1403/01/30
10:9
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 21 اسفند 1401 22:4

منصوریان: از هواداران فولاد که امروز عالی بودند، عذرخواهی می‌کنم

سرمربی فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پس از دیدار با تیم استقلال پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا منصوریان گفت: صحبت‌هایم را در دو بخش شروع می‌کنم. در رختکن نزدیک 20 تا 30 دقیقه برای بچه‌ها صحبت کردم. هیچ کسی جز خودمان نمی‌تواند به ما کمک کند و  قرار نیست کسی از بیرون بیاید و با ریختن پودری باعث شود شکل تیم درست شود. تیم ما در قسمت روحی و روانی آسیب خورده است و سینوس‌وار کار می‌کند و هنوز نقطه آسیب رفع نشده است. متأسفانه اطمینان بازی از بازیکنان ما دور شده است. تمام سعی و تلاش من این است که بچه‌ها باور کنند فوتبالیست‌های خوبی هستند. هیچ‌کس قرار نیست از بیرون به فولاد و هوادارانش کمک کند و کل رختکن و بازیکنانی که از لیست بیرون بودند قرار است تا پایان فصل همراه ما باشند. در برخی نقاط دچار مشکل هستیم و نابالانسی تیم نیز به آن اضافه می‌شود.
وی افزود: دفاع‌های بسیار سرحال و ستبری داریم، اما بسیار بچه سال و جوان هستند و بازی کردن آنها یک جاهایی تبعات دارد، اما کل تیم باید به هم کمک کنند. هوادار ما خیلی قابل احترام است و امروز جو استادیوم خیلی خوب بود و انرژی خیلی مثبت. اصلاً از موقعیت و شانس‌هایی که استقلال به ما داد نتوانستیم استفاده کنیم. شیرین‌ترین موقعیت، موقعیتی بود که اشکان فشار گذاشت و توپ را گرفتیم و به راحتی مانند بازی گل کوچک می‌توانستیم با گل به رختکن برویم، اتفاقی که جریان بازی را عوض می‌کرد و به پلن B می‌رسیدیم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خاطر نشان کرد: روی ضربه سعید واسعی می‌توانستیم گل دوم را در نیمه نخست بزنیم. نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم و شناخت خوبی از استقلال داشتیم. بیشتر بازیکنان استقلال روی هنر فردی کار را جلو می‌برند و ما همه را مارک کرده بودیم و من تو من. در نیمه دوم اساساً به بچه‌ها گفتم اگر اشتباه فردی بکنیم ممکن است آسیب ببینیم. در مجموع از اشتباهات استقلال استفاده نکردیم، اما استقلال از اشتباهات 50 درصدی ما استفاده کرد و دو گل زد. به بچه‌ها گفتم سر خود را از این بازی پایین نیندازند، چرا که چند روز دیگر با تیم امیر قلعه‌نویی در جام حذفی بازی داریم.

منصوریان در واکنش به اعلام خبر حضور قلعه‌نویی در تیم ملی از سوی خبرنگاران گفت: به قلعه‌نویی استاد و مربی عزیزم تبریک می‌گویم و به فدراسیون فوتبال به خاطر اعتماد به مربی ایرانی جدا از کار زشت آنها که از مربیان ایرانی برنامه خواستند، تبریک می‌گویم. فدراسیون ما از فوتبال روز دنیا خیلی فاصله دارد و امروز دیگر از مربیان برنامه نمی‌خواهند و مربیان در رنکینگ هستند. خیلی خنده است که از هفت هشت مربی برنامه خواستند. آلمان، ژاپن و قطر مگر این کار را کردند؟! ما در خیلی از بخش‌های فوتبال در حال سرپاینی رفتن هستیم. با همه احترام به همکارانم به خصوص حسین فرکی استاد عزیزم و مربیان جوان، فکر می‌کنم از این مربیان برنامه خواستند تا وقفه‌ای ایجاد کنند تا قلعه‌نویی نشود و ببینید سانچس اوکی می‌دهد یا نه. همیشه در این شش و بش‌ها هستیم و پتکی در فدراسیون هست که انقدر پهنای  آن بزرگ است که همه مربیان را می‌تواند با یک ضربه به زمین پرچ کند. انتخاب قلعه‌نویی انتخاب بسیار خوبی بود و به دوست، برادر و همبازی عزیزم در تیم ملی و استقلال و سرمربی عزیزم تبریک می‌گویم.
وی با اشاره به کار سخت این تیم مقابل گل‌گهر در جام حذفی اظهار داشت: اگر با همین روال بخواهیم به مصاف گل‌گهر برویم و اشتباهات خود را رفع نکنیم، آش همین آش است و کاسه همین کاسه.
سرمربی تیم فولاد خوزستان در مورد داوری دیدار این تیم مقابل استقلال خاطر نشان کرد: به زاهدی‌فرد گفتم 10 روز است که به اینجا آمدم، اما چه کار کردید که اسم شما در خوزستان می‌آید همه سر من می‌ریزند که اعتراض کنم. زاهدی‌فرد خیلی قابل احترام و دوست‌داشتنی است و این ربطی به شخصیت ایشان ندارد. چطور می‌شود هر دو تیم پنج تعویض می‌کنند و در گوشه‌ای از زمین نیز درگیری و بزن بزن پیش آمد و خطاها و ضربه کاشته‌هایی نیز وجود داشت، که  باید بین 13 تا  15 دقیقه وقت اضافه می‌گرفت، اما شش را نشان داد شاید همه قانع شوند. ویدئوچک از زمین چمن در فوتبال ما مهمتر است. دلم نمی‌آید باخت را گردن زاهدی‌فر بیندازیم. به او گفتم مدلی داوری می‌کند که اگر فردا به پاساژ، بازار، خیابان رفت کسی چیزی به او نگوید.
منصوریان ادامه داد: حالا چون فولاد تیمی است که در جنوب کشور قرار دارد و صدای مطبوعاتی و رسانه‌ای‌اش کم است، استقلال و پرسپولیس همه جمعیت این حوزه‌ها را برمی‌دارند. به خودش گفتم که «ایستاده داوری کن». ما چند داور قهرمان در فوتبال کشور داریم که علی فغانی یکی از آنهاست و در بهترین زمان بهترین سوت‌ها را می‌زند.


