1403/02/10
10:51
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 19 مرداد 1402 22:55

منصوریان:اندازه کل تیم های لیگ برتر جوان داریم

سرمربی فولاد می‌گوید که از عملکرد بازیکنان جوان تیمش راضی است.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا منصوریان بعد از شکست تیمش مقابل گل گهر سیرجان گفت: برد امروز را به تیم گل‌گهر و مربی خوبش که دوست قدیمی من بود تبریک می‌گویم. یک تشکر هم از هواداران خوب حاضر در استادیوم داشته باشم که نهایت کار فرهنگی را به نمایش گذاشتند. همچنین به خانم‌های عزیز خوشآمد گفتم. هیچ دغدغه‌ای وجود نداشت و با حریف هم کاملا پایاپای بازی کردیم. متاسفانه ما بزرگترین آسیب را از باشگاه خودمان خوردیم.  
او در ادامه گفت: هر چند که تا قبل از بازی مدیرعامل محترم  و رییس هیئت مدیره باشگاه تمام تلاش خود را انجام دادند که مشکل حل شود اما در مجموع از دیشب اردوی تیم ما دچار آسیب جدی روحی و روانی شد. تقریبا تا ١٢ دقیقه قبل از اینکه تیم داخل زمین برود نمی‌دانستیم کدام بازیکن می‌تواند به میدان برود. از مدیرعامل محترم و رییس هیئت مدیره خواهش می‌کنم با کسانی که این آسیب را به باشگاه رساندند برخورد شود. در چیدمان ترکیب اینقدر دچار تعلل شدیم که سه بار مجبور شدیم جلسه فنی را کنسل کنیم و بخشی از آن را به داخل استادیوم بیاوریم. تا ۴٨ ساعت پیش کاملا سرحال و آماده بودیم و کاستی‌هایی از عوامل داخلی باشگاه صورت گرفت که چون درون خانوادگی بود خیلی آن را باز نمی‌کنم. این موضوع باید درون خانواده حل شود و شاهد برخورد قاطع هیئت مدیره باشیم.
منصوریان در مورد داوری گفت: آقای ناظمی خیلی خوب داوری کرد و در مورد صحنه پنالتی فاصله ما خیلی دور بود و آقای ناظمی نزدیک تر بود. اگر بخواهم روی داوری خوب آقای ناظمی کامنتی بگذارم اشتباه است. به تیم حریف هم که روی دو هنر فردی دو بار دروازه ما را باز کرد تبریک می‌گویم. بعد از گل اول ما کاملا شانس خود را از دست دادیم و روی اشتباه فردی یک بازیکنمان که می‌خواست زود بازی را شروع کند. در مجموع از جوانان تیمم راضی هستم. بازیکنان تعویضی ١٨،١٩ ساله خیلی امیدوارم کردند. به مردم خوزستان قول داده بودم از آن ها استفاده کنم چون اندازه کل تیم های لیگ برتر جوان داریم و از این جوانان راضی هستم. از تلاش بقیه بازیکنان هم راضی هستم و به آن ها حق می‌دهم که با توجه به اتفاقات قبل از بازی نابالانس‌تر از مربی‌شان باشند.
منصوریان در پایان صحبت‌های خود گفت: باز هم به تماشاگران تبریک می‌گویم و امیدوارم الگویی باشند برای بقیه کشور از این نظر که چگونه با مهمانانشان رفتار کنند. خیلی خوب و جالب بود و تشکر می‌کنم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1703 - مجموع امتیازات : 3502
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1295 - مجموع امتیازات : 2021
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---