1403/01/09
14:11
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 09 فروردین 1402 20:57

منصوریان: فولاد از نظر روحی بیمار است

سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید که تیم فولاد از لحاظ روحی بیمار کامل است.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا منصوریان سرمربی فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری قبل از بازی فولاد و پیکان گفت: همواره زمانی که با تیم مجتبی حسینی بازی داریم رقابت بسیار زیبا و سختی خواهیم داشت. در سالی که ذوب آهن، نفت آبادان و تراکتور بودم همین صحبت‌ها را انجام می‌دادم که بازی با تیم مجتبی حسینی بسیار سخت است. تیم پیکان سخت کوش است. مجتبی حسینی ریسک بزرگی می کند که با جوانان کار می کند. تقریبا سطح مربی‌گری مجتبی حسینی به من بسیار نزدیک است چرا که من هم به جوانان و استعدادها اعتقاد دارم.

منصوریان ادامه داد: بازی سختی داریم و از این رو بازیکنان ما توجیه شده‌اند. به بازیکنان گفتم که به بازی‌های گذشته فکر نکنند چرا که این رقابت برای ما مهم است و می‌تواند به تیم آسیب برساند. فکر می کنم بازی بسیار سختی داریم؛ رقابت فردا نقطه عطفی برای ما خواهد بود.

سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: من تیم را خودم نبستم و تیمی را گرفتم که از لحاظ روحی بیمار کامل است! به امید خدا به صورت پلکانی تیم را از لحاظ تاکتیکی و روحیه درست می کنیم. در فولاد تغییر تاکتیک دادیم و می خواهیم بالا بازی کنیم. این موضوع زمان می‌برد و برای همین اصل کار ما برای سال آینده است. امیدوارم که بدنه تیم را حفظ کنیم و امیدوارم که بتوانیم سال آینده تیم خوبی را وارد لیگ کنیم.

او ادامه داد: امسال هم باید در شان هواداران بازی کنیم تا جایگاهی درخور کسب کنیم. سال گذشته سال تلخی بود و امیدوارم با کسب جایگاه خوب سال گذشته را جبران کنیم. امیدوارم با زحمات بازیکنان و همه افراد، فردا از زمین بازی سربلند بیرون بیاییم.

منصوریان در واکنش به بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل روسیه گفت: ایران همیشه ایران بوده و روسیه هم همیشه روسیه! از دوستان مجری گله‌دارم که چرا به خودشان اجازه می‌دهند در برنامه شب‌های فوتبالی یا فوتبال برتر بگویند که آیا قلعه نویی می تواند رختکن را کنترل کند یا نه؟

او در ادامه مدعی شد: در دوره قبل، کودتایی در تیم ملی صورت گرفت و اسکوچیچ با نتایج خوب کنار گذاشته شد. من اول منتقد اسکوچیچ بودم اما بعد یکی از حامیان او شدم. در این کودتا بالادستی‌ها اشتباه کردند که این اتفاق افتاد. ۴ یا ۵ بازیکن به نهاد ریاست جمهوری رفته و اسکوچیچ را برداشته و کی‌روش را آورند.

منصوریان ادامه داد: به مربی ایران توهین نکنید چراکه من شاگرد این مربی بوده ام. قلعه نویی در بهترین زمان اگر کسی را احتیاج داشت و آن بازیکن اصولش را رعایت نمی کرد او را کنار می گذاشت. در ۹۸، علی دایی پرافتخار ترین بازیکن ما با مایلی کهن اختلاف داشت اما حتی یک بار هم مصاحبه نکرد اما امروز می بینیم که بازیکنان برای تیم ملی شاخ و شانه می‌کشند!

منصوریان با انتقاد از مجریان تلویزیون گفت: مجریان و خبرنگاران در این حوزه وارد نشوند. ما شاگردان پرویز دهداری هستیم؛ مربی اخلاق جهان. او توانست ۱۴ نفر را از تیم ملی کنار بگذارد. مایلی کهن ۱۷ نفر را از تیم ملی کنار گذاشت. معلوم است که قلعه‌نویی می تواند از پس تیم ملی بربیاید.

او گفت: بهترین بازیکن ایران با بازیکن معمولی لیگ در ۶ ماه تمرین شبانه روزی و اعتماد به نفس تفاوت دارد. طارمی، قایدی و ... از دل همین کویر  آمدند. قلعه نویی در سال ۲۰۰۷ کار سخت تری برای کنترل تیم داشت.

منصوریان درباره اظهار نظر یکی از بازیکنان روسیه پس از دیدار دوستانه با ایران گفت: آن بازیکن روسیه دیوانه بود! فکر می کنم او خل وضع بود یا اینکه به او گفته بودند که رفتی ایران فلان چیزها را بگو چرا که زندگی ما را با ازبکستان مقایسه کرده بود. این [...] نمی دانم چه طور تشخیص داد که ما چه طور در ایران زندگی می کنیم چرا که او از هتل به استادیوم و سپس فرودگاه رفت. این بازیکن روس گفته که شرایط ازبکستان از ایران بهتر بوده و اینجا اینترنت خوب نیست و ... همچنین مربی لوکوموتیو گفته که چرا باید با ایران و عراق بازی کنیم؟ من در جواب او می گویم که مردک! چه کسی اصلا با تیم شما بازی می‌کند؟ کسی با شما بازی نمی کند و باید به تیم ما افتخار کنید که با شما رقابت می کند.

او در ادامه مدعی شد: ۲۵ سال پیش در روسیه ۱۰۰ دلاری را در دستتان می دزدیدند و سر همین شما را می کشتند. تا دو سال پیش از تهران خروار خروار جنس می گرفتید. کاش طارمی دو تا گل می زد تا این تیم ۳ گله راهی روسیه می‌شد. باید بگویم که روسیه نمی‌تواند در آسیا نتیجه بگیرد. کره و

ژاپن و ایران در بازی اصلی این تیم را شکست می دهند. در آسیا فوتبال بازی کردن بسیار سخت است.

انتهای پیام

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---