1403/02/26
9:56
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

پنج شنبه 03 مهر 1393 16:30

هفته دهم لیگ برتر چهاردهم:

منصوریان: باشگاه فولاد خوزستان در فوتبال الگو است

سرمربی تیم نفت تهران، دیدار تیم های فولاد خوزستان و نفت تهران را یک دیدار زیبا و سرعتی دانست.
علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با تیم فولاد خوزستان، اظهار داشت: فردا مقابل تیمی بازی داریم که از نظر آکادمیک اولین تیم فوتبال ایران و به جد می توان گفت تنها الگوی باشگاهی در کشور است، از سالیان گذشته اقدامات ارزشمند این باشگاه در زمینه آکادمیک را مورد بررسی قرار دادم.
وی در ادامه افزود: فولاد خوزستان سابقه خیلی خوبی در فوتبال ایران دارد و دو قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد، این تیم قهرمان سال گذشته بوده و جلوی تیم های برتر ایران مانند استقلال و پرسپولیس در دو بازی گذشته خود پیروز شده است.
وی با اشاره به آنالیز حریف فردای خود، اظهار داشت: البته ما تیم فولاد خوزستان را به خوبی آنالیز کرده ایم، مطمئنا این بازی بسیار زیبا می شود. فردا دیدار تیم های سرعتی لیگ برتر است.
وی با اشاره به بازی های گذشته نفت، اظهار داشت: ما هفته گذشته بازی بسیار سختی مقابل تیم جوان نفت مسجدسلیمان داشتیم، قبل از آن با تیم استقلال تهران روبر شده بودیم و از پیروزی مقابل تیم صدر جدولی مقابل همنام مسجدسلیمانی خود روبرو شدیم و در آن دیدار هم پیروز از میدان خارج شدیم.
علیرضا منصوریان در پایان به شرایط حضورش در نفت اشاره کرد و اظهار داشت: انتخاب باشگاه نفت تهران برای من بسیار خوب بود، دوست داشتم بعد از حضور در تیم ملی در یک جای آرام حضور داشته باشم و با توجه به هزینه هایی که کرده ایم و ستاره هایی که از دست داده ایم، جایگاه قابل قبولی در لیگ داریم و در کنار حضور در لیگ در سایر رده های ملی بازیکن داریم.
سرمربی پیشین تیم ملی امید در پایان گفت: فولاد خوزستان شایسته ترین نماینده فوتبال این استان است، در این استان همه مردم و خانواده ها عاشق فوتبال هستند و کار فولاد با توجه به قهرمانی فصل گذشته و انتظارات مردم این استان بسیار سخت است.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (13 نظر تا کنون)

سجاد ملايي، شوش دانيال
شنبه 05 مهر 1393 7:38 AM
فولاد هميشه الگو بوده و خواهد بود چه تو اخلاق چه تو بازي

amordad
جمعه 04 مهر 1393 2:42 PM
3 امتیاز این بازی هم مال فولاده .پیش به سوی قهرمانی فولاد .

فاروق
جمعه 04 مهر 1393 1:50 PM
انشاالله که پیروز از زمین بیرون بریم

هواداران فولاد قهرمان
جمعه 04 مهر 1393 1:05 PM
منصوریان یک مربی با کلاس است به نظر من کادر فنی فولاد علاوه بر اینکه تیمش را آنالیز کردند باید حرفهایش را هم آنالیز کنند و ضمن تشکر واحترام از آقای منصورلان در تمجید از باشگاه فولاد نباید نفت دست کم گرفته شود .

shahabjojo
جمعه 04 مهر 1393 11:20 AM
انشالا ورزشگاه غدیر رو به جهنم برای تیم نفت تبدیل کنیم.

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1723 - مجموع امتیازات : 3522
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1526 - مجموع امتیازات : 2858
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1483 - مجموع امتیازات : 2700
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1450 - مجموع امتیازات : 2768
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2655
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1318 - مجموع امتیازات : 2044
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---