اسم یکی دو نفر را که جدید هستند، نمی‌آورم، چون می‌ترسم چشم بخورند، ولی زاهدی‌فرد و تیم داوری‌اش به‌عنوان یک انسان و کادر قابل احترام، زمانی که اسم‌شان را آوردند، تَن همه هواداران و مجموعه فولاد کهیر زد.
وی عنوان کرد: بطری به وسط زمین خورد و ما در حال ضدحمله بودیم، اما داور سوت زد و به خاطر آن بطری، بازی را متوقف کرد. در دقیقه 15 محبی به مچ پای بوحمدان ضربه زد و داور ادامه بازی داد. همچنین در دقیقه 43 سعید مهری به فک سینا مریدی ضربه زد؛ ضربه‌ای که مهاجم پرسپولیس در بازی با سپاهان با برخوردی کمتر از آن اخراج شد. الان به داور گفتم که شجاعت داشته باشد. گور پدر مجازی؛ فضای مجازی که نمی‌تواند برای نحوه زندگی ما تعیین و تکلیف کند. فضای واقعی این است که من و شما همدیگر را می‌بینیم. من این را می‌فهمم که بخشی از داوران به شکلی مدیریت می‌کنند که در فضای مجازی آسیب نبینند. به همین دلیل است که امروز باید VAR وجود داشته باشد.
سرمربی فولاد تصریح کرد: ما باختیم و به استقلال تبریک می‌گویم. آنها دو اشتباه ما را تبدیل به گل کردند، ولی ما از دو اشتباه آنها استفاده نکردیم. یک توپ را تورس به سمت دروازه حریف زد و به سر روزبه چشمی خورد، اما داور نقطه مقابل دروازه را به نفع استقلال اعلام کرد. اگر چشمی ضربه نمی‌زد، توپ به زیر طاق دروازه استقلال می‌رفت. بازیکنان حریف پشت محوطه جریمه فولاد توپ را با دست زده‌اند، اما داور ادامه بازی داده است، آن هم در شرایطی که همه استادیوم «هَند» می‌گویند. آن وقت یک نفر از بیرون خطای هند را گفته و داور نیز توپ را از راه دور آورده و اعلام خطا کرده است. من هم روز بد داشتم و بچه‌ها بار مسئولیت را به دوش کشیده‌اند، ولی زاهدی‌فر انگار یک گپ در فولاد وجود دارد که به او نمی‌سازد، یعنی می‌شود که یک داور، بازیکن یا مربی در یک جایی نمی‌تواند مدیریت کند. زاهدی‌فر امروز مدیریت کرد که از این فشار فرار کند و خیلی به او گلایه دارم.  منصوریان گفت: او در مجموع بازی ما را خیلی مواقع خواباند، اما منکر اشتباه فردی بازیکنان نمی‌شوم که باید اصلاح کنیم. همچنین منکر اشتباه فردی بازیکنان استقلال نیز نمی‌شوم که به ما فرصت داد و استفاده نکردیم. به هر حال خستگی را روی تن هواداران گذاشتیم و از طرف بازیکنان و کادر فنی از آنها عذرخواهی می‌کنم. امروز شکل استادیوم زیبا و لذت‌بخش بود، تنها راهی که داریم، این است که تیم را به صورت پلکانی درست کنیم. هواداران ما باید قبول کنند که این تیم آسیب خورده است. این تیم با این همه هزینه در رده نهم بوده و ما یک پله نیز بالاتر آورده‌ایم. این تیم مثل استقلال سال 81 می‌ماند که برای قهرمانی در آسیا بسته شد، اما در نهایت نزدیک بود که در رده‌های نهم، دهم، یازدهم قرار بگیریم. آن تیم فوق ستاره‌های زیادی داشت و می‌گفتیم که با اختلاف قهرمان می‌شویم، اما اختلاف در تیم ایجاد شد.همه کمک کنند تا بتوانیم شکل تیم را درست کنیم. ما دو اشتباه کردیم و دو گل خوردیم. اگر آن اشتباهات را نمی‌کردیم، گل نمی‌خوردیم. فشار روحی و روانی بر روی تیم زیاد است و در حال خالی کردن آن هستیم.   وی درباره بازی کردن ایوب والی بعد از مدت‌ها، عنوان کرد: من بعد از بازی در رختکن به بازیکنانم گفتم که برای ایوب و دروازه‌بان تیمم دست بزنند. ایوب والی دنیای تجربه است، او به دلیل اینکه اینقدر دیده نشده قلبش زخمی شده است. ما تصمیم‌مان این بود که ایوب بازی کند و خیلی خوب هم بازی کند. او بزرگ تیم است و حالا حالا می‌تواند به ما کمک کند. متاسفانه او در بحران روحی قرار دارد. من ایمان مبعلی برای تیم به خدمت گرفتم و همه به من می‌گفتند که تمام شده است، اما او 3،4 سال تاپ‌ترین بازیکن بود. همین‌طور قاسم حدادی‌فر در ذوب‌آهن چنین شرایطی را داشت. من به هیچ بازیکنی ترحم نمی‌کنم چون وقتش را ندارد. من هر بازیکنی حتی مثل اشکان دژاگه که فکر کنم می‌تواند به تیمم کمک کند بازی می‌دهم. بازیکن بزرگ را اگر خوب آماده کنید بهترین ابزار است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در پاسخ به این سؤال که «به کسب سهمیه آسیا در پایان لیگ امیدوار هستید؟»، خاطر نشان کرد: باید خیلی منطقی باشیم. در لیگ به چهار تیم بالای جدول سخت می‌رسیم. تنها صف بی‌صفی که می‌توانیم یواشکی بنزین بزنیم، جام حذفی است. دو قرعه بد و سخت به ما خورده است. بازی با گل‌گهر و برنده‌ ما با پرسپولیس بازی خواهد کرد. ان‌شاءالله هرکسی که مربی گل‌گهر هم می‌شود برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. من به تیمم گفتم اگر یک یاعلی بگوییم بلند می‌شویم. اشتباهات خودمان باعث شد امروز گل بخوریم و نتوانیم گل بزنیم. من به شما قول می‌دهم که این تیم را درست می‌کنم. من صفحه مجازی ندارم، من معروف نیستم، اما خیلی از آدم‌های معروف صفحه مجازی ندارند. ما نحوه استفاده از اینستاگرام و مدیا را بلد نیستیم.

