1403/02/30
3:46
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 16 اردیبهشت 1403 16:32

ویسی: تمرکز خوبی داریم و انتظار داریم هواداران از ما حمایت کنند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به جریمه سازمان لیگ واکنش نشان داد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، عبدالله ویسی، سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی‌ها روزهای حساسی را طی می‌کنند و ما باید تمرکز بسیار بالایی داشته باشیم. سه امتیازها بسیار حساس و مهم هستند و البته نباختن مهمتر است. ما با این شعار و تمرکز بازی می‌کنیم که در وهله اول تا سوم ۳ امتیاز مسابقات را کسب کنیم و بعد هم برای تک امتیاز، زیرا همین تک امتیازها ممکن است ما را در جدول نگه دارد و به آینده امیدوار باشیم.

 وی ادامه داد: با تمام وجود مقابل تیم گردن کلفت تراکتور بازی می‌کنیم و معتقدیم تراکتور همیشه تراکتور است و اهمیت موضوع را می‌دانیم. تمرکز خوبی داریم و انتظار داریم هواداران از ما حمایت کنند زیرا روزهای حساسی را پشت سر می‌گذرانیم. کمک کردن این نیست که روی سکو فریاد بزنیم که فلان بازیکن تعویض و فلان بازیکن جایگزین او شود. آن‌ها باید حتی اگر بازیکن یا مربی اشتباه می‌کند، حمایت کنند تا در آینده از بابت دو تیم ماندن دو تیم خوزستانی در جدول خوشحال باشیم.

 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره فراخوانده شدن به کمیته انضباطی و جریمه مالی از سوی سازمان لیگ در شرایطی که این جریمه مالی را به اشتباه به ریال خوانده بود، گفت: من هفته گذشته صحبتی داشتم که به برخی از دوستان که برای من قابل احترام هستند، برخورد و شنیدم فدراسیون ۲ میلیارد ریال من را جریمه کرده است، زیرا خواسته بودم که بازی‌ها را رصد کنند. خب رصد نکنید و ۱۰۰ میلیون تومان دیگر هم من را جریمه کنید. مگر من چه گفتم فقط خواستم بازی‌ها را رصد کنند. گواردیولا و مورینیو هم این را می‌گویند اما هنوز به کمیته انضباطی نرفته‌ام برای من حکم بستند.

 او در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع مشکوک نیست؟ گفت: نمی‌دانم. من سال گذشته همین موقع با آقای ربیعی تماس گرفتم و به او بابت برد تیمش مقابل کرمان تبریک گفتم و به او گفتم ممنون که جوانمردانه بازی کردید. اکنون هم در این فصل به موقع با او تماس می‌گیرم و می‌گویم ممنون که جوانمردانه بازی کردید. چرا باید صحبت‌های من به برخی از دوستان بر بخورد؟ من فقط خواستم مسابقات رصد شود. مگر من گفتم دزدی کرده‌اید؟ باز هم می‌گویم بیایید و رصد کنید.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا از بابت داوری‌ها نگران نیستید؟ خاطرنشان کرد: تیم‌هایی برای قهرمانی و تیم‌هایی برای سقوط نکردن تلاش می‌کنند، بابت همه چیز حتی راه رفتنشان نگران می‌شوند. من، تیمم و اطرافیانم و حتی مردم خوزستان آنقدر استرس داریم که شاید به هر چیزی شک کنیم اما دلیل نمی‌شود که شک ما به یقین تبدیل شود.

او تاکید کرد: ما در کشور جمهوری اسلامی ایران که کشوری با عدالت هست زندگی می‌کنیم اما چرا هنوز محاکمه نشده‌ام، جریمه می‌شوم. من به کسی توهین و بی‌احترامی نکردم و افترا نزدم و حتی اسمی نیاوردم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سوالی درباره استرس بازیکنانش در روند بازی، خاطرنشان کرد: من اعتقادم بر این است که تیم فولاد برای کسب سهمیه آسیایی بسته شد و به عقاید آقای منصوریان بسیار احترام می‌گذارم. بازیکنان ما بسیار شایسته و لایق هستند اما از ابتدای فصل اتفاقات ناگواری برای فولاد افتاد که وارد بحران شد و بیرون آمدن آن بسیار سخت بود. وقتی پدر خانواده باشی و به او بد و بیراه گفته شود، تحت تاثیر قرار می گیرد. بازیکنان فولاد هم تحت تاثیر یک سری مسائل قرار گرفتند و بیرون آوردن آنها بسیار سخت بود.

ویسی ادامه داد: گل نمی‌زنیم و گل‌های بد می‌خوریم و این کار به نفرات نداشت، زیرا روح و روان بازیکنان خراب بود. اکنون هم یک دکتر ان ال پی در کنار تیم قرار گرفته است و او از صبح تا شب به همراه ما است. واقعاً زحمت می‌کشد و بازیکنان به او بسیار ایمان دارند. بازیکنانم به خوبی او را پذیرفته‌اند و در حال انجام کار هستیم تا مردم خوزستان را خوشحال کنیم. امیدوارم بدبیاری‌هایمان از بازی با تراکتور تمام شود.

ویسی درباره حمایت همه جانبه از سیم‌های خوزستانی، عنوان کرد: وقتی ناراحتیم شرایطی را ایجاد می‌کنند که اعصاب ما را خراب کنند ولی نکته قابل تامل این است که وقتی قرار است پیروز شویم یا مشکلی برایمان پیش می‌آید همه با هم هستیم. اکنون هم مردم خوزستان شرایط فوتبال خوزستان را درک کرده اند و همه دست به دست هم داده اند تا سه تیم خوزستانی در لیگ بمانند. اگر فولاد بازی نداشت، حتماً برای حمایت از صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان به ورزشگاه می‌رفتم. اگر انتقادی هم هست برای انتهای فصل بگذاریم زیرا اکنون باید حمایت کنیم تا حال مردم خوزستان خوب باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان گفت: برای بازی فردا نجاریان را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1723 - مجموع امتیازات : 3522
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1533 - مجموع امتیازات : 2865
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1487 - مجموع امتیازات : 2704
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1454 - مجموع امتیازات : 2772
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1448 - مجموع امتیازات : 2659
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1320 - مجموع امتیازات : 2046
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---