1403/02/05
15:28
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

چهارشنبه 06 اسفند 1393 12:35

سواری: هدف فولاد قهرمانی به هر قیمت نیست

عملکرد خوب مقدم بر نتیجه است

موسی سواری می گوید: بازیکن باید از فوتبال لذت ببرد. عملکرد خوب مقدم بر نتیجه است و این تقریبا شعار باشگاه فولاد هم هست.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، موسی سواری در خصوص صعود مقتدرانه تیم نوجوانان فولاد به جمع چهار تیم مرحله پایانی لیگ نوجوانان کشور گفت: خوشبختانه زحمات مجموعه فولاد به ثمر نشست و توانستیم ضمن ارائه بازی های قابل قبول به نتایج مطلوبی نیز دست پیدا کنیم.

سواری ادامه داد: در گروهی قرار گرفته بودیم که تیم های اول تا سوم فصل گذشته مسابقات در آن قرار داشتند ولی با این وجود توانستیم به عنوان تیم اول به مرحله نهایی صعود کنیم. انشاءالله با حمایت باشگاه و تلاش بازیکنان و مربیان بتوانیم باز هم جام قهرمانی را برای هواداران باشگاه به ارمغان بیاوریم، هر چند که کسب قهرمانی تنها هدف باشگاه فولاد نیست.

سرمربی تیم نوجوانان فولاد و تنها مربی خوزستانی حاضر در کادر فنی تیم های ملی فوتبال ایران که به عنوان مربی تیم ملی نونهالان فعالیت می کند، در خصوص اهداف تعیین شده از سوی باشگاه فولاد برای تیم نوجوانان اظهار کرد: مدیرعامل و مدیر تیم های پایه ای باشگاه فولاد خوزستان از ابتدا اعلام کردند که رعایت اخلاق، پرورش بازیکنان مستعد، ارائه بازی های زیبا و کسب قهرمانی را به عنوان اولویت های تیم خود قرار دهیم.

سواری ادامه داد: در سه سال اخیر که به عنوان سرمربی در تیم نوجوانان فولاد فعالیت داشته ام، نهایت سعی خود را کرده ام تا اهداف باشگاه فولاد در این رده سنی برآورده شود. به هر حال من در کنار مربی گری، یک معلم هستم و بر اساس رسالت شغلی ام باید اصول را رعایت کنم. از طرف دیگر طبق سیاست گذاری باشگاه فولاد خوزستان برای کسب قهرمانی دست به هر کاری نمی زنیم. در تیم نوجوانان فولاد با رعایت مسائل اخلاقی به استعدادیابی و پرورش بازیکنان مستعد برای آینده باشگاه می پردازیم و در کنار رعایت این مسائل سال گذشته قهرمان شدیم و امسال به جمع چهار تیم نهایی رسیدیم.

وی افزود: اولویت ما بازی بازیکنان است. همیشه از آنها خواسته ام فوتبال خوب و زیبایی را بازی کنند تا نتیجه دلخواه هم در کنار آن به دست بیاید. بازیکن باید از فوتبال لذت ببرد. عملکرد خوب مقدم بر نتیجه است و این تقریبا شعار باشگاه فولاد هم هست. ما یک سالی است که شکست نخورده ایم و انشاءالله این روند را در مسابقات نهایی هم ادامه می دهیم.


موسی سواری در پاسخ به این سئوال که آیا با این صحبت موافق است که فوتبال خوزستان دچار فقر استعداد فوتبالی شده، چنین گفت: خیر، با این نظریه که از سوی برخی از افراد مطرح می شود موافق نیستم. به نظرم خوزستان چشمه جوشان استعدادهای فوتبال است. همین الان در هر نقطه از استان بازیکنان مستعدی وجود دارند که نیاز به شناسایی و حمایت دارند تا رشد پیدا کنند. شما ببینید اسکلت بندی اصلی تیم نوجوانان فولاد را بر پایه بازیکنان خوزستانی گذاشته ایم و این بازیکنان به خوبی نشان داده اند که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم نوجوانان فولاد را دارند.

وی افزود: همچنین در کنار استفاده از بازیکنان خوزستانی، از تعدادی از بچه های استان های همجوار که استان هایی دارای استعداد اما محروم از امکانات هستند استفاده کرده ایم. در مجموع بیش از 80 درصد لیست تیم نوجوانان فولاد را بازیکنان خوزستانی تشکیل می دهند و در کنار این نفرات از چند بازیکنان مستعد استان های همجوار استفاده کرده ایم.

موسی سواری در این خصوص که آیا موافق حضور بازیکنان تیمش در اردوی تیم ملی نوجوانان ایران است یا خیر، چنین پاسخ داد: صددرصد موافق هستم و خوشحال می شوم اگر تعداد بازیکنان ملی پوش ما بیشتر شود.

موسی سواری در پایان عنوان کرد: امیدوارم توانسته باشیم اهداف باشگاه فولاد خوزستان که همان استعدادیابی و پرورش بازیکنان مستعد در کنار رعایت اصول اخلاقی است را برآورده کرده باشیم. همچنین جا دارد از مجموعه باشگاه فولاد و هواداران آن که همیشه از تیم ما حمایت کرده اند کمال تشکر را داشته باشم.

منبع خبر : سایت تخصصی فوتبال پایه ایران

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (6 نظر تا کنون)

هوادار
جمعه 08 اسفند 1393 2:14 AM
از طرف همه فرهنگیا بالاخص همکارای ناحیه 3 به آقا موسی سواری همکار دوست داشتنیمون بابت افتخار آفرینی و درخشش در لیگ برتر نوجوانان و حضور در تیم ملی تبریک میگم و آرزوی رسیدن مراتب بالاتر دارم

ناصر رحیمی فر
پنج شنبه 07 اسفند 1393 2:09 PM
نوجوانان فولاد باز هم قهرمان میشن

مجيد حنص
چهارشنبه 06 اسفند 1393 6:45 PM
ضمن تشكر ازفرهنگي فرهيخته ومربي موفق استاد سواري صعودتيم فولاد را به همه خوزستانيها تبريك وازخداوندمنان ارزوي موفقيت روزافزون براي همه مربيان زحمتكش اين استان خصوصا استاد سواري رادارم

توفیق
چهارشنبه 06 اسفند 1393 3:24 PM
فولاد قهرمان میشه خدا میدونه که حقشه

اسحاق
چهارشنبه 06 اسفند 1393 3:13 PM
به امیدقهرمانی تیم نوجوانان فولاددرلیگ

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1696 - مجموع امتیازات : 3495
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1511 - مجموع امتیازات : 2843
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1463 - مجموع امتیازات : 2680
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1438 - مجموع امتیازات : 2756
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1420 - مجموع امتیازات : 2631
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---