1403/01/10
7:6
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 10 اردیبهشت 1401 10:45

با نکونام به فکر فصل بعد هستیم

علوی: گرشاسبی مدیریت خاصش را نشان داد

سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: گرشاسبی برای تیم سنگ تمام گذاشت و در نیم فصل آن مدیریت خاصش که معروف است را نشان داد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، محمد علوی در گفتگو با ایلنا، در خصوص صعود و صدرنشینی فولاد از گروه C لیگ قهرمانان آسیا 2022، اظهار داشت: این صعود نتیجه زحمات کادرفنی، مدیریت و بازیکنان تیم است. البته دعای خیر مردم ایران هم بی‌تاثیر نبود. به نظرم فولاد با صعود از گروهش کار بزرگی کرد. ما بابت نتیجه سپاهان و حذفش از لیگ قهرمانان آسیا ناراحت شدیم.

وی افزود: در بحث لیگ قهرمانان آسیا و رقابت‌های برون مرزی نگاه ما به سایر تیم‌ها، نماینده ایران و تیم ایرانی است. به همین دلیل بابت عدم صعود سپاهان ناراحت شدیم. اما ارزش صعود فولاد مشخص شد که در این رقابت‌ها با برنامه‌ریزی و زحمات زیاد توانست از گروه صعود کند. ضمن اینکه به خاطر بازی‌های فصل قبل لیگ قهرمانان تجربه تیم بالاتر رفته بود.

سرپرست فولاد درباره تقابل با الفیصلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما باید با ادامه روند و برنامه‌ریزی که داریم خودمان را برای فصل بعد آماده کنیم. به همین منظور ابزارها و بازیکنان مدنظر جواد نکونام باید جذب شوند. تا فصل بعد ممکن فاصله زمانی زیادی است ممکن است الفیصلی تغییرات زیادی داشته باشد و حتی قوی‌تر از حالا باشد. آنها تیم خوب و محکمی هستند.

علوی با اشاره به مدیریت باشگاه فولادخوزستان تصریح کرد: گرشاسبی برای تیم سنگ تمام گذاشت و در نیم فصل آن مدیریت خاصش که معروف است را نشان داد. شرایط و امکاناتی که تیم لازم داشت را فراهم کرد. ما در عربستان مشکلی نداشتیم و این ثمره زحمات هیئت مدیره و مدیریت باشگاه آقای گرشاسبی است.

وی درباره ادامه رقابت‌های لیگ برتر و شانس فولاد برای کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا 2023 عنوان کرد: تیم ما بازی به بازی پیش می‌رود. درست است که با صعود بدون شکست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کار مهمی انجام دادیم. اما باید استراتژی طراحی شده خودمان را در لیگ برتر هم به نحو احسنت دنبال کنیم. قطعاً با تدبیر جواد نکونام و کادرفنی تیم می‌توانیم به بقیه اهدافمان برسیم.

سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: قرارداد ایبای گومز صرفاً برای لیگ قهرمانان آسیا بود و چون بعد از پایان فرصت نقل و انتقالات لیگ برتر به فولاد اضافه شد، طبیعتاً نمی توانست در لیگ برتر به میدان برود.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

Amordad
دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 12:59 AM
امیدوارم تا پیش از پایان فصل تکلیف کادر فنی و لیست ورودی و خروجی بازیکنان مشخص شود و فصل آینده یک فولاد مقتدر و مدعی ببینیم.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---