1403/02/09
2:36
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 15 مرداد 1402 9:4

فولاد خوزستان با حضور در ۲۹ شهر، بهترین‌ها را انتخاب کرد

باشگاه فولاد نقطه به نقطه به دنبال استعداد

وقتی نام خوزستان به ذهن خطور می‌کند، ناگزیر آفتاب سوزان، چاه‌های نفت و رودهای پرآب به ذهن متبادر می‌شود. سرزمینی که هشت سال زیر شدیدترین آماج حملات دشمن بعثی بود، ولی خم به ابرو نیاورد و با حضور غیرتمندانی از جنس ایثار،  یک وجب از خاک را به دشمن نداد.
اینجا خوزستان است. جایی که الماس‌های تراش نخورده از دل معادن بیرون کشیده می‌شود و با کمک مردمانی از جنس تلاش به لولوئی مبدل می‌شود که هیچ جواهرشناسی نمی‌تواند بر آن قیمت بگذارد.
اینجا با چند پاره سنگ و توپ پلاستیکی دوپوسته در اوج آفتاب، از بچه‌های پنج شش ساله تا مردمان میانسال، چنان غرق بازی می‌شوند که تا آفتاب غروب نکند، هیچکس راهی خانه نمی‌شود.
در میان تیم‌های فوتبال ایران، باشگاه فولاد خوزستان تبدیل به کارخانه‌ی بازیکن‌سازی شده است. کارخانه‌ای که از چند دهه‌ی پیش تا به امروز، توانسته از دل شهرهای دور و نزدیک استان، استعدادهای نهفته را کشف و شکوفا کند. گواه این مدعا، حضور فوتبالیست‌های باشگاه فولاد خوزستان در رده‌های مختلف سنی تیم ملی فوتبال کشورمان است.
امسال باشگاه فولاد خوزستان دست به ابتکار منحصر به فردی زد و در راستای عمل به مسؤلیت‌های اجتماعی و برای کشف بهتر استعدادهای استان، در برنامه‌ای زمان‌بندی شده و پیش از آغاز رقابت‌ها با بهره بردن از کادر مجرب، در ۲۹ شهر خوزستان حاضر شد و از میان نزدیک به هفت هزار استعداد جویای نام، بهترین‌ها را گلچین کرد.
حاصل این طرح، که در چهار رده‌ی اجرا شد، شناسایی ۴۸ ورزشکار در رده‌ی نونهالان، ۴۶ ورزشکار در رده‌ی نوجوانان،۵۳ ورزشکار در رده‌ی جوانان‌ و ۳۸ ورزشکار در رده‌ی امید بود که همگی جذب باشگاه فولاد خوزستان شدند.
خوزستان معدن بیکران الماس‌های تراش نخورده است، باشگاه فولاد خوزستان در راستای عمل به مسؤلیت‌های اجتماعی همواره خود را متعهد می‌داند که در اقصی نقاط استان حضور پیدا کند و ضمن شناسایی استعدادهای ناب، نسبت به شکوفایی و پرورش آنها اقدام کند. حاصل این چرخه،  علاوه بر تامین شدن تیم  فوتبال فولاد خوزستان، پرورش بازیکن برای حضور در تیم‌‌های ملی کشور در رده‌ی پایه و در نهایت  تیم ملی بزرگسالان کشور است.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

کسی که حقشو نگرفت
چهارشنبه 18 مرداد 1402 4:03 PM
استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1701 - مجموع امتیازات : 3500
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---