1403/01/31
19:49
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

سه شنبه 20 دی 1401 22:52

نکونام: هیچ دیدار آسانی در فوتبال وجود ندارد

فولاد خوزستان‌ موفق‌ شد با دو‌ گل برابر خوشه طلایی پیروز شود و به مرحله بعد جام‌حذفی صعود کند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام بعد از پیروزی فولاد مقابل خوشه طلایی ساوه در جام حذفی در نشست خبری گفت: اول از همه روز مادر را به همه مادران کشورمان تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه سایه شان بالای سر فرزندانشان باشد. جام حذفی مهم بردن بازی است و شگفتی‌ها و اتفاقات فوتبال را تجربه‌اش را داشتیم و لمس کردیم و نمی خواستیم غافلگیر شویم.

وی در ادامه گفت: بازیکنان ما لیاقت حضور در مرحله حذفی آسیا را دارند و بازیکنان بزرگی هستند و این را نشان دادند. نیم فصل سخت و طاقت فرسا داشتیم و در چند بازی آخر توانستیم به شرایط ایده آل خودمان برگردیم و بازیکنان زحمت کشیدند و جایگاه اصلی خودمان را پیدا کردیم. می‌دانستیم حریف دفاعی بازی می کند و روزنه‌ها را می‌بندد و توانستیم گل بزنیم البته نیمه اول باید کار را تمام می‌کردیم. به حریف تبریک می‌گویم زحمت کشیدند و ما را هم به دردسر انداخت.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: تیم ما خوب و با برنامه بازی کرد تا حریف دچار اشتباه شود و بتوانیم گلزنی کنیم و خوشحالم که حزباوی گلزنی کرد و باید مراقبش باشیم و از این استعدادها زیاد دیده‌ام در این استان و امیدوارم امین دو سال است که کنار ما بوده و توانسته بازی کند و بتواند آینده فوتبالش را بسازد. می‌توانستیم گل های بیشتری به حریف بزنیم اما مهم برد بود و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

نکونام در مورد اینکه بازی‌های جام حذفی امروز خیلی سخت بود و تیم‌های لیگ برتری مقابل تیم‌های لیگ یک به سختی پیروز شدند و حتی تیم فولاد هم فقط دو گل زد، گفت: حتی تیم ما؟! مگر چند گل باید می‌زدیم؟ فاصله تیم ها دیگر زیاد نیست. کدام بازی‌ را می‌توانید نتیجه‌اش را به طور دقیق پیش‌بینی کنید؟ دیگر آن دوران تمام شد هیچ تیمی از پیش برنده نیست. می‌توانید نتیجه فوتبال را حدس بزنید اما نمی‌توانید پیش‌بینی کنید. من عمرم را در فوتبال گذاشته‌ام و خیلی تجربه‌ دارم. حداقل اینکه خیلی بازی کرده‌ام. پیش‌بینی کار کارشناسان است و در جریان بازی و بعد از بازی دیگر چون معما حل شود آسان شود است. فاصله‌ای بین تیم‌ها نیست و اختلافی وجود ندارد. هیچ بازی آسانی وجود ندارد و در جام حذفی هم در تمام دنیا جام شگفتی‌هاست. حرف شما را اصلا قبول ندارم فوتبالسیت‌ها و تیم‌ها بهم خیلی نزدیک شده‌اند. و شاید فقط ۴-۵ بازیکن با بقیه تفاوت داشته باشند و سایر بازیکنان می‌توانند در لیگ رشد کنند.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد جذب سعید واسعی و فهرست نفرات برای خرید و خروجی تیم فولاد، گفت: باید ۷-۸ بازیکن بگیریم. فهرست تیم ما ۴ جای خالی دارد. دنبال جذب بازیکن هستیم. در برخی پست‌ها بازیکن نیاز داریم. در حال مذاکره هستیم اما نیم فصلی وجود ندارد و زمانی نداریم فقط امیدوارم که از امروز تا هفته آینده که بازی‌های دور برگشت لیگ شروع می‌شوند بتوانیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم. حداقل یکی دو بازیکن به تیم اضافه کنیم.

وی ادامه داد: باید هرچه سریع‌تر تیم را کامل کنیم، زیرا در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم. الان شرایط سختی داریم. یک سری از بازیکنان ما فقط پشت سرهم بازی می‌کنند و بازیکن جایگزین نداریم.

نکونام در مورد جذب بازیکن خارجی گفت: با یک بازیکن خارجی صحبت کرده‌ایم و ظرف یکی دو روز آینده این انتقال نهایی می شود. جذب بازیکن از حریفان سخت است زیرا بازیکنان با باشگاه‌ها قرارداد دارند. باید بازیکن خارجی بگیریم.

سرمربی فولا‌د در مورد فهرست خروجی‌های تیمش گفت: فهرست ما ۴ جای خالی دارد و ابتدا باید این جای خالی را پر کنیم و اگر بازیکنانی که خواستیم را گرفتیم بعد در مورد خروجی‌ها تصمیم گیری خواهیم کرد. نهایتا ۲ بازیکن در فهرست خروجی داشته باشیم که با توجه به ورودی ما مشخص می‌شود.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---