1403/01/09
14:28
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 27 فروردین 1402 7:47

منصوریان: بچه‌ها جان فشانی کردند، امیدواریم لیگ را با موفقیت تمام کنیم

سرمربی فولاد پس از تساوی و کامبک فوق العاده شاگردانش گفت که بچه های ما در نیمه اول و دقایقی از نیمه دوم انقدر خوب بود که خودم لذت بردم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد، در نشست خبری حاضر شد، او صحبت‌های‌های خود را آغاز کرد و گفت: "خسته نباشید می گویم. بازی بسیار خوبی بود. از شروع آمدنم در فولاد، یکی از بازی هایی بود که دوستان در برنامه های مختلف می توانند تعداد ضربات، جایگیری ها و خلق موقعیت ها را ببینند چه از طرف تیم ما و چه از طرف تیم آنها. فوق العاده بود. طبیعی بود تنش هایی که به وجود می آمد به خاطر سه سفر قبلی من به اراک بود که حالا پردازش نمی کنم چون دوستان حساس هستند و تا صحبت می کنم، محروم می کنند. در مجموع شخص داور وسط فوق العاده خوب بود حتی اگر می باختیم. گل را در دقایق آخر ایران استرالیایی زدیم و جان کندیم تا گل زدیم. روی آفساید اول هم گفتم خیلی سخت است داور در آن لحظه دو بازیکنی که سوییچ می کنند را ببیند ولی یکی دو صحنه کمک سمت من آنقدر قشنگ ادامه داد. خسته نباشید به آقای بای می گویم. علی آقای ابراهیمی گفت یکی دو نکته را، حالا چون آقا محسن دوست من است و باهوش هست و گلری است که یک قهرمانی برای فولاد با همین سیستم آورده و خیلی تلاش کردیم به کمک بگوییم با دو پای نمی آید بیرون و هنرش است و داوران باید مواظب باشند. کیفیت داوری فوق العاده بود، شش هفت موقعیت به آنها داد در آوانتاژ و شش هفت تا به ما. فوق العاده سطح بالا قضاوت کرد. جدا از این که محسن توپ را گرفت، باید دقت بیشتری می کردیم. این گلر پنالتی گیر قوی ای است. به خروجش اعتراض داریم اما کلا پنالتی گیر است و به بچه ها گفتم در ارتفاع باید بزنند چون در ارتفاع پایین همه را می گیرد. باید دو دو می کردیم و بعد می رفتیم در بازی قطری که به آنها مسلط شویم ولی خسته نباشید می گویم به بچه های تیمم. روی تک تک شان را می بوسم داریم به سمتی می رویم که یک خانواده شویم و این اولین هدف من در مربیگری است که قبل از رسیدن به ایده آل تاکتیکی به ایده آل روحی روانی برسیم. در کنفرانس قبلی هم گفتم گل گهر خیلی خوب امسال و پارسال بازی کرده است. خیلی با کیفیت بازی کرده و مخصوصا پارسال همه را آنالیز می کردیم."


منصوریان در ادامه گفت: "دو تیم فارغ از نتیجه خیلی خوب بودند. نتیجه عادلانه بود ولی بچه های ما در نیمه اول و دقایقی از نیمه دوم انقدر خوب بود که خودم لذت بردم. از ارتفاع صفر به ارتفاع 2 هزار متر آمدیم. به آقای الهویی هم تبریک می گویم. ما دو کادر فنی خیلی با هم دوست هستیم. حالا یک وقت هایی بیرون هم نشست داریم و همدیگر را می بینم و اعتقاد دارم فوتبال بخشی از زندگی است. اما به شخصه از فوتبال امروز لذت بردم و گل گهر اگر باهوش بود می توانست ما را ببرد اما از بچه ها ممنونم که جان فشانی کردند در دو سه دقیقه آخر و ما از تجربه اشکان بردیم و در دوازده دقیقه به اندازه 95 دقیقه ثمربخش بود و بازی را از حالت احساسی دارای ریتم کرد. از همه راضی ام با یک تیم چغر به اسم نفت بازی داریم که خیلی کار سخت است."

منصوریان در مورد افتادن کنت روی زمین و ارائه تاکتیک او به بازیکنان گفت: "وقتی عقب بودیم این اتفاق افتاد چون بچه ها رفتند در قالب احساسات و می خواستیم تاکتیک هایی به آنها بگوییم. چون شاه مهره ما اشکان بود و گفتم عیبی ندارد وقت را بکشید یکی دو دقیقه اما این کار را که تمرینش را کردیم، انجام بدهیم. گل ها را با روش تمرینی زدیم و پنالتی را هم تمرینی گرفتیم. دوست داشتم توپ ساسان در گل برود چون خیلی تمرین کرده بودیم."

سرمربی فولاد در مورد غیبت عارف آقاسی گفت: "اول یک نکته را یادآوری کنم فردا سالگرد یکی از بهترین هافبک های تاریخ مازندران، آقا نادر دست نشان است. به آقا رحیم برادرش تسلیت می گویم. در مورد عارف، استنباط ما این بود که او یک فضای ریکاوری ذهنی داشته باشد و تلنگری به خودش بزند. امروز هم شکل تیم جوری بود که شش هفت بازیکن جوان آوردیم. عارف استعداد باشگاه است و با توجه به اینکه قراردادش تمام شده هم سعی می کنیم او را حفظ کنیم اگر او و مدیر برنامه اش با باشگاه به توافق برسد. وقفه را ایجاد کردم که به خودش بیاید و یک ستون خوب برای تیم ما باشد. صد درصد در برنامه های ما جا دارد. خودم از آقای قلعه نویی خواستم او را دعوت کند به تیم ملی. مستلزم این است که به خودش بیاید."

منصوریان در پاسخ به آخرین سوال مبنی بر روند رو به رشد تیمش گفت: "اول مسائل روحی روانی را جلو گذاشتیم. اعتماد بنفس در تیم ما از بین رفته بود و بازیکنان یک سقوط روحی داشتند. تمام روزهایی که وقت داشتیم کار تاکتیکی کردیم و به بازیکنان گفتیم که سطح بعضی از آنها از آسیا بالاتر است و پلکانی می رویم جلو و امیدواریم لیگ را با موفقیت تمام کنیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---