1403/02/19
13:15
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

سه شنبه 24 بهمن 1402 16:28

مدیریت با همه بازیکنان مد نظر مارتینز مذاکره کرد

آل‌نعمه: فردا شروعی دوباره برای ما است

مربی تیم فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی با گل‌گهر سیرجان عملکرد خوبی داشته باشد و موفق شود.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، پس از قطع همکاری فولاد با خوان ایگناسیو مارتینز، احمد آل نعمه مربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر حضور یافت. او درخصوص این دیدار گفت: فردا دیدار خیلی حساسی داریم و قرار است شروع جدیدی داشته باشیم. بعد از اینکه ما ابتدای فصل را خوب آغاز نکردیم، با تغییراتی که به وجود آمد و اتفاقاتی مانند تغییر سرمربی را داشتیم، نتایج نسبتا خوبی را کسب کردیم. ما می دانستیم که اینجا فولاد است و باید همیشه شرایط برای کسب بهترین نتایج فراهم شده باشد و غیر از این نیست.
مربی فولاد در ادامه صحبت هایش گفت: ان شاءلله بتوانیم فردا شروع خوبی داشته باشیم. بازی های دوستانه خوبی داشتیم و تمرینات خوبی را نیز سپری کردیم. درست است که جام حذفی را از دست دادیم ولی ما فردا می توانیم کارمان را استارت بزنیم تا بازی گذشته را جبران کنیم.

وی درخصوص شرایط تمرکزی بازیکنان پس از اتفاقات رخ داده برای بازی فردا گفت: در یکی دو روز اخیر و در جلساتی که مدیریت با سرمربی داشتند و امروز نیز قطع همکاری کردند، با بازیکنان صحبت کردیم و جلسه خیلی خوبی بود. آقای ساسان انصاری صحبت کردند و شرایط را توضیح دادند. ما برای بازی فردا آماده هستیم. در ابتدای صحبت هایم گفتم که فردا شروع جدیدی برایمان است و ان شالله بتوانیم مقابل تیم خوب گل گهر دست پر از زمین خارج شویم. تمرین امروز نیز خوب بود و همه بازیکنان برای دیدار با گل گهر مصمم هستند.
آل نعمه درباره اینکه مارتینز مدعی است لیست مورد نظر او جذب نشده، گفت: بله آقای مارتینز یک لیست را تحویل مدیریت باشگاه دادند و با اکثر آنها نیز مذاکره شد و اگر دوست داشته باشید اسامی آنها را ذکر می کنم. برای نفراتی چون فردین یوسفی، سامان نریمان جهان، مجتبی حقدوست، امید حامدی فر، صفا هادی، بوحمدان، آزادمنش و... که برای باشگاه همه آنها نامه ارسال شد. او ادامه داد: می دانید که جذب بازیکن در نیم فصل نخست خیلی سخت است. هر باشگاهی به راحتی بازیکنش را از دست نمی دهد. ولی باشگاه فولاد تمام تلاشش را کرد تا بتوانیم بازیکن جذب کنیم. ما دو نفر به نام های احسان پهلوان و ابراهیم حصار را به خدمت گرفته ایم. پهلوان سابقه بازی در فولاد را دارد و با آمدنش خیلی می تواند به تیم کمک کند. حصار نیز به زودی وارد ایران می شود.

وی درخصوص اینکه رضاییان مدعی شده یک بازیکن خارجی دیگر نیز جذب خواهد شد، گفت: آقای رضاییان با یک مهاجم خارجی در حال مذاکره است و امیدوارم بتوانیم آن بازیکن را نیز به تیممان اضافه کنیم چون به مهاجمی که چنین سبکی داشته باشد، نیازمندیم. ما به جذب او خوش بین هستیم.

آل‌نعمه در پایان با اشاره به خداحافظی ایوب والی افزود: جا دارد از زحمات آقای ایوب والی تشکر کنم؛ افتخارات بسیار زیادی با پیراهن فولاد خوزستان آوردند و بارها دیدیم که در سالیان گذشته زمانی که جوان بود، پیشنهادهای زیادی داشت اما به این باشگاه وفادار بود. انشاالله هرجا هست موفق و سربلند باشد

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1715 - مجموع امتیازات : 3514
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1522 - مجموع امتیازات : 2854
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1479 - مجموع امتیازات : 2696
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1449 - مجموع امتیازات : 2767
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1436 - مجموع امتیازات : 2647
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1301 - مجموع امتیازات : 2027
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---