منصوریان درباره اینکه چه صحبتی با هواداران فولاد دارد، گفت: من مخلص هواداران فولاد هستم و خیلی دوست‌شان دارم. امروز از ما حمایت کردند، اما طبیعی است که بعد از دو گلی که خوردیم از کوره در رفتند. من از آنهایی که لیزر می‌انداختند، خواهش می‌کنم در چشم ما نیندازند ما می‌خواهیم مربیگری کنیم. من مثل شما هستم، اگر من علی منصوریان اینجا ننشسته بودم دست روی قرآن می‌گذارم نفر بعدی هم جای من مربی ایرانی بود، چون سیاست کلی باشگاه مربی ایرانی بود. اینکه هواداران را سر کار بگذاریم اگر منصوریان نمی‌آمد مربی خارجی می‌آمد، این‌طور نیست. من اگر نمی‌آمدم هم مربی ایرانی می‌آمد. ما اگر به بازیکنانی مثل آل‌نعمه، لفته حمیدی، مجاهد و رحیم حلفی را کمک کنیم اینها مربی می‌شوند، خارجی‌ها چهار دست و پا ندارند.
وی در پایان درباره انتخاب قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال و اینکه مربیان داخلی می‌توانند به فوتبال ملی ما کمک کنند، گفت: قلعه‌نویی در سال 2007 در یک عملیات برنامه‌ریزی شده در برنامه نود و با یک برنامه کاملاً چیدمان شده با یک باخت در ضربات پنالتی از تیم ملی کنار گذاشته شد و در این برنامه او را متهم به هزار چیز کردند و کنارش گذاشتند. ما این خاصیت را داریم که به مربی خارجی خیلی وقت می‌دهیم، ولی به مربی داخلی‌مان نه. قطع به یقین او تیم ملی را درست می‌کند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---