1403/02/08
17:34
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

سه شنبه 24 مرداد 1402 19:41

۱۷ استعداد جوان و نوجوان خوزستانی کنار ما هستند

منصوریان: استارت یک روش جدیدی از فوتبال بازی کردن را فردا خواهید دید

سرمربی فولاد در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با صنعت نفت به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا منصوریان، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان گفت: خوشحالم که در اولین کنفرانس در شهر خودمان اهواز، خدمت شما هستم. با توجه به اینکه ما سه تیم در استان هستیم، فکر می‌کنم یک دربی داریم و دربی خوزستان می‌شود اسمش را گذاشت. هفته‌ گذشته من بازی تیم آقای ویسی را نگاه کردم و خیلی سرحال و نترس بازی می‌کرد‌. به خاطر نترس بودنش بعد از خوردن گل اول، گل دوم و سوم را خورد. به همکارم، عبدالله ویسی، به دیده احترام نگاه می‌کنم، چون هم دوست خوبی برای من است و هم در استان خوزستان زحمات زیادی را برای تیم فوتبال استقلال خوزستان و باشگاه خودمان کشیده و خوشامد می‌گوییم به کاروانشان و امیدوارم میزبان خوبی برایشان باشیم.
منصوریان در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه شهدای فولاد، گفت: دیروز هم در استادیوم اصلی تمرین کردیم. یک تشکر ویژه می‌کنم از مسئولین زمین‌هایی که ما در آنها بازی و تمرین می‌کنیم. زمین تمرینمان بعد از برگشتن از اردو فوق العاده خوب بوده است. امکانات سخت‌افزاری این تیم برای سرمربی‌ای مثل من که به سخت افزار اهمیت می‌دهم قابل احترام است.
او در مورد اینکه آیا همانند تیم‌های قبلی خود به جوان‌گرایی روی می‌آورد یا خیر گفت: من در بازی‌های دوستانه این موضوع را اثبات کردم. ما تعداد خروجی‌مان خیلی زیاد بود و کسانی را که خواستیم حفظ بکنیم بالای سی سال بودند، ولی در حال حاضر ۱۷ نفر در تیم من به عنوان جوان و نوجوان و بازیکن زیر ۲۳ سال تمرین می‌کنند. این نوید را می‌دهم که توسط دو بازیکن ما رکورد کوچک‌ترین بازیکن لیگ شکسته می‌شود. در این ۱۷ نفر، من فکر می‌کنم ۱۷ تا حزباوی را آماده داریم. ما شکل پایه‌هایمان را عوض می‌کنیم و آرام آرام آنها را به تیم اصلی‌مان تجویز می‌کنیم. به باشگاه قول دادم که ما از جنس حزباوی زیاد داشته باشیم. سه چهار بازیکن فوق العاده خوب داریم و این نوید را می‌دهم که در سال‌های آینده ده میلیون دلاری هستند.
سرمربی فولاد در مورد جوان‌هایش گفت: ما ذره‌بینی روی آنها هستیم. پیش از آنکه فصل تمام شود آنها بالاجبار باید در کلاس زبان بنشینند و در بحث درسشان نظارت داریم و به هنرستان فنی حرفه‌ای و دانشگاه علمی کاربردی می‌روند. ما به تورنمنت دیر آمدیم و مجبور بودیم به این شکل تیم را نگه داریم، اما شما خواهید دید که امسال ممکن است بازیکن ۱۶سال و دو ماه ما به زمین برود؛ در همین سه-چهار هفته آینده و حتی برای ده دقیقه. من نوید پنج، شش بازیکن بین پنج تا ده میلیون دلاری و ترانسفر شدن در آینده را می‌دهم. البته که باید مواظب زندگی شخصی آنها باشیم. اگر از دست سر بخورند هم ما مقصریم، هم باشگاه و هم خودشان.
او در پایان گفت: استارت یک روش جدیدی از فوتبال بازی کردن را فردا خواهید دید که در سال‌های اخیر هیچ تیمی بازی نکرده و سعی می‌کنیم برای اولین بار در فولاد تستش بکنیم‌.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1701 - مجموع امتیازات : 3500
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---