1403/01/10
15:19
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 11 آذر 1401 22:36

لیگ قهرمانان را در این اردو تمرین می‌کنیم

نکونام: اردوی دبی بسیار به ما در ادامه راه کمک خواهد کرد

سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید اردوی دبی بسیار به فولاد برای موفقیت در ادامه راه در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کمک خواهد کرد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در پایان بازی امروز در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های اماراتی در خصوص آمادگی تیم فولاد و همچنین این دیدار گفت: پس از شرایط و برنامه‌ای که در اهواز داشتیم، توانستیم به این اردو بیاییم. از برنامه ریزی قبلی خود به دلیل اتفاقاتی که افتاد، یک هفته عقب هستیم که دوست ندارم این مسائل را باز کنم و در موردش صحبت کنم. دو‌ بازی دوستانه و یکی دو جلسه از تمریناتمان را از دست دادیم و نتوانستیم خیلی خوب برنامه‌مان را جلو ببریم.

وی افزود: این اردو خیلی به ما کمک خواهد کرد و از باشگاه بزرگ فولادخوزستان، مدیریت و اعضای هیات مدیره بابت هماهنگی این اردو تشکر می‌کنم. با توجه به ارتباطاتی که داشتم توانستم با دوستانم هماهنگ کنم که اینجا سه بازی دوستانه انجام بدهیم و بتوانیم شرایط تیم را دوباره کنترل کنیم و بهبود ببخشیم. سه چهار نفر از بازیکنانمان را نتوانستیم با خودمان داشته باشیم. اشکان دژاگه مشکل خروج داشت، همچنین شهاب گردان و وریا غفوری و البته آیاندا پاتوسی که هنوز نمی‌دانیم کجاست و‌ تاکنون به تیم اضافه نشده است. مجید علی‌یاری و وحید حیدریه مصدوم هستند. همچنین محمد آبشک را امروز به دلیل مصدومیت از دست دادیم و مجبور شدیم او را تعویض کنیم. شرایط ما خوب نبوده و امیدواریم در روزهای آتی بهتر شود و بتوانیم با اضافه شدن غایبان، با نفرات کامل‌تر تمرین کنیم.

وی در خصوص دیدار امروز نیز گفت: شباب الاهلی امارات تیم صدرنشین امارات است و همانطور‌که می‌دانید با توجه به قانونی که در فوتبال امارات وجود دارد، تیم‌ها می‌توانند۶ بازیکن خارجی بزرگسالان و ۵ بازیکن خارجی زیر ۲۳ سال داشته باشند. تیم‌شان نسبت به تیمی که سال قبل برابرش در لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتیم، بسیار قوی‌تر و پر مهره تر شده و  امروز با توجه به شرایطی که تیم‌مان داشت سعی کردیم از تمام بازیکنانمان استفاده کنیم. تیم ما روز گذشته وارد دبی شده و امروز دیدار سنگینی را تجربه کردیم.

نکونام افزود: دیدار امروز نکات مثبت زیادی داشت، حضور امین حزباوی از ابتدا در ترکیب یکی از این نکات بود، او که از بازیکنان رده پایه فولاد بوده و عضو تیم ملی جوانان است، برابر ستاره‌های شباب الاهلی توانست اعتماد من را برای ادامه راهش جلب کند. علیرضا کوشکی را در پست غیر تخصصی استفاده شد که شرایطش خوب و رضایت‌بخش بود. به هرحال در طول اردو و مسابقات دوستانه، شما این هدف را دارید که در شرایط برای مسابقه رسمی قرار بگیرید و برای آینده برنامه ریزی کنید که این نکته مهمی برای ماست که قطعا در بازی بعد و بازی آخر دوستانه تیم ما بهتر خواهد شد. ما دو بازی دوستانه را قبل از این اردو از دست دادیم و بدون آمادگی به اینجا آمدیم. قطعا اردوی خوبی برای ما خواهد بود و بهترین عملکرد را خواهیم داشت و منفعت این مسابقات دوستانه و این اردو را در لیگ برتر خواهیم دید. سعی کردیم هماهنگی مسابقات دوستانه به گونه‌ای باشد که هر ۳ یا چهار روز به مانند مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم.

سرمربی فولاد در پایان گفت: این مساله برای این است تا بازیکنان ما این ذهنیت را پیدا کنند که باید در لیگ قهرمانان آسیا با این زمان بندی بازی کنند. با توجه به مسابقاتی که در منطقه غرب آسیا در پیش داریم سعی کردیم تا با تیم‌های کشورهای حوزه خلیج فارس دیدارهای دوستانه داشته باشیم و برای لیگ آماده شویم. دیدار امروز محک خوب ‌و جدی برای ما بود و با توجه به شرایطی که امیدوار هستیم در لیگ قهرمانان برای ما پیش بیاید، برنامه ریزی کرده ایم که بهترین عملکرد را داشته باشیم و نکته ای که برای ما مهم است، تلاش، کوشش و پشتکار است که همه باید در کنار هم از خودگذشتگی داشته باشیم تا در پایان مثل سالیان گذشته در کنارهم خوشحال باشیم. 

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---