1403/01/09
13:56
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 05 شهریور 1401 1:5

جواد نکونام پس از برتری برابر تراکتور:

این برد تقدیم به هواداران، حضورشان نقطه قوت ما بود

فولاد خوزستان در یک دیدار دراماتیک موفق شد تا تراکتور را شکست بدهد و به رده پنجم صعود کند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام پس از پیروزی ۳-۲ برابر تراکتور در نشست خبری عنوان کرد: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم می‌خواهم درباره هواداران‌مان صحبت کنم. خوشحالم که حضورشان نقطه قوت ما بود؛ امروز برنده زمین هواداران بودند، چون آنها باعث شدند ما بازی را ۳-۲ ببریم. همانطور که گفتم تا دقیقه ۱۰۰ نیاز به حمایت‌شان داریم که بتوانیم به موفقیت برسیم. برد را به آنها تقدیم می‌کنم گرچه بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند اما برد برای هواداران است چون اگر نبودند کار ما گره می‌خورد. بازی سخت و نفس‌‌گیری بود و حضورشان انرژی مضاعفی داد و تشویقشان به بچه‌ها انرژی بیشتری داد.
وی افزود: می‌دانستیم تراکتور تیمی است که متوسط قدی بالایی دارد. ما تمام برنامه‌مان را گذاشتیم اوت‌ دستی و ضربات ایستگاهی طوری باشد که آنها را از فضا خارج کنیم و ضربه بزنیم. برنامه داشتیم روی اوت دستی و دو روز اخر تمرکز کردیم روی این کار که به موفقیت برسیم و خوشحالم توانستیم دو گل بزنیم. از طرفی روی شوتزنی و ضربات ایستگاهی تیم حریف کار کردیم چون با حضور شماره 16 آنها (آلوز) می‌دانستیم خطرناک هستند. خیلی تمرین کردیم و می‌دانستیم نباید خطا بدهیم اما یک لحظه تمرکز از دست دادیم، این کاررا کردیم.
او ادامه داد: نیمه اول هیچ موقعیتی به تراکتور ندادیم و اگر دقت می‌کردیم و توپ مجید علیاری به گل می‌رفت، می‌توانستیم سه هیچ چهار هیچ نیمه اول به رختکن برویم و در این هوای گرم و شرجی بازی را انقدر برای خودمان سخت نکنیم. ولی به هر حال متاسفانه باتوجه به اینکه بین دو نیمه تاکید کردیم که دو هیچ همیشه در فوتبال دنیا نتیجه خطرناکی است اما تیممان شروع خوبی نداشت و یک ضربه از راه دور خوردیم که کسی شاید فکرش را نمی‌کرد.

نکونام در مورد نمایش تراکتور توضیح داد:‌  فوتبالی که تراکتور بازی می‌کرد، بازی مستقیم بود و پشت دفاع می‌زد. حتی یکسری توپها را شاید نگاه نکنند و پشت تیم حریف بازی کنند و باتوجه به خلاقیت و قدرت شوتزنی بازیکنان هجومی‌شان، بتوانند به زمین حریف بروند. ما نیمه اول خوب کنترل کردیم اما اوایل نیمه دوم خوابمان رفت و زود دو گل خوردیم. داشتیم برای گلزنی فشار می‌آوردیم اما نزدیک بود در ضد حمله گل بخوریم که واقعا کارمان را سخت می‌کرد. یک مقدار بازی احساسی شد؛ باید تا هرجا که می‌شود منطق باشد و هرجا که احساسی فوتبال بازی کنید جریمه خواهید شد. احساس برای بیرون زمین است و داخل زمین باید منطقی باشید. چند تعویض کردیم که تیم را هجومی و تازه‌نفس کنیم و خداراشکر تعویض‌ها خوب بودند. توانستیم کنترل بازی را در یک ربع آخر دست بگیریم و اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم دو گل بزنیم. اشکان خداراشکر یک گل فوق العاده زد؛ کاری که تمرین کرده بودیم، اضافه شدن نفرات در هجده قدم که از این راه به گل رسیدیم.

سرمربی فولاد با تمجید از شاگردانش اظهار داشت: مجید علیاری یک ربع مصدوم بازی می‌کرد چون ما تعویض را انجام دادیم و نیاز داشتیم و بازی کرد. بازیکنان زحمت می‌کشند اما من به آنها گفتم که تیم ما اینجوری نمی‌تواند 10 دقیقه بازی را از دست بدهد. در این ده دقیقه 1000 اتفاق می‌افتد و شما باید کل بازی را با برنامه بازی کنید و بدانید چه می‌خواهید و چه کاری باید کنید. همه باید وظیفه را درست کند و یک نفر درست کار نکند، به بقیه هم سرایت خواهد کرد. اگر کسی هم درست کار نکرد باید او را به چرخه بازی و شکل تیمی بیاوریم تا بازی 2-0 باخته را اینطوری 2-2 بدهیم و تیم به جایی برسد که آخر بازی یک ربع پرفشار با ریسک بالا بازی کند تا به موفقیت برسد. باید خیلی باهوشتر از امروز باشیم. از بازیکنان گله‌مندم اما این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم. حضور آنها به ما روحیه داد و از بازی بعدی نیروی بیشتری از آنها می‌خواهم تا برای موفقیت تلاش کنیم.
او در مورد تراکتور گفت: دیروز گفتم تراکتور تیم خوبی است و جایگاهش قطعا اینجا نیست و قطعا تیم پرمهره هستند و برنامه‌ریزی آنها به گذشته برگشهت که یارگیری خوب کنند با نفرات باکیفیت. دیدید چه فوتبال محکوم و باکیفیتی بازی می‌کردند.
نکونام با اشاره به عملکرد داور عنوان کرد: به نظرم آقای کاظمی خیلی خوب قضاوت کرد و بازی جاندار دو تیم را کنترل کرد و هم قضاوت و هم آوانتاژ. به او خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم داوران مخصوصا او به لیگ ما کمک کنند که کیفیت بیشتری داشته باشیم.

وی در مورد ورود جیمی جامپ گفت: من به بازیکنانم در این باره تاکید کردم که در هر صورت تمرکز همه معطوف به این نفرات می‌شود ولی به هر حال احساسات هم هست. مردم تیم را دوست دارند و عاشق فولاد هستند و من لذت می‌برم از حضور مردم. احساسات بر منطق غلبه می‌کند. ایشان وقتی آمد سمت من، دوست داشتم دست او را بگیرم و ماچ کنم اما خیلی زود افتاد روی زمین و مامورین آمدند. این اتفاقات همیشه هست و همه جای دنیا وجود دارد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---