1403/02/10
7:47
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 08 بهمن 1402 10:8

علی شجاعی در گفتگو با رسانه باشگاه فولاد خوزستان:

شخصیت لازم برای موفقیت به فولاد برگشته است

وینگر تیم فولاد می‌گوید یک نیم فصل خوب برای سرمربی و هوادارانمان می سازیم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در تعطیلات لیگ برتر با علی شجاعی گفتگوی کوتاهی انجام داده ایم که در ادامه از نظرتان می گذرد:

🔻نیم فصل اول را چطور دیدی؟
نیم فصل اول با توجه به چهار باخت ابتدایی و فشار زیادی که برای خروج از بحران متحمل شدیم خیلی سخت گذشت. شروع بد، تیم ما را از سایر رقبا عقب انداخته بود تا اینکه با آمدن سرمربی جدید شرایطمان بهتر شد و با امتیاز گیری از بحرانی که انگیزه همه بازیکنان را پایین آورده بود، رها شدیم. هیچ وقت دوست ندارم به آن روزها برگردم؛ هرچه امتیاز می گرفتیم باز هم در پایین جدول بودیم. خدا را شکر می کنم که الان شخصیت لازم برای کسب موفقیت به تیم فولاد برگشته و از آن شرایط خارج شده ایم.

🔻 به نظر شما چه عواملی به بهبود جایگاه فولاد کمک کرد؟
به هر حال نگرش آقای مارتینز متفاوت بود و تغییرات در تیم ما جواب داد. انگیزه و تلاش بازیکنان بیشتر شده بود و دلیل صعودی شدن جایگاه تیم به خاطر ایجاد تغییرات فنی و بهبود روحیه اعضای تیم بود. به نظرم ما توانستیم بازی های نسبتاً خوبی ارائه کنیم و در بازی با استقلال نوید بازگشت روزهای خوب را به هواداران دادیم و در آخرین هفته هم سه امتیاز از نساجی گرفتیم که برای رهایی از انتهای جدول خیلی به آن نیاز داشتیم.

🔻هواداران به فولاد امیدوار شده اند و از طرف دیگر مدیریت باشگاه در تلاش برای تقویت تیم است. پیش بینی شما از نیم فصل دوم چیست؟
 فولاد به هیچ وجه نباید این جای جدول باشد و این موضوع همه بازیکنان، مربیان، باشگاه را آزار می دهد. این خواسته و حق هوادار فولاد است چون این تیم از همه لحاظ رتبه یک ایران است؛ بهترین امکانات را دارد و همیشه باید مدعی سهمیه و عنوان قهرمانی باشد. فولاد باشگاه شناخته شده ای در آسیا است، نه تنها فولادی ها بلکه خیلی از علاقه مندان فوتبال دوست دارند این تیم موفق باشد. من دیده ام که با بردمان چگونه مردم خوشحال میشوند، پس باید تلاش کنیم تمام آن لحظات تلخ گذشته و روزهای بدی که داشتیم را فراموش کنیم و یک نیم فصل خوب برای باشگاه، سرمربی و هواداران مان بسازیم و به امید خدا با تغییرات صورت گرفته در باشگاه و تلاش هایی که برای تقویت تیم می شود به این مهم خواهیم رسید.

🔻در بازی های اخیر بازیکنان جوانی به تیم اضافه شده اند و به میدان هم رفته اند.
همه ایران می دانند که فولاد یکی از قوی ترین آکادمی های فوتبال ایران را دارد و تیم های آن همیشه مدعی قهرمانی هستند. بازیکن جوان وقتی به تیم اصلی اضافه می شود، با انگیزه و انرژی زیاد دوست دارد که خودش را نشان دهد. به نظر من جوان تر ها در این مدت به تیم کمک کرده اند. همه باید صبر داشته باشند چراکه نتیجه جوانگرایی به مرور زمان مشخص می شود. به نظر من سرمربی تصمیم بسیار خوبی گرفت و با توجه به اینکه شرایط در حال بهتر شدن است، آنها در بازی های بعد با فشار کمتری در زمین حاضر می شوند و آرام آرام با تجربه تر می شوند و می توانند نسل آینده تیم فولاد شوند.

🔻صحبت پایانی
جا دارد از ایوب والی  که اخیرا از جمع ما جدا شد یاد کنم. او یکی از صبور ترین و حرفه ای ترین بازیکنانی بود که سابقه بازی کنار او را داشتم و امیدوارم در همه مراحل زندگی اش موفق و سلامت باشد. همچنین امیدوارم که همگی دست به دست هم دهیم و بتوانیم فولاد را به جایگاه اصلی اش برسانیم و دوباره هواداران را شاد کنیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1701 - مجموع امتیازات : 3500
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---