1403/01/10
6:27
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 22 فروردین 1401 19:52

آرزوی موفقیت خانواده شهید خلیل پورنهر برای فولادمردان خوزستان در رقابت های آسیایی

خانواده شهید خلیل پورنهر که در مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور به این درجه نایل شده برای تیم فولاد خوزستان به عنوان نماینده فوتبال ایران در رقابت های آسیایی آرزوی موفقیت کرد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در متن نامه ارسالی خانواده شهید محمد خلیل پورنهر از تبریز خطاب به حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان آمده است:

"  با سلام و عرض ادب و احترام و تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تقدیم بهترین سلام و درود بر خوزستان ( پایتخت غیرت ) و مردم شریف و بزرگوار سرزمین صداقت، نجابت و شرافت ( خوزستان ) و هواداران پرشور و بی نظیر فوتبال این خطه قهرمان و حماسه ساز بخصوص هواداران عزیز باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان. همچنین تبریک بمناسبت انتصاب شایسته حضرتعالی به مقام عالی مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان.


   امابعد: قابل عرض می داند خانواده شهید محمد خلیل پورنهر از خطه قهرمان آذربایجان و شهر کهن تبریز، اولین خانواده فعال فرهنگی اجتماعی ورزشی است که مفتخر به ایجاد خاطره ای وصف ناپذیر و به یاد ماندنی با باشگاه معظم فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان ( در تبریز ) دارد. اینک بر اساس همان رابطه ارزنده عاطفی بین این خانواده و آن باشگاه بر خود لازم می دانیم در مقام ادب و احترام و جبران الطاف باشگاه فولاد خوزستان، برای این باشگاه معظم در رقابت های جام باشگاههای آسیا آرزوی توفیق و کسب نتایج برتر بکنیم. آذربایجان نسبت به خوزستان و سلحشوری های فرزندان غیرتمند این سرزمین مقدس و پاک و مطهر و معطر احساس دین می کند و این سرزمین عزیز و گرامی را سزاوار بهترین ها می داند. مستحضر باشید که محبت خوزستان همیشه در قلب ما بوده و هست و خواهد بود. ایران به خوزستان مدیون است. ما مردم آذربایجان، شما را که نمایندگان شایسته خوزستان و فوتبال ایران در مسابقات جام باشگاههای آسیا هستید با تمام وجود دعا می کنیم و امیدواریم با لطف حق و دعای خیر مردم عزیزمان و لیاقت و شایستگی های خودتان و با ارائه بازی های خوب و کسب نتایج ارزشمند در زمین مسابقات، مایه سرافرازی و غرور مردم شریف ایران باشید. باشگاه فولاد خوزستان الان نه تنها نماینده خوزستان عزیز، بلکه نماینده یکایک هشتاد میلیون ایرانی نیز هست و ما همه ایران و ایرانی جماعت در کنار شما هستیم و دعایتان می کنیم. لطفا با تمام قدرت بجنگید و پیام رسان ارزشها و فرهنگ و تمدن ایرانی باشید. ورزش باید در خدمت انسانیت و اخلاق باشد. ورزش باید از خود پهلوانی ها بیاراید. قهرمانی در ورزش، مقدمه ای بر تربیت جامعه انسانی ایران و سوق به سوی خصلتهای پهلوانی باشد. درود بر شما.
  لطفا مراتب احترام و سلام ما را به مردم شریف و بزرگوار و غیرتمند خوزستان و همه كاركنان شریف و بازیکنان و کادر فنی و سرمربی و سرپرست و مربیان محترم و سرپرست معزز باشگاه معظم فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان برسانید.
با آرزوی بهترین ها
تبریز، خانواده شهید محمد خلیل پورنهر"

گفتني است؛ اعضای تيم فولاد خوزستان در آخرين هفته از رقابت های لیگ برتر سيزدهم و قهرمانی این تیم که با برتری مقابل تیم گسترش فولاد تبریز بدست آمده بود؛ در حرکتی فرهنگی و نمادین در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان گرانقدر جنگ تحميلی جام قهرمانی را در مراسمی به خانواده شهید خلیل پور تقدیم کرده بودند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---