1403/02/01
12:30
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 26 اسفند 1401 21:5

منصوریان: چه سیستم مافیایی وجود دارد که نمی‌گذارید، VAR بیاید؟

علیرضا منصوریان پس از بازی با گل گهر در جام حذفی در کنفرانس خبری بعد از بازی، در ابتدا گفت: پیشاپیش عید را تبریک می‌گویم. بعد از استادیوم آزادی، اصفهان و فولاد آره‌نا اینجا را یک استادیومی دیدم که می‌توان قشنگ فوتبال بازی کرد و به مسئولین استادیوم و هیئت فوتبال تبریک می‌گویم. صحبت‌هایم را به دو بخش تقسیم می‌کنم. روی صحبتم به هیچ عنوان گل‌گهر نیست چون گل گهر رقیب ما بود و پایاپای بازی می‌کردیم. به جز ضربه کی‌روش به آنها شانس هم ندادیم و همچنین ضربه کاشته‌ای که پشت تیرک خوابید، بازی پایاپای بود و سخت می‌شد گفت کی برنده می‌شود.

او در ادامه گفت: بخش اول صحبتم این است که یا مافیای فوتبال انقدر قوی است که نمی‌گذارند ویدئو چک بیاید یا شاید چیزی زیر میز آنقدر خوب می‌ماسد که این بحث را به تعویق می‌اندارند. وقتی بخواهی فساد را پیدا کنی باید آب را گل‌آلود کنی. اگر خودت منبع فساد تولید کنی باید آب گل‌آلود بشود! وقتی آب گل‌آلود و کدر شد همه کار می‌توانی کنی. در آب زلال همه چیز معلوم است. ما آب زلال‌مان در فوتبال ورود ویدئوچک است و صددرصد از نان شب واجب‌تر است. هفته پیش بازی کردیم و آقای زاهدی‌فر ۱۳ دقیقه وقت اضافه ما را نگرفت. فقط هفت، هشت دقیقه هواداران دو تیم هم را می‌زدند وقت کشی شد‌ پنج تا تعویض هم من و آقای ساپینتو کردیم. رفتم گفتم که چطور می‌شود هر وقت اسمت را در فولاد می‌آورند هم بدنه استادیوم و هم بدنه کارکنان استادیوم و کارکنان همه کهیر و جوش می‌زند! این از هفته قبل‌مان.

سرمربی فولاد در ادامه اعتراضش به داوری این هفته گفت: من این هفته به همه گفتم بازی سنگینی است و به هرکس هم که رسیدم زنگ زدم. از رئیس کمیته داوران زنگ زدم تا مسئولین فدراسیون فوتبال. گفتم بازی سنگینی است و داوری را بگذارید که این داور اگر هر اشتباهی می‌کند سهوی است و عمدی نیست‌. الان فوتبال برتر یا شبهای فوتبالی می‌خواهند کارشناسی بگذارند، اصلا برایم مهم نیست چون در تمام این سالها وقتی کارشناس گذاشتند چه برگشت و چه درست شد؟ خود کارشناس‌ها بین‌شان اختلاف است و می‌خواهند بگویند فلان کس گفت آره یا نه؛ چه فرقی به حال من و مردم خوزستان می‌کند؟ مگر می‌شود هر هفته صدای سرمربی‌ها در بیاید. در این لحظه صدای در زدن بین صحبت‌های منصوریان شنیده شد و او به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: بهشان یاد دهید وسط جلسه در نمی‌زنند. این ایراد هم به هیئت فوتبال خودتان است!

منصوریان در مورد انتخاب قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی ادامه داد: قبل از اینکه به قسمت دوم برسیم به امیرخان بابت دو موضوع تبریک می‌گویم؛ یکی برد و یکی تیم ملی. چقدر تلاش کردند که این مرد بزرگ نتواند سرمربی تیم ملی شود. به عناوین مختلف آنقدر صبر کردند که ببینند x و y را می‌توانند راضی کنند. یادشان رفته او ۲۰۰۷ با یک پنالتی اوت شد. از آن زشت‌تر در تاریخ هشتاد ساله‌مان به کل لیگ گفتند برنامه دهید. اصلا مسخره بازی در اوج بود. الهی شکر به من نگفتند چون اگر می‌گفتند به آنها فحش می‌دادم! مسخره‌اش را در آورده‌اند و طوری شده بعضی دوستان صندلی تیم ملی را به تمسخر می‌گیرند. الحمداالله انتخاب عقلانی داشتند و این انتخاب می‌توانست پیش از جام جهانی باشد.

منصوریان اضافه کرد: بسیار کار سختی دارد چون روسیه هم به آسیا اضافه می‌شود مثل آن سالی که ازبکستان اضافه شد‌. از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم و با تمام وجود از او حمایت می‌کنم. او رنکینگ بهترین مربی فوتبال ایران را در لیگ دارد و حقش بود در تیم ملی باشد.

