1403/02/07
10:20
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 08 مهر 1401 20:17

بازیکنان مصدوم، بهبود پیدا کرده‌اند

نکونام: باید باهوش باشیم و اسیر ضدحملات نشویم

سرمربی فولاد می گوید که شروع دوباره لیگ، هم برای من و هم برای بازیکنان جای خوشحالی دارد.نکونام: باید باهوش باشیم و اسیر ضدحملات نشویم.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، فردا و از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر، تیم های فولاد و مس کرمان در اهواز به مصاف هم می روند. سرمربی خوزستانی ها معتقد است که نباید آنها در بازی برابر حریف، اسیر ضدحملات شوند. جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با مس گفت: بعد از وقفه ای کوتاه مدت، لیگ برتر فردا شروع می شود. از اینکه مسابقات آغاز می شود، هم برای من و هم برای بازیکنان جای خوشحالی دارد. برای بازی فردا کاملا آماده هستیم. بازیکنان مصدومی که قبل از تعطیلات نمی توانستیم از آنها استفاده کنیم، رسیده اند. خدا را شکر شرایط تیمی ما خوب است. وی ادامه داد: در تمام بازی ها به تمرکز کامل و ذهنیت قوی و برنده شدن نیاز داریم تا بتوانیم یک بازی خوب و همراه با کسب نتیجه را داشته باشیم. چیزی که برای ما حائز اهمیت است، این است که باهوش باشیم و اسیر ضدحمله تیم مس کرمان نشویم. نقاط ضعف و قدرت تیم مس را می دانیم و امیدوارم بازی فردا با یک نتیجه خوب برای ما همراه شود.

نکونام درباره برنامه ریزی لیگ برتر و برگزاری جلسه با مربیان لیگ گفت: در مورد برگزاری جلسه درخصوص برنامه لیگ، هنوز این اتفاق رخ نداده است. برنامه لیگ را می دانیم که از این به بعد بازی ها چطور برگزار خواهد شد. تقریبا تیم ها می دانند برنامه چطور است و قرار است چه اتفاقی رخ دهد.

سرمربی فولاد اضافه کرد: من همواره در صحبت هایم گفته ام که به خاطر منافع ملی، همیشه تابع این قوانین بودیم. حتی با وجود اینکه مدافع وسط نداشتیم، اما امین حزباوی را در اختیار تیم ملی جوانان قرار دادیم مشکلی از این بابت نداریم. همیشه و همه جا تیم ملی برایمان ارجحیت دارد. نکونام درخصوص پیشنهاد حضور در تیم ملی گفت: دوست دارم از شخص کارلوس کی روش تشکر کنم. وقتی یک مربی بزرگ از شما تعریف و تمجید می کند و حتی شما را به عنوان دستیارش انتخاب می کند، در فوتبال دنیا اعتبار محسوب می شود.

وی اظهار داشت: همیشه گفته ام و باز هم تکرار می کنم، برای هر مربی که عاشق آموزش و یادگیری باشد، کنار مربیان بزرگ دنیا کار کردن، مانند یک دانشگاه است. من واقعا از این موضوع خوشحالم، از ایشان تشکر می کنم و امیدوارم در تیم ملی بهترین نتایج را بگیرند و بهترین موفقیت ها را کسب کنند که فکر می کنم عموم جامعه از شرایط فعلی تیم ملی رضایت دارند. نکونام ادامه داد: نکته دوم فدراسیون فوتبال است. آقایان تاج و نبی که در رأس کار هستند، به من لطف داشتند و قصد دارند برای آینده برنامه ریزی کنند و صحبت هایی را انجام داده اند. ولی حرف من، یک جمله است؛ من تحت قرارداد فولاد هستم. به باشگاهی که به من کمک کرده رشد کنم، عرق دارم.

وی اظهار داشت: دوست دارم پاسخ خوبی به شرایطی که فولاد خوزستان برایم فراهم کرده، بدهم. سالهاست در این باشگاه کار می کنم. ابتدا و وسط فصل پیشنهاداتی بود و اکنون نیز که پیشنهاداتی مطرح شده، دوست ندارم خدایی نکرده حتی یک هوادار فولاد خوزستان ناراحت شود. چون در سالهای گذشته، خاطرات خوبی داشتیم و شرایط خوبی را برای همدیگر رقم زدیم. اکنون نیز تصمیم گیرنده باشگاه فولاد است و دوست دارم باشگاه فولاد به بزرگی اش ادامه دهد.

سرمربی فولاد در پاسخ به سوال خبرنگاری که با وجود علاقه هواداران به وی، اگر پیشنهاد حضور در تیم ملی مطرح شود، پاسخ قطعی او بله خواهد بود یا خیر، گفت: من در ابتدای صحبت هایم گفتم. همانطور که سال گذشته قرارداد 2 ساله ای را امضا کردم، اکنون تحت قرارداد باشگاه فولاد خوزستان هستم. در اول فصل و با وجود اینکه می توانستم جدا شوم، ماندم.

وی اظهار داشت: خودم را مدیون هواداران می دانم. شاید روزهای اولی که آمده بودم، برای هواداران سخت بود. ولی الان با هواداران ارتباطی دارم که واقعا از هم جدا شدنی نیست. آنها همیشه به من لطف داشته اند. به هر جای این استان و بین مردم که می رویم، همه به ما لطف دارند. من نمی توانم این را با هیچ چیزی عوض کنم.

نکونام در پایان گفت: این نکته ای است که همیشه در قلب و ذهن من خواهد ماند. باز هم می گویم، حتی اگر یک هوادار فولاد از رفتار من، از کار من و اتفاقاتی که رخ خواهد داد، ناراحت شود، عذاب وجدان می گیرم. چون هواداران در این چند سال برای من سنگ تمام گذاشته اند و اکنون نیز باشگاه فولاد رسما اعلام کرده است مخالف است و هیچ صحبت دیگری در ادامه نیست.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---