرده است و می‌توان به باشگاه خرده گرفت. سال‌هاست سیاوش بختیاری‌زاده در باشگاه نیست.

وی ادامه داد: لفته حمیدی را پس از 15 سال دیدم و کم کم قصد داریم او را نیز اضافه کنیم. به دور از شرط شرایط باشگاه می‌خواهم فولادی‌ها را بیاوریم چون من سالیان سال که اینجا نخواهم بود. چمدان دست‌مان هست و اگر اثری در حوزه بازیکن و مربیگری بگذاریم، برد کرده‌ایم. امروز اینجا حضور دارم و در باشگاه فولاد برای حوزه مربیگری باز است. اگر خدا کمک کرد و سال بعد اینجا بودیم بازیکنان تاپ گذشته را به خانه‌شان بازمی‌گردانیم. همه تیم‌ها اسم شهرشان پشت‌شان است ولی معدود تیمی که استان پشت او قرار دارد، فولاد است.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه چرا به مربیان خوزستانی بها داده نشده است، گفت: از پیشکسوتان هر استانی نباید دقیقه نود استفاده کنیم و اگر دست‌مان به جایی بند نباشد بگوییم کمک کنیم. در سال‌های گذشته که  از 1370 که فولاد درست شد، بازیکنان سابقش رها شدند. اینجا باشگاه باید صدای‌شان کرده و کار تعریف کند تا اگر باشگاه در روزهای سخت نیاز به کمک شد، دست‌شان را بگیرد. پیشکسوتان پس از دوران فوتبال به فضای بدی می‌خورند و اگر باشگاه حمایت‌شان نکند ممکن است دچار آسیب خانوادگی نیز شوند.

منصوریان در پایان گفت: مربیگری خساست نیست و نمی‌توانم بگویم فقط کادر خودم باشد. احمد آل نعمه در کادرفنی ما حضور دارد و مجاهد خذیراوی نیز اضافه خواهد شد. می‌خواهیم این مجموعه آنقدر قوی شود که در سال 1405 از مجموعه خودش 4،5 کاندیدا داشته باشد. منظورم نیست که فقط بومی گرایی شود ولی کسانی که برای فولاد تکل و سر زده‌اند بعدها نگویند کجای این تیم بوده‌ایم. این الگو در استقلال و پرسپولیس دیده می‌شود و باید در سایر تیم‌ها نیز پیاده شود.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---