او در بخش دوم صحبت‌هایش گفت: اگر امروز  VAR بود می‌دیدید دست بازیکن ما، آقاسی قبلش به دست بازیکن سیاه پوست، اریک خورد. یک تاچ به او خورد و بعد به آقاسی. اصلا نه باید به اریک کارت می‌داد و نه باید به عارف کارت می داد. در قسمت بعدی هم اصلا وحید حیدریه برخوردی نداشت با اریک. داداش ما، این پایش به اون پایش برخورد کرد. اصلا کسی به او نخورد. به بازیکن ما کارت زرد دوم را می دهد. خب آقای سیدعلی... نمی دانم چه بگویم. ما را ده یاره کرده است. دو نقطه عطف داشت بازی؛ یک بازیکن گل‌گهر با کف پا ستون کرده پای کنت را زد. آقای سیدعلی، بیکار می‌شوی فوتبال خارجی ها را هم نگاه کن دیگر. در باکس، منطقه امن گلر، با کف پا زده. این مستقیم کارت قرمز دارد‌. اگر عارف کارت قرمز داشت، این دو کارت قرمز داشت. اگر صحنه را ببینید خنده‌تان می‌گیرد. اصلا در صحنه نیست.  از بیرون دیدم یکی گفت کارت بده. باید بالای سر بازیکن باشد. آنجا باید تیم امیرخان ده‌نفره می‌شد. به عارف و حیدریه کارت بیخود داده است. نیمه دوم کارت اصلا نداشت. صحنه را فریز کنید و ببینید، بازیکن سیاه‌پوست پاهایش به هم می‌خورد.

منصوریان در ادامه گفت: بازی دو نقطه عطف داشت.امیرخان باید نیمه اول ده یاره می‌شد و در نیمه دوم که ما ده نفره شدیم. به عارف گفتم کارش خطرناک بود و مستقیم قرمز داشت، اگر هم داور دل‌رحم بود کارت زرد می‌داد. موضوعی روی آن کارت نداشتم. ولی ببینید شرایط برعکس شد. چندین فول روی بازیکنان ما شد، کلا داور دچار نوسان و گپ روحی شد.

سرمربی فولاد کمی برافروخته‌تر ادامه داد: ببینید دوستان در برنامه‌های مختلف می‌گویند کارشناسان چه گفتند، دو تا گفتند زرد دوتا گفتند قرمز. جمع کنید این بساط را. به نظر من باید از بالاتر از فدراسیون دستور بگیرند ویدیو چک بیاید. پشت این موضوع یک باند مافیایی خوابیده که دوست ندارند وی‌ای‌آر بیاید.

منصوریان فاز بعدی صحبت‌هایش را کمی صریح‌تر پیش برد: استادیوم‌ها مشکل دارد یک سال دیگر هم نمی‌آید. مدت‌هاست می‌گویم برای من شبهه است. داور باید پول خوب بگیرد. در فدراسیون فقط دنبال حواشی هستند. این بودجه "لعنتی"( منصوریان در این لحظه محکم روی میز کوبید) را که می‌دهند، بیست میلیارد را بگذارید برای داوری که داور سالی ۵۰۰ میلیارد درآمد داشته باشد. نمی‌شود فوتبالیست میلیاردی بگیرد داور ۲۰ میلیون. برای من شبهه به وجود می‌آید. دچار دوگانگی شدم. قسم حضرت عباس یا دم خروس... داوری وقتی می‌گوید پول بلیت را خودشان می‌دهند و هندزفری در بین هم جابجا می‌کنند، آقای تاج و نبی چه می‌کنند در فدراسیون؟ بقیه عزیزان چه کاری می‌کنند؟ شش ماه است درگیر انتخاب سرمربی هستیم. رکورد تغییر رییس فدراسیون را زدیم، چه کسی وقت می‌کند برای وی‌ای‌آر؟ هر هفته یک مربی باید اعصاب و روح و روانش به هم بریزد. تیم من تیم شهر نیست. اینجا گل‌گهر برای سیرجان است. یک شهر. تیم من فولاد خوزستان است. تیم یک استان است. یک استان پشت این تیم است. کار را جمع کردند و تمام. به سیدعلی گفتم این داوری باشرف این بود؟ گفت قانون را اجرا کردم. اگر اشتباه کردی در انتخاب، همین امشب برو. قبول کن بگذار کنار. من وجودش را دارم اشتباه کنم از بچه شش ساله عذرخواهی می‌کنم. یار آنها را اخراج نکردی، ما را اخراج کردی. ما را ۹ یاره کردی. انگار با کارت بازی می‌کنی به هرکسی رسیدی کارت دادی. من رفتم در زمین بازیکنانم را آرام کنم، به من هم کارت داد!

مربی فولاد در پایان گفت: بخواهم صحبت کنم دو ساعت باید حرف بزنم. ببخشید من نه روی میز دارم، نه زیر میز. کار معلمی می‌کنم. آنچه حقم از باشگاه است می‌گیرم هیچ خرده و برده‌ای ندارم، سرمربی گل‌گهر خوب من را می‌شناسد. از هیچ کسی جز خدا نمی‌ترسم. بروید خودتان را درست کنید. بعضی وقت‌ها فکر می‌کنم کاش می‌رفتم می‌شدم رییس فدراسیون در این پنج شش سال اخیر. راحت هم رییس می‌شدم حداقل صلابت می‌آوردم. یک سری را چندین سال محروم می‌کردم و یک سری را ورودشان را ممنوع می‌کردم. بروید ببینید چه خبر است در فدراسیون فوتبال. در کل تبریک می‌گویم برد را و عید را هم تبریک می‌گویم و آرزوی سلامتی و آرامش و آسایش و قرار داشتن آبروی ما در نزد خدا را دارم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1686 - مجموع امتیازات : 3485
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1509 - مجموع امتیازات : 2841
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1461 - مجموع امتیازات : 2678
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1434 - مجموع امتیازات : 2752
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1416 - مجموع امتیازات : 2627
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---