1403/01/10
1:3
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

سه شنبه 12 آذر 1392 9:49

تساوی ارزشمند فولادنوین خوزستان در هفته هشتم و ادامه صدرنشینی در لیگ دو با یک بازی کمتر

تیم فولادنوین خوزستان،در هفته هشتم از رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور به یک تساوی ارزشمند مقابل تیم خلخال دشت اردبیل دست یافت و با وجود یک بازی کمتر همچنان در صدر جدول قرار دارد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در این دیدار که به میزبانی خلخال دشت برگزار شد فولادنوینی ها با هدایت موسوی از ابتدا بازی را در دست داشتند اما بر خلاف روند بازی و کنترل آنان بر توپ در دقیقه 30 یک گل از تیم میزبان دریافت کردند. 
پس از این گل هر دو تیم موقعیت هایی بر روی دروازه ها خلق کردند اما موفق نبودند. در نیمه دوم این دیدار که با سه تعویض برای خوزستانی ها همراه بود شدت حملات تیم صدرنشین لیگ شدت یافت تا اینکه آنها در دقیقه 75 با دقت ادریس کوچکی گل مساوی این دیدار و یک امتیاز ارزشمند دیدار خارج از خانه را تثبیت کردند.
یکی از نکات این دیدار که در دقیقه 70 اتفاق افتاد ضربه ی خطا بر روی محمد سرفراز در محوطه جریمه بود که داور میدان اعتقادی به آن نداشت و با توجه به اعتراض بازیکن نامبرده باعث اخراج یک بازیکن فولادنوین از میدان شد!
لازم به ذکر است؛ تیم فولادنوین که در هفته نهم در زمین خود از ماشین سازی تبریز پذیرایی می کند با این امتیاز و با 14 امتیاز در صدر ماند و تیم خلخال نیز با 11 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.
 
ترکیب فولادنوین خوزستان:
عقیل عبدالخانی، عقیل کعبی، رضا مرادی، علی حسنی، ادریس کوچکی، مصطفی ماهی، عزیز باوی فر، مصطفی یرفی، مهدی زبیدی، مسلم صالحی فر، محمد سرفراز
 
تعویض ها:
سعید خردمند به جای مصطفی یرفی (دقیقه 65)
حسن بیت سعید به جای مسلم صالحی فر  (دقیقه 75)
حمید جرفی به جای سعید خردمند (دقیقه 85)
 

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---